Uunituore tieto 9.12. ”THL -Jo yli kolmannes koronatartunnan saavista on täysin rokotettuja!”

  • Viestiketjun aloittaja Piikkikaruselli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Te rokotteen puolustajat intitte koko ajan, että rokotetta on tutkittu tarpeeksi niin että jokaisen tulee se ottaa ja että se estää sairastumasta koronaan ja estää sen taudin vakavan muodon. Tuota olette rääkyneet alusta asti ja haukkuneet rokotekriittiset alimpaan helvettiin.
Anteeksi, mutta pitäiskö sinun ottaa huilitauko näistä koronakirjotuksista ja sillä välin tietysti pyrit välttämään tartuntaa.

Rauhallista joulunodotusta :)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Aiv7:
Varmaan tulee toimimaan ihan samalla tavalla kuin influenssa rokote.

Rokote ei estä sairastumista. Se ehkäisee tehohoitoa ja sairaalahoitoa.
Jos ei rokotuksiin usko, ei myöskään kannata nojata suomalaisen terveydenhuollon puoleen missään asiassa.
Tarkoitat "virallisterveelliseen"? Se on uskonto jonka porkkana on kuukausipalkka.
 
vierailija
Onko siis niin, että jos ei koronarokotteisiin usko, eikä niitä suostu ottamaan, ei saa sairastuessaan (mihin tahansa sairauteen tai oireeseen) tai vaikka katkaistessaan jalkansa, hakeutua lääkäriin?
 
Nooh lääketiedekin tekee virheitä. Ja nyt olemme saanneet nähdä että tämä rokote ei toimi kunnolla vaan tarvitaan uusia piikityksiä monta kertaa vuodessa. Oletetaan et rokote oisi hyvä. Ni miksi sen teho alkaa hiipua niin nopiasti?. Eli ei ole kestävä ratkaisu viellä. Nyt tiedetään että uudessa rokote tegnologiassa on ongelmia. Ja luinkin yhden artikkelin et tiettyi juttui ei olisi tajuttu jos tätä uutta rokotetta ei olisi tuikattu ihmisiin. Et ehkä se auttaa tulevaisuudessa paremmin.
Rokote ei tosiaan anna ikuista suojaa. Harvemmat rokotteet niin tekevät. Se ei silti tarkoita sitä, ettäkö rokote olisi turha.
Meistä kukaan ei halua laittaa lääkäreita ja hoitajia arvottamaan potilaita ja valitsemaan kenelle tarjotaan tehohoitoa tai sairaalahoitoa. Lisäksi sairaalahoito on yhteiskunnalle kallista lystiä, joten on ehkä asteen verran kusipäistä olla ottamatta rokotetta jonkun youtube tähden hölinöiden vuoksi.
Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi ja saa itselle suojan taudin vakavinta muotoa vastaan, kun käy ottamassa sen piikin puolen vuoden välein.
 
Keskustelu on hieman outoa koska jokainen tietää että koronaviruksen jatkuva muuntautuminen on normaalia viruksen omaa taistelua selviytymisestä. Kun virus muuntuu niin rokotteenkin on käytävä kehityskulkua ja tämä sama pätee myös kausirokotteisiin. Jos jotain on tällä pallolla tutkittu ja tutkitaan niin rokotteet ja lääkehoito.
Vaikuttaa sille, että osa ihmisistä ei ymmärrä, vaikka muuta voisi kuvitella.
 
Onko siis niin, että jos ei koronarokotteisiin usko, eikä niitä suostu ottamaan, ei saa sairastuessaan (mihin tahansa sairauteen tai oireeseen) tai vaikka katkaistessaan jalkansa, hakeutua lääkäriin?
Silloinkin kun katkaiset jalkasi, sinuun tuikataan jos jonkinlaista piikkiä ja roinaa, joista et tiedä yhtään mitään. Etkä tunnu olevan vähään kiinnostunut mitä kaikkea lääkettä sinuun laitetaan ja miten paljon niitä lääkkeitä on tutkittu, miten pitkään ja kenen toimesta? Pahimmassa tapauksessa sinut nukutetaan, jolloin ne hullut rokotepuolustaja lääkärit ja hoitajat voivat tehdä sinulle mitä lystäävät.

Juuri tämän koen todella hämäävänä, enkä oikein ymmärrä ihmisten logiikkaa. Rokotteista keksitään jos minkälaista höpöjuttua samalla, kun vedetään ilmansaasteita keuhkot täyteen, syödään lääkkeitä, joita yhdellekkään ei ole tullut mieleen kyseenalaistaa, vedetään elimistö täyteen kaikkea paskaa, mutta ensisijaisesti ollaan huolissaan yltiötutkitusta rokotteesta.
 
vierailija
Rokote ei tosiaan anna ikuista suojaa. Harvemmat rokotteet niin tekevät. Se ei silti tarkoita sitä, ettäkö rokote olisi turha.
Meistä kukaan ei halua laittaa lääkäreita ja hoitajia arvottamaan potilaita ja valitsemaan kenelle tarjotaan tehohoitoa tai sairaalahoitoa. Lisäksi sairaalahoito on yhteiskunnalle kallista lystiä, joten on ehkä asteen verran kusipäistä olla ottamatta rokotetta jonkun youtube tähden hölinöiden vuoksi.
Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi ja saa itselle suojan taudin vakavinta muotoa vastaan, kun käy ottamassa sen piikin puolen vuoden välein.
joo ja sä päättelit mistä että mä oon kattonut youtube videoita. en varmaan oo kattonut yhtään videota koronaan liittyen youtuubista. ja kuten todettua syksyllä kuolleista 0.03. oli rokotettui ja rokottomattomia oli 0.08. et viiden kymmenyksen takia useita piikkei jotka on aiheuttanut tuhansia haitta vaikutuksia suomessa ja outoja sydäreitä ympäri maailman. ni nej tack. otin yhden mut sit sain kuulla et tarvii kolmannen. ja muiden haukkuminen kusipäiksi nyt on vaan naurettavaa kun ei jaa sun maailmaa tässä rokote asiassa. ja onhan täällä jo todettua että monissa paikoissa jos kaikki melkein rokotettui on paljon tartuntoi. Nyt sit mun tytöllekkin pätkähti korona sillä korona vilkku hälytti tänää ja mä en muistanut et se itämis aika voi olla vissiin pari viikkoa?. noh otan sen mun luokse kohta kun mulla on aikaa hoitaa. ja siis rokotettuikin on sairaalassa yli puolet et ei ne kustannukset oo mihinkään kadonnut rokotteiden myötä ja rokotteet maksaa sen 10e kpl ja niitä tilattu miljoonia et eipä oo rokotteet säästäneet valuuttaa ainakaan paljoa. ja nyt ema suositteli kolmannen rokotteen väliksi 3kk eli se tarkoittaa neljää piikkiä vuodessa juu ei kiitos nej tack. ja mitäköhän oma puolustusjärjestelmä tästä tuumaa kun jatkuvasti pommitetaan sitä hälytys valmiuteen
 
vierailija
"ja mitäköhän oma puolustusjärjestelmä tästä tuumaa kun jatkuvasti pommitetaan sitä hälytys valmiuteen."
Ei mitään koska elimistömme puolustusjärjestelmä tekee joka hetki töitä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
"ja mitäköhän oma puolustusjärjestelmä tästä tuumaa kun jatkuvasti pommitetaan sitä hälytys valmiuteen."
Ei mitään koska elimistömme puolustusjärjestelmä tekee joka hetki töitä.
nojoo mut ekstraa joutuu tuottamaan :) eli onko vaara käydä ylikierroksilla? ku espanian taudin nuortern kuolleisuuden arvellaan johtuneen siitä et kehon puolustusjärjestelmä kävi ylikierroksilla.
 
vierailija
nojoo mut ekstraa joutuu tuottamaan eli onko vaara käydä ylikierroksilla? ku espanian taudin nuortern kuolleisuuden arvellaan johtuneen siitä et kehon puolustusjärjestelmä kävi ylikierroksilla.
Enpä oikein usko, että elimistö sanoisi itsensä irti tai poks siitä työstä mitä kropassa tekee. Elimistössä kaikella on omat tehtävänsä, jotka toimivat siihen asti kunnes ihminen kuolee ja jotkut vielä senkin jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
joo ja sä päättelit mistä että mä oon kattonut youtube videoita. en varmaan oo kattonut yhtään videota koronaan liittyen youtuubista. ja kuten todettua syksyllä kuolleista 0.03. oli rokotettui ja rokottomattomia oli 0.08. et viiden kymmenyksen takia useita piikkei jotka on aiheuttanut tuhansia haitta vaikutuksia suomessa ja outoja sydäreitä ympäri maailman. ni nej tack. otin yhden mut sit sain kuulla et tarvii kolmannen. ja muiden haukkuminen kusipäiksi nyt on vaan naurettavaa kun ei jaa sun maailmaa tässä rokote asiassa. ja onhan täällä jo todettua että monissa paikoissa jos kaikki melkein rokotettui on paljon tartuntoi. Nyt sit mun tytöllekkin pätkähti korona sillä korona vilkku hälytti tänää ja mä en muistanut et se itämis aika voi olla vissiin pari viikkoa?. noh otan sen mun luokse kohta kun mulla on aikaa hoitaa. ja siis rokotettuikin on sairaalassa yli puolet et ei ne kustannukset oo mihinkään kadonnut rokotteiden myötä ja rokotteet maksaa sen 10e kpl ja niitä tilattu miljoonia et eipä oo rokotteet säästäneet valuuttaa ainakaan paljoa. ja nyt ema suositteli kolmannen rokotteen väliksi 3kk eli se tarkoittaa neljää piikkiä vuodessa juu ei kiitos nej tack. ja mitäköhän oma puolustusjärjestelmä tästä tuumaa kun jatkuvasti pommitetaan sitä hälytys valmiuteen
Selittäisitkö ihan ensimmäisenä, että jos kuolleista rokotettuja oli 0,03 ja rokottamattomia 0,08. Niin mistä ihmeestä nämä murtoluvut tulevat vai tarkoititko prosentteja?
Entä keitä ne loput sitten ovat?
 
Enpä oikein usko, että elimistö sanoisi itsensä irti tai poks siitä työstä mitä kropassa tekee. Elimistössä kaikella on omat tehtävänsä, jotka toimivat siihen asti kunnes ihminen kuolee ja jotkut vielä senkin jälkeen.
Voihan immuunijärjestelmä sanoa itsensä irti syystä tai toisesta, mutta ennenpitkää se johtaa kuolemaan.

Mutta siis pointtisi on ihan paikkansapitävä. Immuunijärjestelmä tekee hommia ihan koko ajan, eikä rokote mitenkään ylikuormita sitä sen enempää kuin kuuluukaan.
 

Yhteistyössä