Uunituore tieto 9.12. ”THL -Jo yli kolmannes koronatartunnan saavista on täysin rokotettuja!”

  • Viestiketjun aloittaja Piikkikaruselli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Silloinkin kun katkaiset jalkasi, sinuun tuikataan jos jonkinlaista piikkiä ja roinaa, joista et tiedä yhtään mitään. Etkä tunnu olevan vähään kiinnostunut mitä kaikkea lääkettä sinuun laitetaan ja miten paljon niitä lääkkeitä on tutkittu, miten pitkään ja kenen toimesta? Pahimmassa tapauksessa sinut nukutetaan, jolloin ne hullut rokotepuolustaja lääkärit ja hoitajat voivat tehdä sinulle mitä lystäävät.

Juuri tämän koen todella hämäävänä, enkä oikein ymmärrä ihmisten logiikkaa. Rokotteista keksitään jos minkälaista höpöjuttua samalla, kun vedetään ilmansaasteita keuhkot täyteen, syödään lääkkeitä, joita yhdellekkään ei ole tullut mieleen kyseenalaistaa, vedetään elimistö täyteen kaikkea paskaa, mutta ensisijaisesti ollaan huolissaan yltiötutkitusta rokotteesta.
No eihän noita nyt voi verrata keskenään. Jos multa katkeaa jalka ja saan siihen hoitoa ja kivunlievitystä, niin saan sitä siksi että minulla on joku vaiva. Rokote pitäisi taas ottaa ihan vaan siltä varalta että ehkä joskus sairastun koronaan ja siltä varalta että se tauti ehkä olisi sitten hieman lievempi, mutta mistä ei kuitenkaan takuuseen voi mennä.
 
vierailija
No eihän noita nyt voi verrata keskenään. Jos multa katkeaa jalka ja saan siihen hoitoa ja kivunlievitystä, niin saan sitä siksi että minulla on joku vaiva. Rokote pitäisi taas ottaa ihan vaan siltä varalta että ehkä joskus sairastun koronaan ja siltä varalta että se tauti ehkä olisi sitten hieman lievempi, mutta mistä ei kuitenkaan takuuseen voi mennä.
Ehkä tässä oli kyse siitä, ettet kyseenalaista jalan hoitoon liittyviä asioita lainkaan. Lääkkeillä on haittavaikutuksia ja operaatiosta voi tulla komplikaatioita. Vertaukseksi rokotteeseen, katsoisit paremmaksi antaa jalan luutua itsekseen ja toivoa, että vielä kävelet sillä joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
No eihän noita nyt voi verrata keskenään. Jos multa katkeaa jalka ja saan siihen hoitoa ja kivunlievitystä, niin saan sitä siksi että minulla on joku vaiva. Rokote pitäisi taas ottaa ihan vaan siltä varalta että ehkä joskus sairastun koronaan ja siltä varalta että se tauti ehkä olisi sitten hieman lievempi, mutta mistä ei kuitenkaan takuuseen voi mennä.
Jos sulta katkeaa jalka, niin taidat tarvita vähän enemmän kuin hoitoa ja kivunlievitystä. En usko, että sellaisesta selviää ilman amputaatiota tai jos tarkoitit luun katkeamista, niin ilman leikkauspöytää, nukutusta, ruuveja, talttoja, sahaa ja mitä monipuolisempaa variaatiota erilaisia lääkkeitä ja välineitä. Todennäköisesti jalkaasi jäisi jokunen ruuvi... Tiedätkö yhtään miten paljon niistä koituu ongelmia? Ruuvit saattavat jopa irrota ja lähteä vaeltamaan jalassasi.
 
vierailija
Kovin on vakuutta teho rokotteilla

Oletko sama joka sanoi että prosentit on ihan t yh mi ä?
 
vierailija
No eihän noita nyt voi verrata keskenään. Jos multa katkeaa jalka ja saan siihen hoitoa ja kivunlievitystä, niin saan sitä siksi että minulla on joku vaiva. Rokote pitäisi taas ottaa ihan vaan siltä varalta että ehkä joskus sairastun koronaan ja siltä varalta että se tauti ehkä olisi sitten hieman lievempi, mutta mistä ei kuitenkaan takuuseen voi mennä.
Minäminäminäminä.
 
vierailija
joo ja sä päättelit mistä että mä oon kattonut youtube videoita. en varmaan oo kattonut yhtään videota koronaan liittyen youtuubista. ja kuten todettua syksyllä kuolleista 0.03. oli rokotettui ja rokottomattomia oli 0.08. et viiden kymmenyksen takia useita piikkei jotka on aiheuttanut tuhansia haitta vaikutuksia suomessa ja outoja sydäreitä ympäri maailman. ni nej tack. otin yhden mut sit sain kuulla et tarvii kolmannen. ja muiden haukkuminen kusipäiksi nyt on vaan naurettavaa kun ei jaa sun maailmaa tässä rokote asiassa. ja onhan täällä jo todettua että monissa paikoissa jos kaikki melkein rokotettui on paljon tartuntoi. Nyt sit mun tytöllekkin pätkähti korona sillä korona vilkku hälytti tänää ja mä en muistanut et se itämis aika voi olla vissiin pari viikkoa?. noh otan sen mun luokse kohta kun mulla on aikaa hoitaa. ja siis rokotettuikin on sairaalassa yli puolet et ei ne kustannukset oo mihinkään kadonnut rokotteiden myötä ja rokotteet maksaa sen 10e kpl ja niitä tilattu miljoonia et eipä oo rokotteet säästäneet valuuttaa ainakaan paljoa. ja nyt ema suositteli kolmannen rokotteen väliksi 3kk eli se tarkoittaa neljää piikkiä vuodessa juu ei kiitos nej tack. ja mitäköhän oma puolustusjärjestelmä tästä tuumaa kun jatkuvasti pommitetaan sitä hälytys valmiuteen
Miten sun tytöllä voi taas olla korona?
 
no mitä sä sit höpötät mulle prosentti laskujen opiskelusta. kuoleminen koronaan on tosiaan todennäkösyyslaskelmien mukaan pientä.

Siis toki tuokin lukema on väärä. Suomen kansasta ei todellakkaan ole kuollut koronaan 0,011%. Jos olisi, Olisi suomalaisia kuollut noin 66000.

Jos tarkoitit kuolleisuutta koronaan sairastuneista, niin luku voi olla oikeamman suuntainen.

Jos et ymmärrä lukuja ja ole tarkkana siitä millaisen otoksen sijoitat mihinkin lukuun, niin niitä ei kannata käyttää. Pyysin jo kerran lukemaan oman tekstisi uudelleen ja totesin, että jos et ymmärrä virhettä, en ala käymään läpi kanssasi matematiikan perusteita.

Mutta kyllä. Suomessa koronaan kuolleiden määrä on suhteellisen pieni. Ja jos otetaan huomioon se, että koronaan kuolleissa on suurin osa vanhuksia tai monisairaita, joilla elinaikaa on vähän, tekee se luvusta vielä ymmärrettävämmän.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä