uuden vuoden menu & asu ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsi"

Vieras
nyt minulla on musta, veluurinen koti-asu ja paistan lapsille vohveleita aamupalaksi.
illalla sitten musta hame, juhlava pusero ja sukkahousut, ruuaksi possupihvejä ja juustotäytteisiä
uuniperunoita, lapsille minipizzoja.

No nyt ihan ekaksi lähden töihin :D ja työasu on päällä siellä. Ja syön mitä ruokalassa on lounaana,en tiedä vielä.
Ja illalla asuni on hyvin tavallisen arkinen. Ulkoillaan varmaan monta tuntia koko perheen voimin ja sisälläkin ei kummempaa. farkut ja neule.
Evääksi ihan lasten valitsemaa. Limpparia,sipsejä,nakkeja,lihapullia,makaroonisalattia....

Asu on vapaa, luultavimmin mukavimmat vaatteet joissa vain viihtyy, olemme siis perheen kesken mökillä. Ruokana on sekä broileri että katkarapuwokkia parin eri salaatin kera.

Tällä hetkellä vielä alasti peiton alla, sain nukuttua kolmisen tuntia koko yönä. Synnytyssaliin ysiltä yliaikaiskontrolliin ja sitten katsellaan millainem ohjelma saadaan aikaiseksi loppu päivälle. Onko se ilokaasua ja epiduraalia ilotulituksen räiskeessä vai kotona supistusten odottelua ja joulun ylijäämä suklaiden syömistä....

Hauskaa uutta vuotta kaikille! Yhden vapun olen jo viettänyt ilokaasun voimin.. Saa nähdä meneekö tämä uusi vuosi samoilla teemoilla..

Nyt vielä aamutakissa, mutta kunhan tästä käynnistytään niin perusarkivaatteet päälle ja ruokakauppaan. Illan menusta en tarkkaan tiedä, kun ystäväperhe, jonka kanssa juhlaa vietämme, lupasi tehdä ruoan ja me viemme naposteluosaston paikalle. Teen itse guacamolea ja juuressipsejä sekä parmesanpipareita, sit juustoja ja viikunahilloa sekä sipsejä, dippejä ja karkkeja.

mennään syömään abc:lle, miehen isä tarjoaa. illaksi ostetaan sitten sipsejä & limsaa, ehkä niitä nakkejakin . paskamainen olo, mutta pitäisi sitä yrittää kai syödä jotain muutakin kuin särkylääkettä .. asuna mustat, kapeat farkut & lila pusero roikkuvalla poolokauluksella, ulos lähtiessä vielä täyspitkä musta villakangastakki ja mustat korkosaapikkaat. meikkiä en viitsinyt laittaa kulmakynää enempää, kun silmistä vuotaa solkenaan vettä ja jatkuvasti saa olla niistämässä :headwall:

Voi eiiii! Olin aikeissa kirjoittaa, että jotain mukavaa ylle mutta muistin just nyt, että meidät on kutsuttu kekkereille!
Eli jotain mustaa ylle ja varmaan meille taas on herkkuja tarjolla. :D
Menikin suunnitelma uusiksi.

Yhteistyössä