kumpi asu?!! "kuvia"

"Miuku"
Ja vielä: luulen, että ei ihmisillä nyt varmaan aina ole mitään glitteri- tai paljettimekkoja kaapissa, mutta ehkä toiset koki, että nuo ehdotetut vaatteet ei olleet ihan viimeistä huutoa. Ei tartte tietenkään ollakaan, pääasia on, että itse tykkää ja hyvähän siitä tuli.

Hauskaa iltaa! Ihan nättinä oot. Loppupelissä kun sulla on hauskaa ja hymyilet niin sun vaatteisiin ei juurikaan kiinnitetä huomiota elleivät ole ihan "huora"vaatteet.
Punaiset käsikorut mäkin ottaisin pois ja laittaisin sileät sukkikset. Mutta jos itse tykkäät niin se on pääasia.

Viimeksi muokattu:
Mikä vika aloittajan asussa nyt muka oli?
Se joka linkitteli niitä kuvia voisi laittaa nyt itsestäänkin yhden arkisen kuvan kun just kehui ettei näytä noin arkiselta edes arkena ... vai miten se nyt meni... Ihan vinkkinä, kaikki ei pidä pikkumustasta tai liehuvista mekoista. Eikä se puserokaan ollut mun mielstä mitenkään "ihana". Siis mun mielestä. Joku toinen varmasti tykkää.

Tärkeintä on kun lähtee viihteelle, että lähtee hyvässä seurassa ja että pukee päälleen jotain mistä itse pitää ja missä tuntee olonsa hyväksi. Kaikkien ei tarvitse pukeutua samoin ja tykätä samoista asu valinnoista. Eihän ??!!

Hauskaa iltaa aloittajalle! :)

vierass
Tästä sen muuten näkee miten eri tavalla me ihmiset nähdään asiat :) Mulle nuo vaatteet on työvaatteet, arkiset enkä lähtisi niissä bilettämään. Mutta se ei tarkoita sitä etteikö ne voisi jonkun toisen mielestä olla juurikin ne bilevaatteet :D
AP:lle LOISTAVA ASENNE!! Menet niissä vaatteissa joissa tunnet olosi mukavaksi, pidät hauskaa ja nautit illasta. Ei todellakaan pidä välittää muiden mielipiteistä kun kaikkia ei voi miellyttää.

Yhteistyössä