juhlapukeutumisesta kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
on taas vaihteeksi ongelma :ashamed:
mummun 80v synttärijuhlat, ja oletan niiden siis oelvan pukujuhlat (miehillä) ja nyt en sitten tiedä mitähän sitä itselleen laittais päälle :headwall:

mulla ei noita juhlavaatteita hurjan paljon ole
saan kasaan joko yberkiltin ja keski-ikäisen naisen lookin tai sitten teini gootti prinsessa lookin ja nää ei nyt oikein taida käydä :confused:

mustia vaatteita löytyy paaljon, mutta näinköhän syyllistyn taas huomaamattani johki kardinaali etiketti virheeseen :snotty:

muoks: niin noita vaate vaihtareita olis..

harmaanvihreä kapea hame (melkein polviin asti)
valkoinen "pitsipaita" (läpikuultavaa kangasta 1/5 hihainen, mihin alle tulee valkoinen toppi)
ruskea toppi missä helmi kirjailuja (voidaan lukea tissipaidaksi)
valkoinen ohut neuletakki
musta mekko (yli polviin ja avara kaula-aukko)
musta hame (n. puoleen reiteen)
puna-musta/ vihrea-musta tylli satiini hame (alle puoleen reiteen)
musta korsetti, pitsikuvioinnilla
halternec toppi liekkikuviolla (koko musta)
mustat sukkahousut/legginsit
korkeakorkoiset saappaat joissa solkia (voi peittää mustilla säärystimillä ilman että näyttää tyhmältä)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22143580]No ehken 80 kymppisille pukeutuis ihan mustiin...[/QUOTE]

niin, tätä mä mietin että näinköhän joku ymmärtää jotenkin väärin sen sitten :D :ashamed:

Noista valitsisin sen keski-ikäisen naisen lookin ilmanmuuta. Sitä paitsi, kai omalta mummulta tai vanhemmiltas voit kysästä millasta vaatetta se toivoo puettavan!

Ja joo, meiän lapsen sylikummi oli lapsen ristiäisissä aika lailla goottityyliin pukeutunut ;)

[QUOTE="vieras";22143610]Noista valitsisin sen keski-ikäisen naisen lookin ilmanmuuta. Sitä paitsi, kai omalta mummulta tai vanhemmiltas voit kysästä millasta vaatetta se toivoo puettavan!

Ja joo, meiän lapsen sylikummi oli lapsen ristiäisissä aika lailla goottityyliin pukeutunut ;)[/QUOTE]

no siis jos noilta kysyy niin sehän olis joku toosi hempeä kukkamekko tai vastaava (joita siis en omista ja niitä en kyllä päälleni edes halua)

[QUOTE="Lila";22143595]Laita valkoinen/punainen leveä vyö, valkoinen/punainen huivi harteille, niin keventää todella paljon kokonaisvaikutelmaa.[/QUOTE]

se mekko on sellanen että siinä on ilmava/hulmuava helma joka lähtee levenemään siis tuosta rintojen alta.. ei siihen oikein saa laitettua vyötä (enkä mä kyllä omista edes mitään juhlavaa vyötä :D)

Laittaisin noista sen valkoisen pitsipaidan ja mustan hameen, tai harmaanvihreän hameen. Hiuksiin voi laittaa jonkin kontrastivärisen huivin pannaksi.

sitä yhdistelmää mie koitin, ja näytän ihan yber kiltiltä : / eli ei oo yhtään mun tyylinen ratkaisu, mutta se on kyllä ehkä "sopivin" asu tuonne sitten..
kenkä ongelma kyllä iskee kun nuo saappaat ei millään tuohon sovi.. löytyy mustat kangas ballerinat nilkkaremmeillä, tai sitten valkoiset ballerinat

Auts! Mites toi musta mekko ja siihen väriä huivilla ja laukulla? Jos kaula-aukko on "liian" avara (onks se mahdollista? :D ) niin solmi se huivi sillai löysästi kaulaan vähän peittämään avaruutta

se musta mekko olis miehen mielestä ehkä sopivin (mun makuun vaan liian pitkä :D)
kait mie siihen saisin esim turkoosia yhdistettyä vaikka koruilla, tai punaista..

mutta on pakko myöntää yksi asia.. mä en omista yhtään käsilaukkua :D :ashamed:
eli ostoksille se on sitten lähdettävä kuitenkin,k kun ei mulla myöskään ole huiveja, tai vöitä..
eikä kyllä hiuspantaakaan :D

se musta mekko olis miehen mielestä ehkä sopivin (mun makuun vaan liian pitkä :D)
kait mie siihen saisin esim turkoosia yhdistettyä vaikka koruilla, tai punaista..

mutta on pakko myöntää yksi asia.. mä en omista yhtään käsilaukkua :D :ashamed:
eli ostoksille se on sitten lähdettävä kuitenkin,k kun ei mulla myöskään ole huiveja, tai vöitä..
eikä kyllä hiuspantaakaan :D

:O
No mä vissiin olen sit hamstrannu niitä sunkin puolestas :rolleyes:

:O
No mä vissiin olen sit hamstrannu niitä sunkin puolestas :rolleyes:

mä en taida olla oikea nainen :D
en omista korkokenkiä yhtäkään paria, kahdet korolliset saappaat, 3 maiharit ja yhdet karvasaappaat..
sitten skede lenkkareita :laugh:
käsilaukkuja mulla on ollut yleensä aina yksi, mutta ne on kaikki hajonnut 3v käytön jälkeen, enkä ole uusia ostanut nyt sitten..

mä en taida olla oikea nainen :D
en omista korkokenkiä yhtäkään paria, kahdet korolliset saappaat, 3 maiharit ja yhdet karvasaappaat..
sitten skede lenkkareita :laugh:
käsilaukkuja mulla on ollut yleensä aina yksi, mutta ne on kaikki hajonnut 3v käytön jälkeen, enkä ole uusia ostanut nyt sitten..

*tukkii sormet korvii ja lallattaa, en kuule en kuule en kuule*

Yhteistyössä