Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Kertokaas mulle millä tän putken saa katkaistua???
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mites tää pino ny käytännössä toimii? Kerta viikkoon ilmoitetaan paino ja pudotus? Ja mites muuten?? Neuvokaa vähän, kun ei ole hajuakaan!
Mä saan loppuviikosta pv-pistesysteemit kamulta, pitää koettaa miten sekin toimii.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä ilmottaudun! Sopiiko että kunhan saan satasen paukkumaan, niin alan taas punnita? Jos vielä vaan ilmoitan että mukana ollaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Mä käyn lähinnä vaunuilemassa. Eipä oikeen oo vaihtoehtoja lapsen kanssa. Päivittäin pyrin käymään 6-7 kilsan lenkin. Välillä lyhemmän, välillä pidemmän. Juoksemaan musta ei kyllä ole... Jotenkin mä en niinku vaan osaa. Ja olen sitäpaitsi huomannut, että paino tippuu paremmin niinä viikkoina, kun EN ole liikkunut! Hullua...
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Mä käyn lähinnä vaunuilemassa. Eipä oikeen oo vaihtoehtoja lapsen kanssa. Päivittäin pyrin käymään 6-7 kilsan lenkin. Välillä lyhemmän, välillä pidemmän. Juoksemaan musta ei kyllä ole... Jotenkin mä en niinku vaan osaa. Ja olen sitäpaitsi huomannut, että paino tippuu paremmin niinä viikkoina, kun EN ole liikkunut! Hullua...
Mulla kans aikalai viikolla jää tuohon vaunuiluun liikunnat. Perjantainaki väänsin tunnin lenkin pukaten rattaita ja pulkkaa vetäen. Mä oon lasten kanssa aamut kotona ja illat pakerran töissä, niin siinäpä ne arkipvä sitten menee. Viikonloppusin sitten joita päästä (nyt) juokseen ja sauvakäveleen.
Pari hyvä aikaa on arkisin aamulla ku esikko menee eskariin ja keskimmäinen kerhoon (2h, 2xvko) silloin sillä aikaa pääsee paremmin lenkille.