Uuden vuoden ensimmäinen LÄSKIN SULATTAJAT, viikko 19

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
AnniHelena71..............162 cm...LP 75 kg........................UUSI

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,1 kg... +300 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 70,4 kg.... +1,4 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 65,1 kg... -600 g

IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 74 kg

just just........................159 cm..LP 74 kg...... +/- 0 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,7 kg... +700 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 96,2 kg... -500 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -10 kg... -1,5 kg

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg.....NYT 73,1 kg...... -900 g MUKANA VIELÄ?

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ...........................UUSI

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 66,5 kg... +400 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 73 kg... +/- 0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... -500 g

sef................................163 cm...LP 85 kg...........................UUSI

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 86,0 kg... +400 g

Terapian tarpeessa......................................alk. 1.10....NYT -4,4 kg

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 82,7 kg... +2 kg

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Hyvää ja keveää uutta vuotta, kuomat! Tästä se taas lähtee :).

Itsellä tulos on +300 g :ashamed:

(Tosin menkat on tulossa ja sairastelu on estänyt liikkumasta niin paljon kuin olisin halunnut... mutta joo, mässättykin on. Prkl.)

Mulla tulos +700g eli 63,7 kg.
Siinä siis joulun ja uuden vuoden "tulos". :p :D Otan ihan rennosti, tiesin että herkuttelen. Ja oikeastaan tulos on ihan yllättävän vähäinen painonnousu. :D Liikuntaa en ole kolmeen viikkoon harrastanut yhtään. :ashamed: Se harmittaa tosi paljon.

Onkohan joku onnistunut viime viikkoina tiputtamaan? Hatunnosto ja :flower: jo nyt jos on :)

Pääsisköhän tähän vielä mukaan?

Vielä viikko tai kaksi on tarkoitus (vaavi masussa) vain ylläpitää paino näissä lukemissa, mutta sen jälkeen olisi tarkoitus saada se takaisin sinne lukemille, minne se kuuluukin ja missä se siis muutama vuosi sitten oli :)

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Vielä viikko tai kaksi on tarkoitus (vaavi masussa) vain ylläpitää paino näissä lukemissa, mutta sen jälkeen olisi tarkoitus saada se takaisin sinne lukemille, minne se kuuluukin ja missä se siis muutama vuosi sitten oli :)

Pääsee mukaan! Kerro itsestäsi noita perustietoja (pituus ja lähtöpaino), niin mie lisään sinut listaan sitten päivityksen yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:

Pääsee mukaan! Kerro itsestäsi noita perustietoja (pituus ja lähtöpaino), niin mie lisään sinut listaan sitten päivityksen yhteydessä.

Pituus 163, painoa kevyet 85 :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:

Pituus 163, painoa kevyet 85 :whistle:

Ei tuo nyt niin paha ole :D. Onnea vain loppuraskauteen ja tsemppiä painonhallintaan :D. Ja tervetuloa joukkoon tummaan!

heips :wave: mä olen unohtanu koko tämän pinon :ashamed:
mutta täytyy kuitenkin sanoa että liikkunu olen ihan kiitettävästi,viimeviikolla 6krt kävin joko salilla tai tunnin crosstreinerilla (vai mikä se laite on nimeltään? ). puntarilla en ollu käyny aikoihin,paitsi tänään, ja paino oli noussu! :kieh: mutta niinhän se käy aina kun enemmän taas liikkuu, kyllä se siitä tasottuu... mittanauhan tulokset on kuitenkin ihan kivoja =)

tsemppiä kaikille! :flower: nyt saa varmasti seuraa,missä ikinä liikkuukin :D näkyy nimittäin lenkkipolut,salit ja jumppatunnit olevan ihan täynnä :D

Hellurei!
Mulla "takapakkii" joulun ja uuden vuoden herkutteluista ja merkkaamattomista viikoista +400g paino siis nyt 66,5kg.
Mut keskiviikkona alkaa normiarki ja työt, sitten taas paino laskuun!
Aikas hyvin kuiten muuten ruokailut menny, ei mitää ylenpalttista ahmimista ja lenkkeillytki olen sen mitä päässyt. Meilläki on sairasteltu ahkeraa, 2vko enne joulua alko ja osittain jatkuu vieläkin :( Jospa se taas tästä.
Joulun jälkeen paino oli jopa korkeempiki mut hyvin saanu nyt sitä laskemaan.

Nyt vaa uus vuos ja uudet lukemat!

Mä mietin uutta välitavoitetta... saattaa olla, että menee nopeamminkin, mutta kun ottaa huomioon, että mun on pakko opiskella nyt keväällä tiiviisti töiden ohella, niin ajattelin, että jos kevääseen (toukokuun loppuun mennessä) sais painon hilattua seiskalla alkavaksi - vaikka 75 kiloon, niin olisin tyytyväinen. Oliskohan realistinen? Siitä sitten kesän aikana ja ensi jouluun mennessä sinne 65:een, mikä on lopullinen tavoite?

Kommentoida saa :D!

Elopompelo ja Stiina, teillon tiukka kevät tiedossa, tsemppiä siihen. Kuitenkaa ei mikää mahdoton tehtävä ole. Itellä lähtenyt 6kk -16,5kg (jos joulunen takapakki lasketaan mukaan).
Mulla tavoite kesään mennessä on painaa 60kg tai parempi vaikka 59,9 :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna06:
hei saanko myös liittyä pituus 164cm paino 58kg
tänään on ensimmäinen herkuton päivä saa nähdä ratkeanko
kun kaapeissa vielä uudenvuoden jäljiltä sipsiä,suklaata limua ja namia :x

Tervetuloa! Uusille tiedoksi, että maanantai ja tiistai on punnituspäivät. Silloin siis avataan uusi ketju ja jokainen ilmoittaa viikon saldon + senhetkisen painonsa. Mä sit päivitän listaa, kun ehdin (lue: muistan :ashamed: ), kaikki kerralla joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Elopompelo ja Stiina, teillon tiukka kevät tiedossa, tsemppiä siihen. Kuitenkaa ei mikää mahdoton tehtävä ole. Itellä lähtenyt 6kk -16,5kg (jos joulunen takapakki lasketaan mukaan).
Mulla tavoite kesään mennessä on painaa 60kg tai parempi vaikka 59,9 :D

Mä ajattelin kans, että kunhan tuohon 79:ään pääsen, niin sekin riittää. On tosiaan tulossa niin kiireinen kevät, että en tiedä, miten ehdin painoasioihin panostaa... voi olla, että laihdun, kun en yksinkertaisesti ehdi ajatella ruokaa, saati syödä sitä - tai sitten tää menee taas epäsäännölliseksi napsimiseksi. Herkuista ainakin pysyn erossa, sen lupaan.

terve! mä en vaan voi uskoa tätä,en sitten millään!! mä herkuttelin jouluna,herkuttelin välipäivinä ja uutena vuotena..mua kauhistutti ajatellakin että mitähän lukuja se vaaka näyttää,satavarma olin että ainakin 2kg on tullu lisää.
no vielä mitä,kävin äsken puntarissa ja painoa on TIPPUNUT 1,5kg! :D :D miten tää voi olla mahollista? =)

Tääkin tahtois liittyä sulattaan vauvakilot jo poikkeen, liikuntaa lisäämällä, ruokatapoja muuttamalla ja pv pisteitä hyväksikäyttäen.
Pituus 168cm paino n.69kg

Kiinteytyä tarvis ja saada massu ja reidet kiinteemmäksi. Tavotetta ei asetettu vielä...

Yhteistyössä