uskottomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haniböö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Pitäisi miehen nainen omastaan huolta ettei tartte ukon vieraissa käydä. Itellä ei tuohon aikaan ollut vielä lapsia, eikä myöskään sillä miehellä.

Niin, niin... miehet kun ovat vaan semmoisia tolloja jotka ovat munansa vietävissä. Vastuu miehen toimista on aina naisella? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aquarius:
Pitäisi miehen nainen omastaan huolta ettei tartte ukon vieraissa käydä. Itellä ei tuohon aikaan ollut vielä lapsia, eikä myöskään sillä miehellä.

Niin, niin... miehet kun ovat vaan semmoisia tolloja jotka ovat munansa vietävissä. Vastuu miehen toimista on aina naisella? ;)

Minun mielestä ei kotona ole kaikki kunnossa jos mies etsii seuraa baarista. Ite en koskaan iki maailmassa pettäis omaa miestäni, ja jos itel vierasta tekis mieli se kertois sen ettei suhde ole kunnossa. Siinä tapausksessa kannattaa jatkaa eri teille. No ei se nyt kuitenkaa ihan niinkää menny et vatuu miehen toiminnasta on naisella;)

Minun mielestä ei kotona ole kaikki kunnossa jos mies etsii seuraa baarista. Ite en koskaan iki maailmassa pettäis omaa miestäni, ja jos itel vierasta tekis mieli se kertois sen ettei suhde ole kunnossa. Siinä tapausksessa kannattaa jatkaa eri teille. No ei se nyt kuitenkaa ihan niinkää menny et vatuu miehen toiminnasta on naisella;)

Miehet on tolloja, kyllä. Ja pääsevät aina vastuusta, kun se oman naisen (ei pidä riittävää huolta) ja toisen naisen (paha viettelijä) päälle asetetaan.

Mutta ap, kuulostaa ikävä kyllä siltä, että miehesi ei ole täysillä suhteessanne, vaan haluaa myös tämän toisen.

minä en suostuis jatkamaan,tai hoitamaan asioita tms. jos mies ei vois muka katkasta välejä siihen naiseen.sinä oot osottanu ymmärrystä ja halua jatkaa ym.aika paljonki,kun kuitenki haluat jatkaa tuon jälkeen.

jos mies oikeesti haluaa sun kanssa olla,eikä sen naisen niin kyllä sen sillon täytys voida välit katkasta jos se sinusta välittää.muuten tulee lähinnä mieleen et haluaa pitää sen mahdollisuutena,jos ei sun kans sit vaikka toimikaan niin voi juosta sen eukon luo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun periaatteeni on se, että katsoa saa, muttei koskea. ;)

tapailla selkäsi takana?

Noo, jos yhteydenpito pitää salata puolisolta, voidaan olettaa, että asiassa on jotain salattavaa. Reilumpaa on pelata ihan avoimilla korteilla ja kertoa, että menen nyt käymään kahvilla sen ja sen kanssa.

Joo. mulla oli tossa kesällä yks ihastus. Olisinko sanonut miehelleni vaan, että "tere meen ton X:n kanssa nyt kahville!"
reilu peli - ennen kaikkea.
jo järkikin sanoi en voi lähteä kahville sen ihastuksen kanssa. Käyn kyllä kahvilla miespuolisten kavereitteni kanssa, mutta se onkin jo asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis :
Itse tapailin varattua miestä! Menin sillä periaatteella et mä en ole miestä mihkään pakottanu ja mies ite halus mun mukaan lähteä. Ja itse aloitti pokailun. Minä en sille mitään voi jos mies pettää naistaan, se on sen miehen ja naisen ongelma ei minun. Itse en mitään oman tunnin tuskia asasta potenut.
Nyt putoo kakkaa niskaan..

Olet ihan yhtä vastuussa pettämisestä koska tiesit että mies on varattu. Minulla on h:lla alkava nimitys näille naisille..

Ajatteletteko koskaan mitä te teette lapsille?? Omille lapsellenne ja myös tämän toisen osapuolen lapsille???!!!

Kohtuu törkeästi sanottu... Mä en käsitä kuin edes kehtaat?

Mä tajuan tietyissä olosuhteissa pettämisen, vaikka en siihen kannusta. Mutta sitä en tajua, että sillä vähän ilkeään sävyyn ylpeillään.

Minäkään en omaa kokemustani kadu, mäkin sain mitä halusin (vaikka se olikin hieman eri, mitä sä halusit). Mutta en mä nyt suoraan kehtaa alkaa veettuileen petetylle naisellekaan, koska hirveä paikka se olisi, jos oma mieheni tekisi vastaavasti minulle. Katso peiliin, ja, mieti.

Alkuperäinen kirjoittaja haniböö:
Ja kertokaa te, jotka suhteen varattuun alotatte, että mitä te oikein ajattelette?!? Kun mun moraalitajuuni tuo asia ei mahdu...

Mitäkö minä ajattelin, kun aloitin suhteen varattuun mieheen? Minä ajattelin, että minä ajattelen vain sitä mitä minun pitääkin, eli itseäni.

Olen sitä mieltä, että minä en kertakaikkisesti voi olla syy kenenkään syrjähyppyyn, vaikka minä olisinkin se henkilö, kenen kanssa syrjähyppy tehdään. Mielestäni on aivan sama olenko se nainen ollut minä vai joku toinen, sillä ilman minua se olisi sitten vain ollut joku muu.

Jos syrjähyppyyn/salasuhteeseen lähdetään, niin suhdehan ei silloin voi olla kunnossa. Joko se on aivan tuore, eikä siltä osata vielä odottaa mitään suurempaa, tai sitten se on jo loppuun kulutettu. Joskin sille suhteelle voi varmasti tuolloin tehdä jotakin, jos haluaa. Joku päätyy parisuhdeterapiaan, joku syrjähyppyyn ja kolmas syrjähypyn jälkeiseen pariterapiaan.

Kyllä vika on tasan tarkkaan pettäjän, eikä kenenkään muun.

Olen itse ollut myös pettäjä. Syyllinen ei ollut todellakaan se toinen mies, joka minua vikitteli vaan ihan minä itse. Kyllä minulla ihan on oma tahto ja oma päätös. Siitä onko päätös aina fiksu, voidaan keskustella erikseen.

Oma aikani toisena naisena oli varsin lyhyt. Mies jätti eksänsä vuorokauden kuluttua. Eikä kyllä omaa tuntoa kolkuta. Sain samperin hyvän miehen itselleni.

Ap:lle:

Minä ehdotan teille kaikille tän stoorin osapuolille yhteistä keskustelua. Kissa pöydälle kaikkien osapuolien läsnäollessa. Olet ilmeisesti kuullut vain miehesi (?) version tapahtuneesta (ei seksiä, nainen teki aloitteen jne..) Mitäpä jos naisella onkin ihan eri asioita kerrottavana?

Kyllä sulla on oikeus vaatia välien katkaisua kokonaan mieheltäsi, ja hän kyllä sen automaattisesti tekeekin jos todella sinua rakastaa ja haluaa kanssasi jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja haniböö:
Ja kertokaa te, jotka suhteen varattuun alotatte, että mitä te oikein ajattelette?!? Kun mun moraalitajuuni tuo asia ei mahdu...

Mun mielestä kuka vaan saa yrittää ketä vaan.
Kyllä se on siitä varatusta miehestä/naisesta kiinni, mihin lähtee mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi aina syytetään tätä toista naista ketä se mies on käynyt painamassa?Sehän on täysin syytön koko hommaan!

ei se täysin syytön ole. Onhan se varatun miehen mukaan mennyt...

Mitä sitten? Fiksut varatut miehet/naiset ei lähde kenenkään mukaan!

Miksi aina syytetään tätä toista naista ketä se mies on käynyt painamassa?Sehän on täysin syytön koko hommaan!

Eihän se voi sitä välttämättä tietää ja mikä ihmeen este se " varattu " muka on? Kyllä jokainen täysipäinen ajattelee ihan vaan itseään eikä jotain tuntematonta naista/miestä.

no siksi kun ne toiset naiset pakottaa ne miehet,lähestulkoon raiskaa!eihän nyt kenenkään mies omasta halustaan vieraissa kävis :headwall:
en kyllä jaksa tajuta,kyllä mies,oikea mies,osaa päättää missä se sitä moloonsa uittaa,ei sitä kukaan paha noita-akka loitsu tekemään niitä tekojaa..

Eihän se voi sitä välttämättä tietää ja mikä ihmeen este se " varattu " muka on? Kyllä jokainen täysipäinen ajattelee ihan vaan itseään eikä jotain tuntematonta naista/miestä.

eri asia on, jos pettjä ei kerro olevansa varattu...

Vapaitakin löytyy markkinoilta. Ja minulle se sana varattu on ainakin este. Tarkoitaa minulle, että toinen on varattu eikä ole vapailla markkinolilla.

Mitä sitten? Fiksut varatut miehet/naiset ei lähde kenenkään mukaan!

Samaa mieltä. Mutta ei se silti syyttömäksi tee sitä kolmatta osapuolta.

Ei minustakaan syy ole toisessa naisessa, useinhan tämä ei välttämättä edes tiedä olevansa tekemisissä varatun miehen kanssa.
Jokainen vastaa omista teoistaan kuitenkin, mikäli taas tietoisesti vikittelee varattua seksiä saadakseen voi silloin olla kyllä peiliinkatsomisen paikka..

Mikäli taas kyse on rakkaudesta varatuun on tilanne jo hankalampi, mutta tällöin päätös lähtee siitä varatusta osapuolesta, mikäli hän haluaa vaihtaa ja on valmis maksamaan sen hinnan joka siitä seuraa sekä ajattelee olevansa onnellisempi tuon toisen kanssa niin vaikea sitä on tuomitakaan.

Tässä tapauksessahan ei liene ole ollut kyse seksistä, ehkä miehesi kaipasi juttelukumppania kun teillä oli ongelmia ja tästä on sitten kehkeytynyt syvempi ystävyys tähän toiseen naiseen, mikäli seksiä ei ole ollut mukana viittaisi minusta enemmän tuohon?

Kuitenkin koska miehesi on halunnut terapiaankin kanssasi lähteä niin hän selvästi arvostaa myös teidän suhdettanne ja on valmis työskentelemään sen eteen.
Haluaako miehesi edelleen pitää yhteyttä tuohon naiseen vai onko kyse siitä ettei hän halua katkaista välejään häneen, tuossa on ainakin vivahde ero?
Ymmärrän hyvin kantasi siihen ettei miehesi saisi pitää yhteyttä tuohon naiseen, ainakin mikäli miehelläsi on ollut voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Tiedätkö mitkä tuon toisen naisen motiivit ovat olleet?

Mikäli pystytte siihen keskusteluun johon kaikki osapuolet osallistuisivat se kuulostaisi ehkä järkevimmältä vaihtoehdolta tällöin myös kaikki kannat asiaan tulisivat selville.

Muokkaus: Nyt kun lukee tarkemmin, uskotte ilmeisesti molemmat että tuolla toisella naisella olisi edelleen haluja napata miehesi, tällöin minusta miehesi tulisi selkein sanoin ilmoittaa tälle naiselle että tilanne on ohi, sinun asiasi se ei ole, tosin voitte tehdä sen yhdessä.
Sen voi tehdä asiallisesti ja siististi jolloin välit eivät sen takia mene, mikäli miehesi ei halua riitaa, mutta kuitenkin niin selvästi että asia tulee selväksi.
-Todennäköisestihän se johtaa sitten välien viilentymiseen, mikäli naisella ollut tarkoituksena miehesi napata mutta ilman riitelyä kuitenkin..

Vapaitakin löytyy markkinoilta. Ja minulle se sana varattu on ainakin este. Tarkoitaa minulle, että toinen on varattu eikä ole vapailla markkinolilla.

Ei sillä " varatulla " kyllä oikeasti ole mitään väliä!

Ei sillä " varatulla " kyllä oikeasti ole mitään väliä!

kenelle?

Mullakin olis NIIN paljon sanottavaa aiheeseen, en vain ehkä halua enään kaivella menneitä liikaa :(
Miehesi tulisi nyt ymmärtää kuinka paljon on sinua käytöksellään loukannu, ja ehkä osoittaa enemmän kiinnostusta suhteellenne. Ja sitä ei todellakaan ole se, että pitää edelleen yhteyttä naiseen. Kyllä se nainen ajan kanssa tajuaa ettei miehesi halua olla hänen kanssaan tekemisissä, kun vaan miehesi jättää hänet omaan arvoonsa.
Minulle kävi niin että nainen alkoi viestiä minulle ja aina kun nähtiin huuteli ja ilkkui jotain. Se teki silloin tehtävänsä enkä siedä nähdä häntä enään silmissäni. Ei, mieheni ei ole harrastanut hänen kanssaa seksiä, nainen olisi kylläkin halunnut. Sinne valui vuosien ystävyys minun ja tämän naisen välillä (olin jo monen monta temppua aikaisemmin antanut anteeksi), ja nyt jo toivon tämän naisen olevan kuollut :(
Kyllä se, että mies haluaa salata naiseltaan jos pitää jonkun kanssa yhteyksiä, tapailee toista, on pettämistä. Vaikkei siihen seksi kuuluisikaan.
Toivon sinulle paljon voimia ja toivon, että jonain päivänä pystyt unohtamaan tämän naisen. Sinulle se voi olla vaikeampaa kuin miehellesi..

Tuolla oli esitetty muutamakin kysymys, en jaksa lainailla, mutta vastailen mihin muistan... =)
Mies ymmärtää loukanneensa minua, kyllä. Ja on pahoillaan. Ja on ollut aivan ihana mies nyt pitkään. Meillä on takana lähes 15 yhteistä vuotta ja niihin mahtuu ylä- ja alamäkiä ja en suinkaan syytä toista naista kaikesta. Meillä tuli suhteeseen mutkia, joita ei osattu ajoissa paikata ja kaikki se ja varmasti moni muukin asia johti tähän.
En ole kuullut asiasta pelkästään mieheni versiota. Naisen kanssa en ole asiasta jutellut, mutta erään ihmisen kanssa hyvin läheltä tämän naisen lähipiiriä. Ja me itseasiassa juttelimme asiasta ennenkuin tiesin ja ennenkuin tämä lähipiiri tiesi ketä tapaillaan. Kuulin siis tämän naisen parisuhdeongelmista ja siitä kuinka hän on löytänyt aivan uskomattoman ihanan miehen, joka puhuu ja kuuntelee jne. Nainen oli tehnyt selväksi että vaihtaisi heti ja aikoo tehdä kaikkensa että tämän miehen saa... Me, jotka keskustelimme, emme siis tienneet kenestä miehestä oli kyse. Eli tiedän aikapaljon kulissien takaa. Ja kun mies lopulta minulle yhetydenpidon ja ihastumisensa tunnusti, osasin todellakin laskea yhteen yksi plus yksi.
Minä tavallaan mieheeni luotan, hän on aina ollut rehellinen. Nyt hän tunnusti aisan minulle silloin kun hänellä oli tunne, että voisi antaa suhteen mennä pidemmälle. Ei sitten antanut kuitenkaan.
Mutta minä pelkään, ettei kaikki olekaan ohi. Ja joka kerta kun naisen nään, niin haavat aukeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
minusta pettäminen on jo sähköpostit, tekstarit yms. mitä tehdään kumppanilta salaa. Flirtti, halailu, hiplailu.. se on pettämistä. Se kun kuuluu vaan puolison kanssa.

Niinpä. Ja tapailu, tuntuu aika oudolta, jos suhteessa alkaa tapailla "mukavaa ihmistä", joka on toista sukupuolta ja johon on ihastunut.

Ja lopulta se kuitenkin vie johonkin fyysiseenkin...sinähän tuollaisen suhteen jännitte,jännitys ja ihanuus on...
eli se on erittäin suurelta osin pettämistä;vaikkakin vain salainen toive.

Uusimmat

Yhteistyössä