uskottomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haniböö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä joku väittää,että kaikkea saa yrittää ja jos matkaan lähtee niin parisuhteessa sit vikaa ja siitä johtuu eli sehän tarkoittaa sitä,että kaikki pettää kaiken aikaa koska joka parisuhteessa on ylä-ja alamäkiä takuulla eli mikään parisuhde tuskin ongelmaton on kaiken aikaa!!!

Se pettäminen ja syrjähyppyihin lähteminen ja varatun vokottelu on kiinni ihan henkisestä kypsyydestä jos on jäänyt lapsen asteelle henkisessä kasvussa niin sellaisella ihmisellä ei ole vastuuntuntoa eikä omaatuntoa nimeksikään! JA silloin pätee juuri tuo toteamus et jos parisuhteessa vikaa niin silloin on lupa pettää.

Mikäli tuon toisen naisen motiivit ovat olleet noinkin selvät niin minusta sinulla on kyllä oikeus vaatia mieheltäsi yhteydenpidon katkaisemista.
Sitä ei ole pakko tehdä riitaisesti, mutta siten että asia tulee selväksi.
Tavallaan miehesi tulisi suorittaa lopullinen valinta sinun ja tuon toisen kanssa, hänhän on minusta jo valinnan sinun eduksesi tehnyt mutta prosessi ei ole vielä aivan lopussa.
Anna kuitenkin miehellesi hieman aikaa käsitellä omia tunteitaan, hän on ainakin jossain määrin ollut ihastunut tuohon toiseen naiseen tai siihen mitä on kuvitellut toisen olevan joten pieni tunteiden käsittely sallittakoon, vaikka se sinua ymmärrettävästi loukkaakin.
Positiivista minusta tässä on se että miehesi on ollut sinulle rehellinen ja ennen kuin mitään peruuttamatonta on tapahtunut kertonut asiasta sinulle, fiksun oloinen mies sinulla, moni olisi voinut antaa tilanteen mennä paljon pidemmälle.
Tottakai tuosta arvet jäävät, paljon riippuu siitä jääkö tuosta haamuja kummittelemaan suhteenne taustalle, niitä teidän molempien tulisi välttää, mutta ehkä tuon voisi kääntää myös voitoksi ja kun asia on loppuun käsitelty jopa suhdetta vahvistavaksi.
Minusta te molemmat olette käsitelleet asiaa ihailtavan aikuismaisesti ja uskoisinkin että teillä on hyvät mahdollisuudet jatkaa yhteistä matkaa eteenpäin rinnakkain.
Tsemppiä

Minä en myöskään pystyis jatkamaan, siis varsinkaan kun tätä naista joutuis näkemään ja jos mieskin on myöntänyt että tunteita on myös tätä toista naista kohtaan (tai ollut). Mua loukkais!!!
Laittaisin suhteen katkolle ja miettisin mitä haluan, ellen sitten lähtis koko suhteesta.

Se että miehesi ei suostu katkomaan välejä tähän naiseen, kertoo ettei miehesi ole vieläv varma mitä ja kenet haluaa.
Jos miehesi oikeasti sinut haluaisi ja olisi teoistaan vilpittömän pahoillaan, hän katkaisisi välit tähän naiseen ihan siksi, että se helpottaisi sinun oloasi.

Itse en edes miettisi yhteistä jatkoa ja suhteen korjaamista miehen kanssa niin pitkään, kun mies pitää yhteyttä tähän naiseen. Nyt hänellä on kissan päivät; molemmat naiset koukussa, eikä jää "tyhjän päälle" valitseepa kumman hyväänsä, tai sit ei edes valitse, pitää teidän molemmat kerta te annatte siihen mahdollisuuden. Sori suorista sanoistani.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Itse tapailin varattua miestä! Menin sillä periaatteella et mä en ole miestä mihkään pakottanu ja mies ite halus mun mukaan lähteä. Ja itse aloitti pokailun. Minä en sille mitään voi jos mies pettää naistaan, se on sen miehen ja naisen ongelma ei minun. Itse en mitään oman tunnin tuskia asasta potenut.
Nyt putoo kakkaa niskaan..

No joo, mutta enpä itse haluaisi tapailla varattua miestä.

no ei siinä minusta mitään huonookaan ole, tietää ainakin ettei mies ala kuvittelee mitään seurustelu juttuja. Ja olin ite juuri eronnut ja en uuteen suhteeseen todellakaan halunnu. Joten sain sitä mitä halusin eli seksiä. 6kk:n jälkeen sanoin et nyt riittää ja sitten tapasinki tämän nykyisen aokin ja onnellisesti ollaan yhes oltu2 vuottta

Muista sitten asenteesi, kun huomaat että tämä ihana miehesi vehtaa jonkun toisen kanssa. Yleensä onneksi paha saa aina palkkansa!
Mies omansa ja se toinen nainen, jossain vaiheessa elämää yleensä, ja ansaitusti!!

Olen miehelle tehnyt selväksi, että en hyväksy yhteydenpitoa tähän toiseen naiseen. Mutta... kuten joku tuolla totesi, minä annan miehelle nyt aikaa. En voi vaatia kaikkea nyt ja heti, ei asiat muutu napin painalluksella. Me teemme kokoajan töitä parisuhteemme eteen, mutta ei se tarkoita vielä sitä, että kaikki on lopullisesti hyvin. Tottakai toivon, että niin tapahtuu.
Miehen yhteydenpito tähän naiseen ei ole ilmeisesti kovin vilkasta tällähetkellä. Ihan varmahan en voi olla.. Tavannut ei ole, ohimennen nähnyt. Puhelimitse, lähinnä kai tekstiviestein, tämä nainen on huomattavasti aloitteellisempi. Mies sanoo lähinnä vastailevansa ja eilenkin sanoi, että pariin viikkoon ei olisi mitään yhteyttä pitänyt.
Kyllä mies ymmärtää minun kantani yhteydenpitoon tai sen lopettamiseen, mutta ei ole valmis sitä vielä tekemään. Hän ei edelleenkään näe naista "pahana" eikä usko naisella olevan niin vahvat motiivit saada hänet, kuin mitä minä olen kertonut. Rakkaus ja ihastuminenhan ovat sokeita... eli ei ihmisestä, jossa näkee vain hyviä puolia, pysty ajattelemaan huonoa.

Ei (hyvä)suhde yhteen ihastumiseen kaadu. Kyllähän ihminen elämänsä aikana kokee ihastumisia, mutta on eriasia miten sen antaa elämäänsä vaikuttaa.
Minä olen siis tavallaan tällähetkellä tosi onnellinen; olen uudelleen löytänyt sen miehen, johon joskus rakastuin ja meillä oikeasti menee hyvin nyt. Vaikka niitä peikkoja on...
Mutta on niitä päiviä, jolloin tämä kaikki sotku kaatuu päälle ja sitä kelaa asioita ja tuntee itsensä niin loukatuksi ja petetyksi, ettei jaksa uskoa mihinkään. Ja näin kävi taas eilen, kun tämän naisen näin..
Kyllä elämä on vaikeeta!! :)

Lainaus"
Ei (hyvä) suhde yhteen ihastumiseen kaadu. Kyllähän ihminen elämänsä aikana kokee ihastumisia, mutta on eriasia miten sen antaa elämäänsä vaikuttaa.
Minä olen siis tavallaan tällähetkellä tosi onnellinen; olen uudelleen löytänyt sen miehen, johon joskus rakastuin ja meillä oikeasti menee hyvin nyt. Vaikka niitä peikkoja on..."

Tuota tarkoitin sanoessani että on myös mahdollista että tuo muuttuu suhdetta vahvistavaksi tekijäksi, kun hieman täräytetään perustuksia ja molemmat osapuolet näkevät myös mitä ovat vaarassa menettää, arjessa helposti käy siten että toinen muuttuu "huonekaluksi" joka kuuluu kalustoon, mutta jonka arvoa ei oikein näe ennenkuin hieman "täräytetään"

Minusta kuitenkin kirjoituksesi perusteella vaikuttaa että luottamuksesi ja keskustelu yhteys mieheesi on säilynyt hyvänä, lisäksi miehesi ja sinä olette halukkaita vaikeuksista huolimatta jatkamaan suhdettanne, joten teillä on hyvä pohja jollekka rakentaa.

Elämä ei lopultakaan ole kovin musta-valkoista, niitä harmaan sävyjä on loputtomasti, mutta toisaalta se tekee tästä vain mielenkiintoisempaa..
:D

mun mies petti suhteen alussa puol vuotta uudestaan ja uudestaan . Paadyimme yhteen kuitenkin..nyt odotamme lasta..raskaus on pistanyt paan sekasi entisestaan ja huomion kaipuu ois suuri..luottamus mieheeni edellee 0. epailen ja itken koska en saa tarpeeksi huomiota..olen epaillyt siita lahtiin kun takasin palattii 3 vuotta...se nakertaa parisuhdettamme ja musta tuntuu et masennun kohta...en tieda mita tehda.rakastan miestani yli kaiken , mutta samalla vihaan. enka edelleenkaa voi antaa anteeksi ja unohtaa...se on kuitenki jo epailyyni kyllastyny ja siksi riidellaa jatkvasti. Kierre...jolle ei nay loppua..

Uusimmat

Yhteistyössä