uskottomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Upi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Upi

Vieras
Olen ollut 14 vuotta avioliitossa, koko ajan uskollinen vaimolleni. Niin hänkin tietääkseni minulle. Toissa päivänä hän ilmoitti lähtevänsä Ruotsin risteilylle miespuolisen työkaverinsa kanssa. Minä olen kuulemma niin paljon laiminlyönyt häntä ja ollut huomaamatta vaimoani, että hän haluaa nauttia viikonlopun miehen huomiosta. Hytti on kuulemma yhteinen. - Jos haluan saan kuulemma eron, vaimoni ei sitä halua, haluaa kuulemma antaa vain opetuksen minulle.

En minäkään eroa halua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa nyt vietän viikonloppua. Vaimo on 36 vuotiassa, minä juuri 50 ylittänyt. Ei tässä enää voi alustakaan alkaa.

Olen pettynyt. Ymmärrän mitä kaksi aikuista hytissä puuhaavat, tunnen itseni mustasukkaiseksi ja petetyksi. Mitään isoja riitoja ei ole ollut, sitten vain yhtäkkiä vaimo lähtee toisen kanssa.

Kyllä tuosta nyt paistaa läpi se, että vaimo tietää tasan tarkkaan mitä hän on menossa tekemään ja kenen kanssa ja yrittää vain liennyttää sekä omaa omatuntoansa että sinun hyväksyntääsi teolleen.

Älä niele ihan kaikkea, sillä sanoithan itsekin tietäväsi, että mitä siellä puuhataan. Miksi sinun pitäisi alistua moiseen touhuun?

Aikuinen mies kyllä kestää vaimon risteilyn. Varsinkin kun tietää, mitä siellä tapahtuu ja kenen kaa. Monesti äijät lähtee risteilee ni vaimo vain epäilee. Sellanen on tuskallisempaa.

Ap, hei c´moon, ei se siitä kulu. Parisuhteeseenkin voi tulla uusia kicksejä.

Sinulla onkin todella fiksu vaimo.Hän antaa Sinulle ""myrskyvaroituksen"" tulevasta.
Joudut punnitsemaan omat tunteesi, sekä miettimään viime aikaisia tekemisiäsi, sekä tekemättä jättämisiäsi.
Uskon että vaimosi, palattuaan risteilyltä, on hyvinkin katuvainen nainen, jos Hän nyt yleensäkään on menossa jonkun miehen kanssa.
Olette kylläkin, juuri nyt, avioliittonne tienhaarassa.
Nainen on nelikymppisenä seksuaalisesti parhaimmassa vedossaan, kun taas oma ""kylläisyysrajasi"" tulee aina nopeammin vastaan.
Tähänkin on puhuminen asioista, niiden oikeilla nimillä, parasta lääkettä.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Totuus on kuitenkin parempi kuulla pettäjältä itseltään, kuin jostakin sivulta kuultuna.

Tajuatko lainkaan, missä tilanteessa olet? Olet vanha äijä ja sinulla on itseesi nähden nuori vaimo. Nyt vaimosi työtoveri nai vaimoasi laivalla. Varmasti moni teidän tuttavistanne saa tietää, minkälaiseen aisankannattajan osaan olet joutunut. Sinulle naureskellaan selkäsi takana. Minuakin huvittaa tuollainen ukko, vaikken tunne sinua. Sinä odottelet uskollisena vuoroasi vaimosi sänkyyn.

Vaimosi tekee aivan oikein. Jos on noin paljon itseään vanhempi mies, pitää saada olla myös oikeittein miesten kanssa. Oma mieheni on minua yli 10 vuotta vanhempi ja oikeat seksi-ilot olen jo pitkään hakenut vieraista. Ukko antaa turvallisuuden, puitteet ym. Seksin haen oikeilta miehiltä.

Valitettavasti asia on niin ettei vaimosi sinua enää huoli kun on tuoretta lihaa tarjolla. Mikä ihme siinä on kun pappaikäiset miehet ottaa muijakseen huomattavasti nuoremman ja sitten itkee jälkeenpäin kun se panee nuorempaa? Sehän on luonnonlaki että naaras valitsee vahvimman. Ihmisen pitää alistua siihen mitä voi saada eikä ruikuttaa mahdotonta

Otan osaa.

Älä välitä, useimmat edellisistä vastauksista olivat samalta ihmiseltä ja ""maijallakin"" on munat.

Upi, sinä tiedät mitä on olla naimisissa luonnehäiriöisen kanssa. Tyypillisesti vaimo vieritti syyn toiminnastaan sinun harteille; olet muka laiminlyönyt häntä. Ja se syy voi olla aivan mikä muu tahansa.

Olen todella surullinen puolestasi, tiedän miltä sinusta tuntuu. Ei puolisoa saa tuolla tapaa kohdella ja alistaa.

Jos vaimosi olisi rakastunut toiseen aivan kuin työtapaturmana, mutta olisi myös pahoillaan, niin antaisin hänelle aikaa selvittää päänsä.

Mutta tuollainen uhittelu ja alistaminen ja syyttäminen ei kuulu puolisoiden välille. Kovin on määrätietoista toimintaa ja julkeata. Minä en katselisi hetkeäkään. Olen ymmärtäväinen ihminen, mutta tuota en ymmärrä. Minä pistäisin vaimon niittämään sitä mitä kylvää.

Hienoja ja fiksuja naisia on olemassa, jotka arvostavat sinua ja huomioivat.

Voimia sinulle ja pidä lapsista hyvää huolta.

JUST JOO. IHMISET OVAT TODELLA AJATTELEMATTOMIA JA AJATTELEVAT VAIN ITSEÄÄN JA HALUJAAN.. PETTÄMINEN ON VÄÄRIN JA SATUTTAA MONIA TAHOJA. SIITÄ EI SEURAA KOSKAAN HYVÄÄ. RAKKAUS SEN SIJAAN ON IHANAA JA ANTAA PALJON, SIIHEN KUULUU MYÖS LUOTTAMINEN.. JA OMISTAUTUMINEN,, VOIMIA PETETYLLE..

HEH
Aika huvittavaa kommenttia ihmisiltä on tullut. Kävi väkisinkin mietityttämään että jos tilanne olis toisin päin: eli mies lähtis sinne laivalle ja vaimo jäis kotio, jotta vois antaa opetuksen vaimolleen, annettas tällä palstalla kaikki maailman sympatiat puolelleen.

Itse olen sitä meltä että jos on jotakin hampaankolossa niin suu auki ja puhumaan, typerää on alkaa esittämään marttyyria jostain huomion puutteesta. Eikös se parisuhde perustu puhumiselle? Näin ainakin meillä mieheni kanssa on.

Mies ottaa tietoisen riskin itseään huomattavasti nuoremman parikymppisen vaimon kanssa. Tiettyyn pisteeseen asti menee hyvin, mutta rajan ylityttyä homma leviää käsiin. Ei voi paljon muuta odottaa, kun on vajaa nelikymppinen nainen ja kuudettakymmenettä käyvä mies.

Eikös se Ruotsin laiva ole jo palannut? Kerro nyt miltä vaimon kanssa tuntui. Oliko se oppinut uutta? Sinä se vaan meinaat nauttia siitä, mitä sinulle jää? Mieti nyt vielä kerran, paljonko akalta kannattaa sietää!

Olen pahoillani tilanteestasi!

Uskon, että näin voi tapahtua.

Olin itsekin naisena aika rankka 7 v vanhempaa miestäni kohtaan.

Ikäero vaivaa, olen 46 v nyt. On monet jutut käyty vasta nyt läpi. Enkä tiedä, mihin päädymme 25 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Minä en vastaanottaisi noin tarkkoja koorninaatteja, mihin puolisoni menisi panemaan.

Hyi, loppuisi välittömästi suhde.

Ei ole ap helppo tilanteesi. Kuten ei minunkaan.

Kuinka monta kertaa vaimosi on pyytänyt sinua tekemään hänen kanssaan matkoja ja jotain kivoja reissuja?Varmaankin aika monta.Minä olen myös pyytänyt risteilyjä, hotellimatkoja, kylpylälomia kahden kesken, mutta eipä miehelle koskaan sovi, on aina joku projekti, mikä pitää saada tehtyä ennen kuin voi lomailla.Eikö tämän projektin voisi keskeyttää yhdeksi viikonlopuksi ja hoitaa parisuhdetta.Olen nyt päättänyt ,etten enää pyytele vaan alan järjestään itse omat lomat.Varasin juuri naistuttavani kanssa matkan Kreikkaa, äkkilähtö.Pettämään miestäni sinne en mene.Nautin vain auringosta, syömisestä ja shoppailusta. Näistä asioista olen saanut vain kaksikymmentä vuotta haaveilla, kun miehestä ei ole saanut kaveria.Viimeinki tajusin, että minun on ne tehtävä itse.Ikävä jo kaihertaa valmiiksi rinnassa ,mutta aion mennä ja yritän nauttia.Viikon kyllä kestää.Toivottavasti mieheni silmät aukeaa huomaamaan minut.

Voi ei! arvaan ja tiedän kuinka paljon pahaa oloa nyt tunnet. Haluaisit kaiken palaavan ennalleen, mutta varmaan vaimokaan ei tämän tempauksen jälkeen tunnu ihan entisenlaiselta, ainakaan heti. Anteeksiantoa, puhumista ja kuuntelemista tarvittaisiin.
Ikävää, että tällaisia asioita tapahtuu. Jos jotain positiivista yrittää asiasta hakea, niin paljon vakavampaa olisi, jos vaimo kertoisi olevansa rakastunut. Siltä tieltä ei ehkä olisi paluuta. Nyt hän luultavasti hakee vain kokemuksia, jännitystä arjen keskelle.
Mutta minä niin toivoisin, että löytäisitte toisenne uudelleen ja haava, jonka sait arpeutuisi pian!!

Eiköhän avioliitossa ole tarkoitus että tehdään vuorotellen yhdessä niitäkin asioita mitkä ei tunnu niin kivalle, mutta toiselle ne ovat tärkeitä.Lähden mielelläni mieheni kanssa kaljalle ja katselen jalkapalloa, jos mies pyytää,vaikka en niistä välitäkkään.Vuorostaan mies tehköön niitä asioita mitkä minua kiinnostaa.

Mitä jos antaisit vaimon maistaa omaa lääkettään ja lähtisit sinäkin vastaavanlaiselle reissulle yksin? Tai vakavasti miettisit sitä eroa? Onko tuo enää mikään parisuhde?

Ei jää kertaan. Menettely kertoo paljon vaimon todellisesta luonteesta. Puhumaan ei kykene vaan kostamaan. Itse panisin pelin poikki heti.

Olen ollut 14 vuotta avioliitossa, koko ajan uskollinen vaimolleni. Niin hänkin tietääkseni minulle. Toissa päivänä hän ilmoitti lähtevänsä Ruotsin risteilylle miespuolisen työkaverinsa kanssa. Minä olen kuulemma niin paljon laiminlyönyt häntä ja ollut huomaamatta vaimoani, että hän haluaa nauttia viikonlopun miehen huomiosta. Hytti on kuulemma yhteinen. - Jos haluan saan kuulemma eron, vaimoni ei sitä halua, haluaa kuulemma antaa vain opetuksen minulle.

En minäkään eroa halua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa nyt vietän viikonloppua. Vaimo on 36 vuotiassa, minä juuri 50 ylittänyt. Ei tässä enää voi alustakaan alkaa.

Olen pettynyt. Ymmärrän mitä kaksi aikuista hytissä puuhaavat, tunnen itseni mustasukkaiseksi ja petetyksi. Mitään isoja riitoja ei ole ollut, sitten vain yhtäkkiä vaimo lähtee toisen kanssa.

Viimeksi muokattu: