Miehellä ollut kaksi suhdetta - miksi minä en saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epistä

Vieras
12 vuoden avioliitto ja pari lasta
Kaksi kertaa mies on jäänyt kiinni suhteesta toiseen naiseen. Molemmilla kerroilla on pariterapian avulla lopulta jatkettu. Noista on nyt jo nelisen vuotta aikaa viimeisimmästäkin.

Nyt alkaa kiukuttaa, kun 50v ikä lähestyy. Olen ollut aina uskollinen miehelleni. Mutta onhan se epäreilua, että mies on saanut kokeilla mutta minä en.
Harrastuksen piiristä eräs mies on alkanut pyytämään kahville ja on selvästi kiinnostunut. Niin että miksi en minä nyt saisi? En halua rikkoa perhettä, laittaa taloa myyntiin jne. Mutta vieras mies houkuttaa.
Olen katkera, koska minun pitää nyt olla uskollinen ja kiltti vaimo :(

Senkus menet kahville ja otat pullaakin jos tarjotaan. Jos tulee seuraamuksia, kuten vaikkapa lisäkiloja, niin menette yhdessä painonvartijoihin. Jos jäät totaaliloukkuun kaikenmaailman tuulihattuihin ja kräämitorttuihin, niin sitten ei muuta kuin biggest looser leirille.

Mitä hiton väliä sillä uunilla on loppupeleissä? Paistotulos on pääasia. Eli vaihda sekin moderniin kiertoilmauuniin ja jätät miehellesi vanhan.

Senkus menet kahville ja otat pullaakin jos tarjotaan. Jos tulee seuraamuksia, kuten vaikkapa lisäkiloja, niin menette yhdessä painonvartijoihin. Jos jäät totaaliloukkuun kaikenmaailman tuulihattuihin ja kräämitorttuihin, niin sitten ei muuta kuin biggest looser leirille.

Mitä hiton väliä sillä uunilla on loppupeleissä? Paistotulos on pääasia. Eli vaihda sekin moderniin kiertoilmauuniin ja jätät miehellesi vanhan.

Ei onnistu, "Painonvartijat" on menny bankrottiin jo monta vuotta sitten.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä