Mitä mieltä olette, meidän suhteessa mies on aina vilkuillut toisia naisia, kahvitellut toisten naisten luona, ikinä ei ole ollut aikaan jutella minun kanssa, on ollut tärkeämpää tekemistä, hakkunut minua, epäilykset pettämisestä ovat olleet usien, ikinä en ole saanut kiinni, jos epäilen on hyvät selitykset saatu. Olen itse myös alkuseurustelun aikoin pettänyt, mutta mielestäni siksi, että olen testannut kelpaanko enää kenellekään. Olen antanut kaikkeni miehelle, yhtä paljon en ole takaisin saanut...Viimeisin tapaus sattui, kun olimme yhdessä mieheni kanssa ravintolassa, siellä hän bongasi toisen naisen ja pyysi tätä treffeille. Minä istuin vieressä ja kuuntelin silmät ymmyrkäisinä. Lopulta kysyin, että mitä sinä teet. Mies vain tokaisi häivy siitä! Aaamulla mies ei muistanut koko tilannetta. Pyysi anteeksi, mielestäni ei vilpittömästi vaan pelko siitä että jätän sai matelemaan. Kerroin, että nyt en enää selvitä riitojamme (olen aina ollut selvittäjänä ja mies on vain kuunnellut), mies saa itse selvittää ja parantaa suhteemme. Kaikki tämä tapahtui kesällä, vieläkään asiaa ei ole selvitetty. Kun yritän puhua asiasta, mies suuttuu. Olen myös kysellyt hänen kotiintulaikoja (tulee töistä yöllä), suuttuu siitäkin. Mielestään kyttään liikaa. On sattunut myös tapauksia, joissa mies sanoo minun olevan säälittävä piipertäjä. miehen ystävät sanovat minua säälittäväksi kun annan miehen pettää minua. Nyt olen alkanut miettiä kuinka monta pettämistä hän on mahtanut selän takanai touhuta. yhdestäkään ei ole jäänyt kiinni kuin viimekesänä. Mietin myös miksi ole ko. miehen kanssa. Tuntuu että hän oikein työntäisi minua pois ja pitää minua säälittävänä kun en tajua lähteä. Miksi hän ei sitten itse suoraan kerro että haluaa erota. Hän on kunnon mies kotioloissa ja selvin päin. Kännissä hän on kuin toinen mies, tuntuu kuin ego kasvaisi pilviin ja aina saan tällöin kuulla jotain paskaa. Itse olen päättänyt olla vuoden 2008 selvin päin, eipä ainakaan voi väittää että minä tässä olen sekoillut ja kuvitellut omia. Mies myös suuttuu ja alkaa haukkumaan minua kun epäilen jotain. Miksi yhä pysyn tässä. Kirjoitin vähän epäselvästi, mutta toivottavasti saitte selvää. Olen miettinyt, että jos mies vielä sekoilee, jätän hänet. Nyt haluan kommentteja miten olette aloittaneet uuden elämän?