O
onneton
Vieras
Eli suuri rakkaus ei välttämättä ole se jonka kanssa arki sujuu? Meillä Yli 10v yhteistä taivalta takana meillä, mutta ero mielessä, kun arki ei suju.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Oletteko "työstäneet" asiaa, että miksi arki ei suju ?
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Oletteko "työstäneet" asiaa, että miksi arki ei suju ?
Suurin syy siihen on miehen lyhyt pinna.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:"Arjen sujumattomuus" kuulostaa ainakin luettuna kovin keukäiseltä syyltä erota! Ne kirjoittajat, joita muutkin täällä kehottaa eroamaan, ovat yleensä juopon ja/tai väkivaltaisen tyypin tai henkisen pahoinpitelijän kanssa; minimissään tapauksiin liittyy yleensä pettämistä tai muuta valehtelua.
Aloituksesi ei oikein vakuuta...
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Onko miehelläsi stressiä jostain ? Työstä ? Raha-asioista ? Sujuuko teillä seksi ? Etkö keksi mitään selitystä sille että miehelläsi on pinna kireällä ? Pystyttekö keskustelemaan asioista ?
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:"Arjen sujumattomuus" kuulostaa ainakin luettuna kovin keukäiseltä syyltä erota! Ne kirjoittajat, joita muutkin täällä kehottaa eroamaan, ovat yleensä juopon ja/tai väkivaltaisen tyypin tai henkisen pahoinpitelijän kanssa; minimissään tapauksiin liittyy yleensä pettämistä tai muuta valehtelua.
Aloituksesi ei oikein vakuuta...
En ole kysynytkään kannattaako erota. Olen vain tullut siihen tulokseen, että taitaa sittenkin ero olla rakaisu.Vaikka tiedän rakastavani miestäni, mutta oman ja lasten mielenterveyden kannalta se taitaa olla oikea ratkaisu.
Arki ei suju, jos se on yhtä tappelua ja väheksymistä, johon liittyy pikkuhiljaa koveneva väkivalta. Tosin niin harvoin, että tähän asti olen ajatellut, että sen voi antaa anteeksi. Ja välillä onkin jopa kuukausia hyvää aikaa, mutta enpä jaksa enää miettiä suuttuko mies tänään ja suuttuuko niin paljon, että lyö niin, että veri lentää.
Vaikka enemmän kärsin kyllä henkisestä väkivallasta, kuin fyysisestä, mutta se on kai sitten se mikä "hyväksytään" eron syyksi.
Eikä mun ketään tarvi vakuuttaa halusin vain noin yleistä mielipidettä siitä, että voiko rakkaansa kanssa olla onneton, kaikillehan on selvää, että ilman rakastaan on onneton.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos on sen ihan todellisen rakkauden löytänyt, siis molemmat osapuolet, niin silloinhan molemmat tahtovat saada arjen toimimaan. Jos on lyhyt pinna, niin menee johki hoitoon...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:Minä uskon myös hyvin, että se elämän rakkaus ei välttämättä ole se henkilö jonka kanssa se elämä olisi onnellista. Itse elin aikanaan myös huono hermoisen miehen kanssa. Väkivaltainen hän ei ollut, mutta jotenkin sitä rupesi itse olemaan "varpaillaan", ettei toinen hermostuisi. Monet illat meni pilalle siksi, että toisella ei heti joku homma onnistunut ja oli sitten pahallapäällä monta tuntiakin. Ja minuun se hänen hermostuminen tarttui, ja olin sitten itsekkin kiukkuinen ja ärsyyntynyt. On ihanaa, kun nyt on mies joka on hyvä hermoinen, eikä aina tarvitse jännittää, milloin alkaa kuulumaan kiroilua ja raivoamista, kun ukko alkaa jotain tekemään, tai kaikki ei muuten mene heti putkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos on sen ihan todellisen rakkauden löytänyt, siis molemmat osapuolet, niin silloinhan molemmat tahtovat saada arjen toimimaan. Jos on lyhyt pinna, niin menee johki hoitoon...
Varmaan menee... Vai onko sulla jokin keino saada se sinne?
Parempi varmaan, että nähdään harvemmin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PIPARISUU:Oletko varma ap että miehesi on kanssasi onnellinen?
Oletteko keskustelleet tuollaisesta käytöksestä? Menkää parisuhdeterapiaan tai jonnekin kurssille: Miten hillitä hermoni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos on sen ihan todellisen rakkauden löytänyt, siis molemmat osapuolet, niin silloinhan molemmat tahtovat saada arjen toimimaan. Jos on lyhyt pinna, niin menee johki hoitoon...
Nii, ei varmaan meekkään.Mut antaahan se sulle aika selkeän viestin siitä, kuinka tärkeä olet hänelle, että mieluummin antaa sun mennä pois, ku että menis hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos on sen ihan todellisen rakkauden löytänyt, siis molemmat osapuolet, niin silloinhan molemmat tahtovat saada arjen toimimaan. Jos on lyhyt pinna, niin menee johki hoitoon...
Nii, ei varmaan meekkään.Mut antaahan se sulle aika selkeän viestin siitä, kuinka tärkeä olet hänelle, että mieluummin antaa sun mennä pois, ku että menis hoitoon.
No sitä mäkin ajattelen, että ehkä se ei sitten rakasta mua kuitenkaan. Toisaalta on saanut tuon käyttäytymismallin kotoaan, eikä silti tajua, että omille lapsilleen aiheuttaa saman olon minkä itse kotonaan sai.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, et sä voi jäädä semmoseen, että sua lyödään. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos on sen ihan todellisen rakkauden löytänyt, siis molemmat osapuolet, niin silloinhan molemmat tahtovat saada arjen toimimaan. Jos on lyhyt pinna, niin menee johki hoitoon...
No sitä mäkin ajattelen, että ehkä se ei sitten rakasta mua kuitenkaan. Toisaalta on saanut tuon käyttäytymismallin kotoaan, eikä silti tajua, että omille lapsilleen aiheuttaa saman olon minkä itse kotonaan sai.