Meillä taitaa olla kloonit miehinä=)
No ei nyt ihan mutta juuri samanlaiselta kuulostaa kuin omani ja ihan samat asiat mieltäni painaa kuin sinuakin ap.
Mies oli silloin aikanaan tosi ihana, ihan unelmieni mies mutta jostain syystä on muuttunut eikä mukamas muista olleensa joskus niin rakastunut ja kaikinpuolin huomaavaisempi=) Kuin ruinaan, että tahdon sen miehen takaisin johon aikanaan rakastuin;O
Mutta noin vakavasti puhuen niin on meillä otettu yhteen monet kerrat miehen välinpitämättömyydestä ja siitä että kaikki muu on tärkeämpää kuin minä. Erokin on ollut himpun päässä, minulla oli jo asunto katsottuna kun mies heräsi katsomaan itseään ja käytöstään. No, ylämäkeä kesti jonkun aikaa..
Toisaalta ukko ei juo, ei hakkaa, ei petä ( ja silloin kun meni huonosti, toivoin tekevän niin, että meidän suhteelle tulisi järkevästä syystä loppu), kaikki on periaatteessa hyvin. Meillä pahin kriisi sattui aikaan kun täytin kolmekymmentä ja aika paljon panen sen piikkiin että etsin tseäni ja mietin elämääni, että tässäkö se nyt oli, tällaistako se tulee aina olemaan vai voiko olla jotain muuta odottamassa. Tunteet miestä kohtaan oli ihan täysin jäässä, nukuimme eri sängyssä ja sittenkin kun ukko heräsi ja alkoi toissaan antamaan sitä kaivattua läheisyyttä niin kesti kauan ennenkun aloin sietämään kosketustaan...
Jos meillä ei olisi ollut lapsia niin olisimme varmasti eronneet. Lasten koti on ollut aina täällä, täällä on heidän juurensa ja elämänsä. Haluan itse avioeroperheessä kasvaneena, että omilla lapsillani on aina olemassa lapsuudenkoti turvasatamanaan ja lasten edestä olen valmis tinkimään omasta "hyvinvoinnistani" tai miten sen sanoisi. ja olen itse asian näin ajatellut oikein ajan kanssa eli ikinä en tule päätöstäni katumaan. Tai katkeroidu.
Siksi toiseksi tunteet miestä kohtaan palasivat, en osaa sanoa miten niin kävi, en ikinä uskonut voivani rakastaa häntä mutta jostain ne tunteet kumpusivat ja hänen kainalonsa on rakkain paikkani. Lapsiakin on tullut kaksi lisää sen pahan kriisin jälkeen ja perheemme tuntuu kokonaiselta.
En sinuna ap vielä eroa hakisi, pitkään suhteeseen mahtuu monenlaista ajanjaksoa kuten elämään yleensäkin.
Mutta miehellesi pitäisi pitää kunnon puhuttelu, sinun täytyy ihan suoraan sanoa mikä itseäsi tympii ja mitä haluaisit muutosta. Kysellä hänen tuntojaan. Muuten en solmut eivät aukene. Ja seksistä sanoisin, että teet lakon ja sanot, että sinunkin pitää saada siitä jotain eikä olla vain reikänä mihin lykkiä.
Meillä ainakin toiminut =)
ja todella se yhteinen aika ja tekeminen perheen kanssa ja varsinkin ihan kaksinkin tuo sitä yhteenkuuluvuudentuntua ja tuo tunteita pintaan.
se se onkin tietysti toinen asia kuinka sen miehesi saa mukaan mutta herätykseen ei taida auttaa muu kuin se, että on tosissaan ajamansa asian suhteen.
Ja lopeta ukon passaaminen, ei ne ole kuninkaita joita palvellaan. Tottahan se on herra tyytyväinen kun saa mitä haluaa antamatta mitään vastineeksi.
Rakasta itse itseäsi ja arvosta itseäsi ja tekemisiäsi!!
jaksuja sinulle!