Mitä sinä tekisit?jättäisitkö tällaisen miehen jonka....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivoton"

Vieras
elämä työssä käynnin lisäksi on vain tietokoneella pelaaminen,tupakointi ja bissen juonti ihan joka arki pvä ja vkloppuisin koko ajan sitä samaa.
Ei yhteistä aikaa kun ehkä tunti,max kaks viikossa.
Tuntuu niin helvetin pahalta koska välitän tästä miehestä todella paljon ja luonteeltaan hän on ihana,mutta en vaan tahdo jaksaa sitä että olen kuin pelkkää ilmaa hänelle kun olen hänen kanssaan.
Olen puhunut asiasta miehelle,mutta hän myöntää olevansa koukussa pelamiseen jne...:/

Kait se on vain vihellettävä peli poikki ja jatkaa elämää sit yksin,tai onhan se nytkin jo ollu "yksinäistä".
Sanoo että haluaa kunnon parisuhteen mutta ei vitussa sitä yksin perusteta eikä rakenneta.
Jos ihmisen elämä pyörii olohuoneessa kuulokkseet korvilla,tupakka huulessa ja bisseä kitatessa.
Parempi onkin lähtee livohkaan kun elämä menee sellaisen kanssa ihan hukkaan ja apua kun hän ei huoli ottamaan vastaan.:(

Jättäisin ehdottomasti. Sen verran tullut tyhmyyttään kaikenmaailman alkoholistipeliriippuvaisurpoja kateltua hyvää hyvyyttään et enää en jaksa. On se nyt saakeli jos ei osaa muuta tehdä/tai naistaan sen vertaa kunnioittaa. Sairaus on toki sairaus, mut eipä siin auta jos toinen ei halua asialle mitään tehdä. Parempi ilman, todellakin.

Vaikuttaisi vähän loisivat siellä. :( Sun on ajateltava ittes hyvinvointia myös. Eipä se susta paljoa välitä jos ei ole mitään kiinnostusta enää. Oot varmaan vaan piika, kokki ja siivooja.

Olen miettinytkin jonkun aikaa asiaa ja piikahan mä sille olenvain ollut jne...se saa luvan loppua nyt:(
Sen edellinen suhde oli kaatunut samaan,miehen peliongelmaan...

Yhteistyössä