O
Orkidea
Vieras
Kirjoitin tänne muutama päivä sitten tahtovani tulla uskoon. Olin tuolloin hyvin ahdistunut.
( olen tässä nyt vain hetken kun menen lapsen kanssa kohta leikkimään, en muista mitä nimimerkkiä tuolloin käytin.)
Sain täältä kannustusta ja haluaisin kiittää niitä ihmisiä. Minulla on ollut todella rauhallinen olo sen jälkeen, minä olen jotenkin enemmän läsnä.
Teidän kannustamana, olen ottanut selvää mihin omalla paikkakunnallani menen tutkimaan näitä asioita, aion myös mennä, minä en enää pelkää
Kiitos!
( olen tässä nyt vain hetken kun menen lapsen kanssa kohta leikkimään, en muista mitä nimimerkkiä tuolloin käytin.)
Sain täältä kannustusta ja haluaisin kiittää niitä ihmisiä. Minulla on ollut todella rauhallinen olo sen jälkeen, minä olen jotenkin enemmän läsnä.
Teidän kannustamana, olen ottanut selvää mihin omalla paikkakunnallani menen tutkimaan näitä asioita, aion myös mennä, minä en enää pelkää
Kiitos!