Alkuperäinen kirjoittaja Helvettiin siis:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Helvettiin siis!:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:No ensinkin, sanotaan että Jumala kutsuu ihmistä 3 kertaa elämänsä aikana. Silloin yleensä ihminen miettii ja pohtii onko Jumala tosiaan olemassa ja sitä rataa. Eli Jumala kutsuu ihmistä luokseen ja siitä se lähtee. Jokaisella ihmisellä on oma tarinansa tietenkin miten uskoon tulo tapahtui.
Silloin kun ihminen tulee uskoon, hän ottaa vastaan Jumalan rakkauden ja armon. Hän tunnustaa olevansa syntinen ja ottaa Jeesuksen vastaan sydämeensä Vapahtajana. Jeesus maksoi meidän kaikkien synnit ja pahat teot Golgatalla(kuoli puolestamme ) ja se on suurta armoa. Vain sitä kautta ihminen pelastuu ja pääsee taivaaseen. Sen jälkeen ihminen saa rauhan ja hänelle on tarkoitettu kaikki Raamatun lupaukset.
Uskoontulo voi tapahtua missä vaan milloin vaa, miten vaan. Vaikka vessassa.
=) Usko ei horju, sillä uskovainen tietää olevansa pelastettu tapahtui mitä tahansa. Kerran pelastunut, aina pelastunut!
Mua ei ole Jumala koskaan kutsunut, mutta itken usein vanhoja pahoja (?) tekojani ja maailman tuskaa ja kaikkea paskaa mitä täällä tapahtuu. Tänään töissäkin piti kääntää katse hetkeksi muualle voidakseni palvella asiakasta ammattimaisesti tovin kuluttua, hän itki kuollutta lastaan.
Minä tiedän olevani syntinen ihan oman olemukseni takia: kaikki jäte jota tuotan tulevien sukupolvien kiusaksi, syön lihaa jne. jne. Enkä aina osaa olla hyvä, suutun joskus ja sanon pahasti.
Tunnen jälleensyntymisen omaksi "uskonnokseni" ja tätähän ei kristinusko sulata.
sä voit jos haluat jättää kaikki synnit Jeesukselle. Hän kuoli sinunkin puolestasi ja rakastaa sua, sellaisen kuin olet. Hän voi ottaa sun kaikki murheet päältäsi ja antaa levon sydämeesi. Jos vain annat luvan, hän tekee sen! =)
Ei mulla ole mitään sitä vastaan, tulee ja ottaa sitten
Mä taidan vaan olla liian realisti tähän, vaikka omistan esim. enkelikortit ja koetan niitten kauniita sanomia vaikeiden kysymysten äärellä sisäistää...sitten tuhahdan että mitä huuhaata ja alan taas mätrehtiä sitä mikä kulloinkin mättää. Ehkä en ole valmis vielä.
Joitakin vuosia sitten eräs viisas ihminen joka näki enemmän kuin ihmissilmä näkee, sanoi että tulen olemaan uskonnollinen ihminen. Kielsin sen silloin jyrkästi. Hän jatkoi, että uskonnollinenhan voi olla muutenkin kuin kirkossa käymällä ja jumalaa julistamalla. Ehkä sitten olenkin puolessa välissä uskoon, jos tämä sallitaan![]()
Nonniin, anna mennä vaan sitten
Tässä sulle uskoontulorukous, jos haluat ottaa Jeesuksen vastaan sydämeesi. Voit vaikka lukea sen hiljaa ääneen =)
Rakas Herra Jeesus; tiedän, että olen syntinen ja tarvitsen sinun anteeksiantoasi. Uskon, että kuolit syntieni puolesta. Haluan kääntyä pois synneistäni. Kutsun Sinua nyt tulemaan sydämeeni ja elämääni, tule Pyhä Henki. Haluan luottaa sinuun Vapahtajana ja seurata sinua Herrana, sinun seurakuntasi yhteydessä. Auta minua ja armahda minua. Kiitos, että kuulet rukoukseni !
JOS RUKOILET YLLÄ OLEVAN RUKOUKSEN VILPITTÖMÄLLÄ MIELELLÄ NIIN SYNNYT YLHÄÄLTÄ UUDESTI JUMALAN LAPSEKSI (JOH 3:3)
Joh.3:16
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä".
Room 10:9-10
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Matt.7:13-14
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
KÄÄNTYMYS
Kääntymys on mielenmuutos, tahto kieltäytyä synnistä ja päätös alkaa uusi elämä kuuliaisena Jumalalle ja uskollisena Hänen kanssaan solmitulle liitolle. - Jeesus sanoi: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi". (Joh 5:14)- Pyhä Henki valaisee sinulle asiat, joista sinun tulee luopua. Jos olet tottelevainen ja toimit Hänen ohjeidensa mukaisesti tulee Hän siunaamaan uskontaivallustasi. Samalla kun luovut vanhasta, joka sinua vahingoittaa niin Jeesus antaa uutta, parempaa tilalle."
jos sulla on Raamattu voit katsoa vaikka ne paikat sieltä!