Uskooko rokotevastaiset aidosti omiin puheisiinsa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tekis mieleni kysyä tässäkin ketjussa, että mites meni tää piikkihomma noin niin kun omasta mielestäs? Itse en sitä ottanut, enkä ota ja töissäkin (vanhukset) olen ollut ihan normaalisti. Säälittää lukea näitä rokotteesta sairastuneiden kertomuksia, joita tulee koko ajan enenevässä määrin. Tiesin, että rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia ei ole voitu tutkia luotettavasti siinä ajassa, missä ne lykättiin markkinoille (ja silloinkin kokeellisena rokotteena), joten sen takia olin kriittinen niiden suhteen. Ja onneksi en ottanut. Nyt sitten niitetään sitä satoa... Kaatuu vanhoja ja nuoria, sairaita ja terveitä piikkien takia, jotka vääryydellä ihmisille markkinoitiin.
 
vierailija
Sinä et ehkä hyödy siitä mutta muut ihmiset hyötyy siitä. Varsinkin kun sinua ei näytä korona kiinnostavan penninkään edestä vaan elät normaalisti. Olet potentiaalinen koronalinko.
No nyt 1,5 v myöhemmin me tiedetään etteivät ne rokotteet estäneet ollenkaan sairastumiselta

Jokainen rokotettu oli yhtä lailla koronalinko, itse asiassa pahempikin kun he riehuivat passiensa kanssa vapaasti kaikkialla
 
vierailija
Tarkoitan varsinaisia aktivisteja. Niitä, jotka luennoi muille aiheesta ja esiintyy eri tapahtumissa.
Ap, myönnätkö nyt itse että ei tuo rokote estänyt lainkaan sairastumasta

Kiitos #104, me fiksut jäätiin aika harvalukuisiksi, sopulit vaelsi massoina koekaneiksi. Moni takuulla katuu erehdyksiään, mutta vaikenevat nolouksissaan ja hävetessään
 
vierailija
Mitä ajattelet koronan jälkeisestä ylikuolleisuudesta, alkaen v.22? Johtuuko kuolemat koronasta? Omikron on oireiltaan lievä kaikissa ikäryhmissä. Mistä ylikuolleisuus sitten johtuu?
 
vierailija
En tiedä miksi te rokotemyönteiset puhutte usein ihan iiseistä tilanteista, vaikka kukaan ei teistä ilkeä myöntää sitä.

Ilmaantuvuusluku 1700 (eli ilmaantuvuusluku on tapaukset/100 000 ihmistä 2 viikon aikana eli tuo on säälittävän pieni luku), yhden viikon aikana koronan on saanu 51 henkilöä.
Mutta oireet on heillä flunssan ja mahataudin oireita.
Mitä sitte? Meillä on kunnassa tällä hetkellä äkäistä tavis-flunssaa varmasti enemmän ja sairaslomia pukkaa. Ei sen takia mitään stanan ilmaantumislukuja tarvita.

Koulussa tarvittais ilmaantumislukuja enemmän sen takia, ilmaantuuko jokanen laiska ES-jonne tunneille...:cautious:

No entä tuo Seinäjoen uutinen sairaalahoidossa olevista nuorista? Yksikään ei ole kuollut, keuhkovaurioita tulee influenssastakin ja tadaa, YLIPAINO taas mainittu riskitekijöissä. Jonnet myös valvoo öitänsä, olisiko sillä vaikutusta? Astmalla vaikutusta - semmoiset voikin rokottaa itsensä.

"– Riskitekijöitä ovat esimerkiksi ylipaino, uniapnea, keuhko- ja sydänsairaudet ja immuunipuutostilat, listaa Kärnä."
Mutta kuolivat sairaalassa?
 

Yhteistyössä