Tämä on taas niin tätä. "Join liikaa, biletin kuin hullu, harrastin irtosuhteita ja ryhmäseksiä. Se elämä ei sopinut mulle, joten tulin heteroksi." Tähän tyylinhään ne kertomukset aina on, kuten myös Amadeuksen tarina. Ei ymmärretä, että homonakin voi elää monenlaista elämää, voi olla juomatta ja vakaassa parisuhteessa. Sitten kuvitellaan, että se oma paha olo johtui siitä homoudesta eikä siitä itselle sopimattomasta elämäntyylistä, jolla taas ei ollut mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.