V
vieras
Vieras
Siis naapurin poika, noin 20 -vuotias, haukkui mut eilen. Ja syykin oli aivan uskomaton...
Asumme siis vastakkain, niin että molempien talojen makuuhuoneiden ikkunat ovat toisiaan kohti. Eilen ajoin kotiin, niin tämä kaveri seisoo pihalla ja näyttää mulle keskaria. Mä tietysti menin sitten kysymään, onko jotain ongelmaa? Keskustelu eteni näin:
Minä: onko sulla joku ongelma?
Poika: ei, mutta sulla näyttää olevan!
M: ???
P: ollaan tässä pitempään katottu tuota peliä, että milloin se loppuu?
M: nyt mä en kyllä ymmärrä mistä on kyse?
P: niin tuo verhojen vilkuttelu!
M: ?????
P: aina kun ollaan pihalla, niin heti laitatte verhot kiinni. Eilenkin siinä näytti joku istuvan telkkaria katsomassa, ja heti meni verhot kiinni.
(meillä siis sälekaihtimet kaikissa ikkunoissa, eikä telkkaria vaan tietokone )
P: ja heti kun oon huoneessani, verhoja vilkutellaan.
M: tiedätkö, kun ei meiltä edes näy teille sisään. Eikä olla tosiaan sen takia verhoja rempattu. M pyydän anteeksi, jos se nyt on jotenkin häirinnyt teitä.
P: selvä, morjens!
Koko keskustelun ajan poika seisoi kädet lanteilla ja tuli ihan mun nenäni eteen, koin tilanteen aika uhkaavaksi. Ja siis ikinä ei ole mitään ongelmia heidän kanssa ollut, alkuun moikattiin heitä mutta kun eivät koskaan moikanneet takaisin niin lopetettiin. Ja nyt sitten tämä. Ja tottakai, kun vaihdan makkarissa vaatteita, laitan kaihtimet kiinni. Koska en halua muiden näkevän riisumistani, ja tosiaan tie menee vierestä.
Mitä te tekisitte? Kai nyt omassa talossa saa verhoja käännellä miten haluaa?
Asumme siis vastakkain, niin että molempien talojen makuuhuoneiden ikkunat ovat toisiaan kohti. Eilen ajoin kotiin, niin tämä kaveri seisoo pihalla ja näyttää mulle keskaria. Mä tietysti menin sitten kysymään, onko jotain ongelmaa? Keskustelu eteni näin:
Minä: onko sulla joku ongelma?
Poika: ei, mutta sulla näyttää olevan!
M: ???
P: ollaan tässä pitempään katottu tuota peliä, että milloin se loppuu?
M: nyt mä en kyllä ymmärrä mistä on kyse?
P: niin tuo verhojen vilkuttelu!
M: ?????
P: aina kun ollaan pihalla, niin heti laitatte verhot kiinni. Eilenkin siinä näytti joku istuvan telkkaria katsomassa, ja heti meni verhot kiinni.
(meillä siis sälekaihtimet kaikissa ikkunoissa, eikä telkkaria vaan tietokone )
P: ja heti kun oon huoneessani, verhoja vilkutellaan.
M: tiedätkö, kun ei meiltä edes näy teille sisään. Eikä olla tosiaan sen takia verhoja rempattu. M pyydän anteeksi, jos se nyt on jotenkin häirinnyt teitä.
P: selvä, morjens!
Koko keskustelun ajan poika seisoi kädet lanteilla ja tuli ihan mun nenäni eteen, koin tilanteen aika uhkaavaksi. Ja siis ikinä ei ole mitään ongelmia heidän kanssa ollut, alkuun moikattiin heitä mutta kun eivät koskaan moikanneet takaisin niin lopetettiin. Ja nyt sitten tämä. Ja tottakai, kun vaihdan makkarissa vaatteita, laitan kaihtimet kiinni. Koska en halua muiden näkevän riisumistani, ja tosiaan tie menee vierestä.
Mitä te tekisitte? Kai nyt omassa talossa saa verhoja käännellä miten haluaa?