Uskomaton ex-mies

Eli siis exäni on hakenut tyttärensä joka toinen vkoloppu yhdeksi yöksi (asuu alle kilsan päässä uuden avokkinsa ja hänen lapsensa kanssa, lisäksi heille syntyy yhteinen lapsi joulukuussa).No tänään ilmoitti että muuttavat 3vkon kuluttua reilun kymmenen kilometrin päähän ja että asunnon korkeasta vuokrasta johtuen joutuvat vaihtamaan pienempään autoon (nyt heillä on 7 paikkainen) ja sen takia eivät enää pysty hakemaan tyttäriämme autolla.Ihmettelin hetken että eikö exä voi yksin hakea tyttöjä jos eivät kerran mahdu autoon yhtä aikaa.No exän avokin mielestä se ei oikein sovi ja muu ratkaisu pitäisi asiaan löytää: minun pitäisi vielä julkisilla tytöt tai sitten hakea koska he eivät viitsi tehdä TURHIA reissuja autolla!!!Hiemanko kiehahdin että en tasan lähde mihinkään tuomaan et jos ei kiinnosta hakea niin sit anti olla hakematta. Mitäs mieltä olette asiasta?
 
Näköjään.Kerran ihmettelin ku exä tuli yksinään ja sanoinkin ääneen niin sano vaan että pitää lähteä äkkiä ettei Jaana (nimi muutettu) ihmettele mihin olen jäänyt.Se toteamus taitaa kertoakin kaiken miksei voi yksin tulla hakemaan.
 
myös eronnut äippä
Voi hitto soikoon noiden "isien" kanssa ! Että turhaa ajoa...OMISTA lapsistaan puhuu !!
No täällä on vielä välinpitämättömämpää toimintaa, että yritä jaksaa, äläkä anna periksi tuollaisissa asioissa ! Ota yhteyttä vaikka lastenvalvojaan, joka sit vääntää rautalangasta tämän asian exällesi, jos on niin pönttö ettei itse tajua.. Kova on luotto sillä uudella avokillakin miestään kohtaan kun ei uskalla yksin sitä teille laskea...huokaus.

Pidä pintasi !
 
vieras
No jos ei pääse yksin hakemaan niin en minäkään lähtisi viemään.
Ei sun tarvitse antaa periksi sille uudelle muijalle ja sen oikuille.
Kai sillä miehellä sen verta järkeä että lapsensa hakee vaikka avokki sanois mitä,
 
Taitaa olla sun exän uusi vähän turhan mustis :p

Mulla sanottiin ku kyselin kuljetusasioissa, että vanhemmat hoitaa puoliksi. Oli sit ihan kiva kun iskä päätti muuttaa 100km päähän. Nyt sitten hampaita kiristellen ajelen sinne jokatoinen perjantai junalla...
 
Juu en todellakaan anna periksi jos ei hae niin anti olla. Ja tosiaan jos luottqamus tota luokkaa niin huh.Ei todellakaan kiinnosta exän touhut.Mulla on itellä asiat sillä mallilla et ihan sama vaikka ei pärstäänsä näyttäis koskaan. Taitaa tosiaan olla tekosyy, mutta ei uskalla sanoa että ei tyttöjä halua hakea.
 
Ja vielä kysyi että olenko mä autoa hankkimassa?sanoin että en ja kysy heti että miksi et? olin vähän niinku että en tarvi. No eipä toi ole ainut tyhmä juttu jonka oon sen suusta kuullu. Viimeeksi oli sanonu isommalle (5v) että ei sun tarvii, kun tyttö sano että ei halua tulla isänsä luo ku sen nykysen tyttö kiusaa.
 
Taitaa se exä olla "vähän" tossun alla! Se nainen on todella mustasukkainen ja epävarman ittestään ja heidän suhteestaan.

Mun mielestä vain teet kylmästi niin, että lapsia ei tarvitte ottaa ollenkaan viikonlopuksi, kun kerran menee tuohon malliin. Ei kai nyt jumaliste tarvi aina koko poppoon olla mukana? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
Ja vielä kysyi että olenko mä autoa hankkimassa?sanoin että en ja kysy heti että miksi et? olin vähän niinku että en tarvi. No eipä toi ole ainut tyhmä juttu jonka oon sen suusta kuullu. Viimeeksi oli sanonu isommalle (5v) että ei sun tarvii, kun tyttö sano että ei halua tulla isänsä luo ku sen nykysen tyttö kiusaa.
Sano, että otat auton, jos exäs ostaa sulle :D Ja maksaa käytöstä koituvat kustannukset. Ihme ääliöitä.
 
popo
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja popo:
laittakaa kulkemaan taxilla ja kulut puoliks.

En tajua tätä ehdotusta ???
kuljetuskulut kuuluu mennä puoliks vaik toisella on auto ei ole sen tehtävä kuljettaa automaattisesti. mulla on auto ja vituttaa kun lasten isä ei osallistu kuljetuksiin millään tavalla. ei se ajelukaan ilmaista ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Koko porukanko sieltä on tultava lapsia hakemaan?
Mä kans ihmettelen tätä. Ilmeisesti sitä ei voi olla toisistaan erossa niin paljoa, että vois isä yksin hakea.
Mä täs väänsin yks viikko kättä samasta asiasta. Ex vaan tuumasi, että he on perhe ja tulevat yhdessä; uus ja uuden 2 muksua |O Ex ja muksu eivät olleet nähneet toisiaan parii kuukauteen, nii siihen sitte pitää tuoda koko perhe. Sen verran sain läpi, et sai muksu ensin tavata isänsä ihan rauhas.
Tosin sitä muutettiin monta kertaa, et miten ex tulis muksun hakemaan :x
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
Viimeeksi oli sanonu isommalle (5v) että ei sun tarvii, kun tyttö sano että ei halua tulla isänsä luo ku sen nykysen tyttö kiusaa.
|O
Mitäpä sitä kiusaamista estämään, häädetään vain oma tytär pois elämästä.

Tuo pönttö tulee katumaan tuota myöhemmin. Joskus se yrittää saada tyttäriin läheisiä välejä mutta tuskin tyttäriä enää silloin kiinnostaa (oma isäni teki noin).
 
Se on monille miehille tossun alla parempi paikka kun taivasalla :whistle: :/

Niin sanelee/saneli meilläkin exän nykyinen puoliso lasten tapaamisista ja kaikkeen siihen liittyvästä. Exään en saa olla yhteydessä kuin joka toinen torstai klo.15-16 :D

Me ollaan kyllä menossa oikeuteen noista asioista kun meni ihan älyttömyyksiin koko touhu ja lapset alkoi kärsiä kun joutui olemaan välikappaleina. |O
 
nyksä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
juu ja se taxilla ja kulut puoliks...hei haloo...varmana maksa mitään sen ääliön takia.
Tapaava vanhempi maksaa kulut.
Itse olen nyksä ja meillä on aina toimittu niin, että mieheni hakee lapset perjantaina (tai koska nyt sitten tulevatkaan) ja äitinsä hakee heidät pois sunnuntaina. Kaikkien osapuolten mielestä on ihan reilua, että molemmat vanhemmat osallistuvat kuskaamiseen. Kulutkin (siis oman auton käytöstä koituvat, ei todellakaan taksi) menevät näin tasan.

 

Yhteistyössä