Uskomaton ex-mies

No mun exä tokas aika hyvin...Oltiin siel lastenvalvojalla ja puhuttiin siitä kuka vie lapsen hoitoon jos sairastuu isänsä luona.Sanoin että tietty sä viet.Siihen exä että ai enkö mä tuokaan niitä kotiin? olin et häh et todellakaan tuo. No sit exä kysy et kuka ne vie lääkäriin jos mun luona tulee kipeeks :eek: Hiukka se lastenvalvoja katto.Mä sanoin et hei haloo ei oo kertaakaan tarvinnu sulle soittaa vaan oon ihan ite osannu viedä lääkäriin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Joo mäkin osallistun välillä likan kuljetuksiin, pyörällä :xmas: Meillä ei välimatka ole paljon. Olis se vähän tyhmää jos esim. tänään exä töistä tullessaan menis kotio ja mun pitäisi viedä likka sinne. Siinä samallahan se likan hakee, pieni mutka tulee matkaan.

Me jopa joskus viedään likka yhdessä hoitoon ja haetaan likka yhdessä, riippumatta siitä tuleeko likka hoidon jälkeen mun luo vai ei.

Ikinä ei ole mistään kuluista puhuttu.
 
vieras
Ihan helmi mies! Kyllä sen nykyinen saa olla onnellinen, että on tuollaisen aarteen onnistunut itselleen nappaamaan.

Jos lasten takia jaksat vielä yrittää, niin kirjoita vaikka sille exälle kirje, selitä rautalangasta vääntäen, miten isänä kuuluisi olla. Ystävällisessä hengessä toki. Tosin noista lääkäri-jutuista päätellen se exä ei taida olla ihan penaalin terävin kynä.
 
FAKTA
Alkuperäinen kirjoittaja popo:
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja popo:
laittakaa kulkemaan taxilla ja kulut puoliks.

En tajua tätä ehdotusta ???
kuljetuskulut kuuluu mennä puoliks vaik toisella on auto ei ole sen tehtävä kuljettaa automaattisesti. mulla on auto ja vituttaa kun lasten isä ei osallistu kuljetuksiin millään tavalla. ei se ajelukaan ilmaista ole.
Kuljetuskulut kuluu etävanhemmalle!!!!!!Ns.tapaamiskustannuksia nuo matkakulut!!!!!FAKTAA!!!!!!!!
 
Noista tapaamiskustannuksista. Meillä ne menee niin, et ex maksaa puolet, jos mä joudun kuljettamaan muksua tois puolel Suomee. Jos ex tulee hakemaan, kustantaa hän itse matkasta aiheutuneet kulut. Hän kyllä tienaaki paremmin kuin mä.
 
asiahan..
..ei minulle kuulu, mutta:

"Tapaamiskuluista (matkat, ravinto ja muut ns. juoksevat menot) vastaa pääsääntöisesti tapaava vanhempi. Silloin kun vanhemmat vuorottelevat pienen lapsen kuljetuksessa, lienee kohtuullista, että matkakuluista vastaa kumpikin vanhempi omalla vuorollaan. Mikäli lapsi ja tapaava vanhempi asuvat huomattavan kaukana toisistaan, on suotavaa sopia tapaamismatkakuluista erikseen. Usein vanhemmat jakavat kustannuksia keskenään, koska lain mukaan sillä vanhemmalla, jonka luona lapsi asuu, on velvollisuus edistää lapsen ja toisen vanhemman yhteydenpitoa (Laki lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta 2. §). "
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Meillä ex kans tuumaa, että kesälomalla on muutakin tekemistä ku hengata muksun kans. Muuten kyllä ottaa jokatoinen viikonloppu luokseen... Paitsi jos on kipeenä tai se viikonloppu sattuu olemaan pääsiäinen, vappu, juhannus, isänpäivä tms.
Kukahan muksun ottais sillonku mä oon kipee enkä jaksais olla supermutsi :p
Mutta sehän on ihan eri asia :D
Niinpä :)
Silloin on vaan jaksettava "itteppähän oot valintas tehnyt" :p
 

Yhteistyössä