Uskaltaisitko lähteä lennolle jos saisit tietää etukäteen kapteenin ja perämiehen olevan hameväkeä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kolaroivat jo parkkipaikoilla niin miten kukaan uskaltaa antaa koneen näiden käsiin. Pitäisi olla pakollista vähintään toisen olevan mies.
Jos hameväellä tarkoitetaan "uuden sukupuolensa löytäneitä", olisi aika erikoinen sattuma että sekä kapteeni että lentoperämies osuisivat tuohon joukkoon. Mutta ei se lentämistäni haittaisi.

Transhävittäjälentäjä Britanniasta


Jos kyse oli naisista lentokoneen ilmassa pysymisestä vastaamassa, se lisäisi turvallisuudentunnettani lennolla. Naiset noudattavat kuuliaisemmin tylsiäkin rutiineja ja ohjeita.
 
Hän itse oli saavuttanut elämänsä pohjakosketuksen. Ei hän niin pohjilla kuitenkaan ollut, että olisi viihtynyt nuorten taikkutyttöjen seurassa. Kaikki uudet naiset olivat minun ikäisiä ja melko paljon minun oloisia.
Ehkä exäsi olisi pitänyt nimenomaan vaihtaa naistyyppiä eli ottaa Setiksestä mallia. Hän olisi tullut onnelliseksi (mitä sinäkin tietenkin toivoit?) ja sinä olisit saanut kaipaamasi rauhan. Kertomasi mukaan hän jäi toistamaan itselleen sopimatonta mallia.

Onnellinen X
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Olen jostain lukenut, että nainen on hävittäjälentäjä. Huikea ammatti. Ihailin muutama vuosi sitten Hornetteja läheisellä sillalla taitolentonäytöksessä.
Lispetti ja Setis ovat tunkkaisia mielipiteiltään. Olisi kärsimystä joutua samaan penkkiriviin lentokoneessa heidän kanssa.
Annalla on taas vaikeaa olla täällä, kun minä ja Lissu ollaan aktiivisia.

Voin kertoa myöhemmin mikä voisi auttaa helposti ja jopa ilmaiseksi ahdistukseesi, kun itse et näköjään ymmärrä.
 
Annalla on taas vaikeaa olla täällä, kun minä ja Lissu ollaan aktiivisia.

Voin kertoa myöhemmin mikä voisi auttaa helposti ja jopa ilmaiseksi ahdistukseesi, kun itse et näköjään ymmärrä.
Hmm... Jos vinkkaat sen kaltaista toimintaterapiaa, johon ryhtymistä minäkin olen joskus Echolle ehdottanut, pelkään vastaanoton olevan torjuva. Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan.
 
Hmm... Jos vinkkaat sen kaltaista toimintaterapiaa, johon ryhtymistä minäkin olen joskus Echolle ehdottanut, pelkään vastaanoton olevan torjuva. Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan.
En ehdottaisi Annalle terapeutille menoa, koska en toivo kenellekään sen alan ammattilaiselle hermoromahdusta ja sen jälkeen vielä suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle joutumista 😔

Kaikille parasta, myös Annalle itselleen olisi, jos hän häipyisi palstalta lopullisesti, on jopa täysin ilmaista ja parasta terapiaa hänelle. Ei tarvitsisi lukea minunkaan, elämäniloisen setämiehen ”ummehtuneita” 🤣 tekstejä.
 
En ehdottaisi Annalle terapeutille menoa, koska en toivo kenellekään sen alan ammattilaiselle hermoromahdusta ja sen jälkeen vielä suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle joutumista

Kaikille parasta, myös Annalle itselleen olisi, jos hän häipyisi palstalta lopullisesti, on jopa täysin ilmaista ja parasta terapiaa hänelle. Ei tarvitsisi lukea minunkaan, elämäniloisen setämiehen ”ummehtuneita” tekstejä.
Se "toimintaterapia" on sitä, mitä sinä ja naisystäväsi puuhaatte yhdessä....;)
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Perussuomalaisena ehdottomasti en lähtisi.
Minä en uskalla olla perussuomalaisten kanssa minkäänlaisissa tekemisissä.
Luin illalla Leena Meren sekoilusta numeroissa, joita oli oiottu eduskunnassa urakalla.
Jos persu olisi hävittäjän tai lentokoneen puikoissa, lentokoneen mittarilukemat näyttäisivät persuohjaajalle yhden nollan lisää. Lento Kittiään kestäisi vain pari minuuttia. eihän siinä ajassa ehtisi edes turvavöitä laittaa paikalleen.
 
vierailija
Löydät itsekin uutisen helposti selaamalla nettiä.
Leena Meri on naurattanut minua ennenkin ulostuloillaan.
Ehkä Ville Ranta tekee tapauksesta kutkuttavan pilapiirroksen.
Ps. Joskus Finnairin kapeeni on ollut lentokoneen sisääntulotilassa.
Kerran odottelin seuruettani lentokentän terminaalissa ja katselin ohi käveleviä.
Tytär oli ihmeissään miksi en heitä huomannut. Sanoin, että ihailin ohi kävellyttä lentokapteenia. Komea ja pitkä mies upeassa työasussaan koppalakki päässään.
Yksinelämisessä on paljon hyviä puolia. Saan vapaasti ihailla miehiä eikä mustasukkainen ex ole vieressä pahoittamassa mieltään. Elin yhteiselämässämme kuin hevonen, jolla oli laput silmillä raveissa.
 
vierailija
Kovadti etsin, mutta en löytänyt. Puhut taas ihan omiasi.

Löydät itsekin uutisen helposti selaamalla nettiä.
Leena Meri on naurattanut minua ennenkin ulostuloillaan.
Ehkä Ville Ranta tekee tapauksesta kutkuttavan pilapiirroksen.
Ps. Joskus Finnairin kapeeni on ollut lentokoneen sisääntulotilassa.
Kerran odottelin seuruettani lentokentän terminaalissa ja katselin ohi käveleviä.
Tytär oli ihmeissään miksi en heitä huomannut. Sanoin, että ihailin ohi kävellyttä lentokapteenia. Komea ja pitkä mies upeassa työasussaan koppalakki päässään.
Yksinelämisessä on paljon hyviä puolia. Saan vapaasti ihailla miehiä eikä mustasukkainen ex ole vieressä pahoittamassa mieltään. Elin yhteiselämässämme kuin hevonen, jolla oli laput silmillä raveissa.
 
vierailija
Kovadti etsin, mutta en löytänyt. Puhut taas ihan omiasi.

Erehdyin nimestä. Sekoilija oli Mari Rantanen. persu on aina persu vaikka voissa paistaisi.
 
vierailija
Onko tuo mikään virhe. Persut ovat aina huvittavia kuten sinä ja kumppanisi tällä palstalla sen todeksi osoittavat. Toki voitte siirtää nollaa mihin suuntaan tahansa minun puolesta. Nolla siirtää nollaa….
 

Yhteistyössä