Uskaltaisitko lähteä lennolle jos saisit tietää etukäteen kapteenin ja perämiehen olevan hameväkeä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tottakai uskaltaisin. Taito ja kokemus menee aina sukupuolen ohi.
Tuskin mitään parkkipaikkatumpeloa päästetään matkustajakoneen puikkoihin.
Jollain on taas ollut huono aamu, oiskohan olleet eukon jalat ristissä, vai mitä lienee.
 
vierailija
Mikä hemmetti tätä tyyppiä riivaa? Jos hän on nainen, jota epäilen, niin todella typerää vähättelyä, joka kohdistuu myös häneen itseensä. Jos hän on mies niin sitten hän on säälittävä tyyppi, joka on saanut pakit kaikilta naisilta myös äidiltään ja siitä vihapuheet vastakkaiseen sukupuoleen. Mene peilin eteen ja opettele käyttäytymään kuten ikäisellesi on sopivaa.
 
vierailija
Mikä hemmetti tätä tyyppiä riivaa? Jos hän on nainen, jota epäilen, niin todella typerää vähättelyä, joka kohdistuu myös häneen itseensä. Jos hän on mies niin sitten hän on säälittävä tyyppi, joka on saanut pakit kaikilta naisilta myös äidiltään ja siitä vihapuheet vastakkaiseen sukupuoleen. Mene peilin eteen ja opettele käyttäytymään kuten ikäisellesi on sopivaa.
Setis on ilkein palstailija.
Mielialat heittelevät laidasta laitaan.
 
  • Vihainen
Reactions: setis
vierailija
Mikä hemmetti tätä tyyppiä riivaa? Jos hän on nainen, jota epäilen, niin todella typerää vähättelyä, joka kohdistuu myös häneen itseensä. Jos hän on mies niin sitten hän on säälittävä tyyppi, joka on saanut pakit kaikilta naisilta myös äidiltään ja siitä vihapuheet vastakkaiseen sukupuoleen. Mene peilin eteen ja opettele käyttäytymään kuten ikäisellesi on sopivaa.
Yritän uudestaan jos menisi läpi.
Helppo arvata kuka maalittaa harmaana.
Ei kehtaa käyttää nimimerkkiään.
 
Olen jostain lukenut, että nainen on hävittäjälentäjä. Huikea ammatti. Ihailin muutama vuosi sitten Hornetteja läheisellä sillalla taitolentonäytöksessä.
Lispetti ja Setis ovat tunkkaisia mielipiteiltään. Olisi kärsimystä joutua samaan penkkiriviin lentokoneessa heidän kanssa.

Höpö höpö ja kohta taas lisää.
 
vierailija
Mikä v..n naisvihaaja täällä oikein riehuu? Miksi ei vain voi laittaa aloitusta, "vihaan naisia" ja keskustella siinä ketjussa, jos joku haluaa edes asiasta keskustella. Miksi pitää tehdä tällasia typeriä provoja? Paras, kun tyyppi ei sais yhtään huomioo yhdelläkään vastauksella.

Tai edes kertoa, mistä tämä naisviha kumpuaa? Säälittävä tapaus.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Mikä v..n naisvihaaja täällä oikein riehuu? Miksi ei vain voi laittaa aloitusta, "vihaan naisia" ja keskustella siinä ketjussa, jos joku haluaa edes asiasta keskustella. Miksi pitää tehdä tällasia typeriä provoja? Paras, kun tyyppi ei sais yhtään huomioo yhdelläkään vastauksella.

Tai edes kertoa, mistä tämä naisviha kumpuaa? Säälittävä tapaus.
Ihminen ei ole käynyt läpi avioeroaan kunnolla. Viha siirtyy sitten vieraisiin nettipersooniin.
Olipa ero kuinka sopuisa tahansa ero on rankka prosessi.
Oudointa mitä olen nettipalstoila yli 20 vuoden kokemuksella kohdannut on tämä ADHD-jankutus. Sama juttu, kun seonnut ex-puolisoni lateli minulle hirveyksiään kännipäissään. Kukaan tuntemani ihminen ei ikinä ole minusta sanonut vastaavaa.
Ammattiauttaja sanoi asian kerrottuani, että kyseessä on peiliteoria. Olin suu auki ja mietin mitä se tarkoittaa. Kyllä minä sen nyt täysin käsitän. Ihminen näkee peilikuvassa itsensä niin surkeana kuin sillä hetkellä on.
Hän itse oli saavuttanut elämänsä pohjakosketuksen. Ei hän niin pohjilla kuitenkaan ollut, että olisi viihtynyt nuorten taikkutyttöjen seurassa. Kaikki uudet naiset olivat minun ikäisiä ja melko paljon minun oloisia.
 

Yhteistyössä