Uskaltaisitko jättää vauvasi Tytsille hoitoon?

[QUOTE="teajohanna";27028916]Kunnioitettavaa varmasti, mutta hiukkasen säälin sua...

Joskus on niin ihanaa antaa houkutella itsensä typeryyksiin... :D

Mutta ehkä sä vielä joskus!!!![/QUOTE]

Miksi mun pitäis antaa itseni houkutella sellaisiin typeryyksiin, jotka oikeasti on mun mielestä TYPERIÄ? :confused: Esimerkkinä vaikka tupakoiminen, johon en koskaan ryhtynyt tyrkytyksestä huolimatta.
 
Tuli tästä mieleeni, että kun mies vähän jännittyneenä kyseli, että minkämoinen ihminen se tytsi oikein on, joka tulee meidän lapsia katsemaan...mä silloin selitin, että "oikein semmoinen kunnollinen ja kilttii, todella hyvin lasten kanssa toimeen tuleva ja melko uskonnollinen, kristilliset arvot omaava".

Joku tuossa kyllä vissiin sitten hiukan meni kuitenkin pieleen...:LOL:
:D Muistan.
 
"teajohanna"
Miksi mun pitäis antaa itseni houkutella sellaisiin typeryyksiin, jotka oikeasti on mun mielestä TYPERIÄ? :confused: Esimerkkinä vaikka tupakoiminen, johon en koskaan ryhtynyt tyrkytyksestä huolimatta.
En millään muotoa halua viekoitella sinua pahuuden teille...

Mutta itse en aina ole typeryyteen lähtiessäni tiennyt että onko se mun mielestä typerä juttu. Ja joskus on joku juttu ollut samaan aikaan typerä ja toisaalta sitten ihan jees. Tai siis, ainakin jälkeenpäin.

(Mutta määkin olin nuorena ihan kunnollinen ihminen.)(Enkä nyt ihan kunnoton vissiin vieläkään, mutta joskus on kiva testata typeryyksiään. Ettei ala home kasvaa päässä tässä keski-iässä.)
 
"hmmm"
Uteliaisuus. Että millaisia mielikuvia palstalaisilla on Tytsistä.

Ja kivana bonuksena tällaiset keuhkoamiset, ne on hulvattoman hauskoja :D
No kyllä mä melkein toivon ettei kukaan jätä lastaan hoitoon kenenkään sellaisen luo jonka tuntee vaan aplstan kautta, oli se mielikuva sit millainen tahansa.. Ainakaan sellaista lasta joka ei osaa vielä puhua ja kertoa jälkeenpäin miten meni.

En todellakaan jättäisi Tytsille sen enempää kuin jollekin harmaalle vieraallekaan, naapurille sen sijaan voisin jättää.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="huhhuh";27029040]Kuule mulle on aivan sama pahastuiko vai ei, en tarkoittanut ollenkaan siltä kantilta...

mun mielestä typerää, lapsellista touhua, teiltä molemmilta.[/QUOTE]
Mielipiteesi on rekisteröity, kiitos soitostanne.

Mun mielestä tällä aivot narikkaan-palstalla on sallittua ja jopa suotavaa olla aika ajoin typerä ja lapsellinen. Kaikkea tartte niin haudanvakavasti ottaa... :)
 
[QUOTE="vieras";27028954]Aikaisintaan 14-vuotiaan voi jättää hoitoon, mutta silloinkin korkeintaan yhdeksi yöksi.[/QUOTE]

Ei 14-vuotiasta kannata enää hoitoon jättää, tulee vaan lisälastia mukana kun kotiinpäin palaa :whistle:
 
"Sirkkeli"
Tuntemattomalle en anna minkään ikäistä hoitoon, ja puolivuotiasta en kellekään.
Jos tuntisin Tytsin, ja se oikeassa elämässä vastaisi sitä minkä mielikuvan olen hänestä täällä saanut, niin ihan varmasti antaisin lapseni hänelle hoitoon. Mutta en sitä puolivuotiasta, jos ei olisi hyvin pakollinen tilanne.
 

Yhteistyössä