Uskaltaisitko jättää vauvasi Tytsille hoitoon?

En tiedä. Jos tuntisin Tytsin, niin mikäs ettei. En näe mitään pahaa siinä, että puoli vuotias jätetään tutun ja hyvän hoitajan hoiteisiin vaikka vuorokaudeksikin.
Jos jätetään useammaksi viikoksi, niin sitten se on minusta todella paheksuttavaa.

Enkä nyt jaksa ymmärtää niitäkään, jotka kauhistelevat puoli vuotiaan hoitoon jättämistä tässä ketjussa. Onko sitten joku tarve kiillottaa kehää päänsä ympärillä vai mikä lie moisen kauhistelun aiheuttanee.

Itse voisin jättää lapseni Ultramariinille ja jopa ehkä päättömällekin :p
 
ösvk
Uskaltaisin. Mä itse hoidin erästä poikavauvaa 4,5 kk iästä alkaen useamman kerran viikossa ja olin silloin 19-vuotias. Meillä meni kaikki tosi hyvin ja pojan vanhemmat olivat minuun hyvin tyytyväisiä. Hoitosuhde loppui 4 kk myöhemmin ainoastaan siitä syystä, että lähdin toiselle puolelle Suomea opiskelemaan.
 
"joku"
hmm en jättäis kun isälle hoitoon?? Jättääkö se iskä sit lapsen äidille hoitoon kun menee aamulla töihin? Minä jos lähdenn vaikka kauppaan ja joku kysyy missä vauvan on, en sano et iskä hoitaa, vaan tuumaan et iskän kans kotona
 
Kepsis
Noin nuorta en uskaltaisi kenellekkään jättää, tuntemattomille en minkään ikäisenä jos on kyse yksityisestä henkilöstä eikä jonkinlaisesta hoitopaikasta. Mutta itselläni ei ole koskaan ollut turvaverkkoja joten siinä on suuri syy miksi olen niin skeptinen.

Mutta tuskinpa tytsi huono hoitaja on, itse vaan vetäisin rajan siihen mitä jo sanoinkin.
 
Voisin jos tuntisin paremmin
En, mutta vain koska en hyvin tunne. Vasta pari kertaa tavattu. Luulen että uskaltaisinkin jos olisimme tosi läheisiä, mutta toistaiseksi olen uskaltanut jättää pienen vain todella läheisen anoppini ja appeni luokse.

Uskallan myös jotenkin ehkä äiti-ihmiselle helpommin, mutta muukin kokemus vakuuttaa minut. :)
 
"vieras"
Mikä idioottimainen kysymys!

Toivottavasti tasan kukaan ei jättäisi lastaan kenellekään, jota ei ole tavannut. Tai sitten jonkun mielikuvan perusteella, joka netissä syntyy. Vähän eri asia sitten jos tuntee kunnolla, mutta miten senkin voi sitten taas toteuttaa, jos ei kiinnosta pahemmin nettistalkata tai tunkea itseänsä toisten seuraan väkisin.

Huomionhakunen ihme kysymys.
 
[QUOTE="vieras";27030566]Mikä idioottimainen kysymys!

Toivottavasti tasan kukaan ei jättäisi lastaan kenellekään, jota ei ole tavannut. Tai sitten jonkun mielikuvan perusteella, joka netissä syntyy. Vähän eri asia sitten jos tuntee kunnolla, mutta miten senkin voi sitten taas toteuttaa, jos ei kiinnosta pahemmin nettistalkata tai tunkea itseänsä toisten seuraan väkisin.

Huomionhakunen ihme kysymys.[/QUOTE]

Ehkä olikin tarkoitus kalastella mielikuvia. :) Tuskinpa kukaan oikeasti jättäisi vain palstalta saadun kuvan perusteella. ;)
 

Yhteistyössä