Uskaltaisitko jättää vauvasi Tytsille hoitoon?

[QUOTE="vieras";27028687]Ihan varmasti joo. Sua ei sitten varmaan edes haittaa, että tytsi itkee antaessaan sun lapselle korviketta, joka oli hänenkin mielestään myrkystä seuraavaa...? ;)[/QUOTE]
En mä usko, että se itkee. Katsos kun se tietää, ettei voi imettää lastani, joten korvike on silloin hyvä vaihtoehto.
 
"vieras"
En jättäisi vauvaa hoitoon ihmiselle, joka ei ole koskaan aiemmin viettänyt mun ja vauvan kanssa aikaa. Haluaisin ainakin tavata ensin :) Jos kyse olisi tunnista-parista niin sen jälkeen voisin jättää hoitoon, mutta jos vauva pitäisi jättää koko päiväksi tai pitemmäksi ajaksi hoitoon, haluaisin, että tytsi kävisi ensin meillä hoitamassa pieniä aikoja vaikka niin että olen kotona :)
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Mä en jättäis kuin isälleen mut se johtuu siitä, ettei mun sisaruksista tai lasten isovanhemmista oo ollu hoitoapua isommankaan lapsen kanssa. Jos ois joku pakkomeno eikä mies pääsis niin ottaisin MLL:n hoitajan, jonkun jo kokemusta omaavan enkä parikymppistä.
 
"..."
[QUOTE="vieras";27028665]Yksi ihminen ei jättäis, muuthan täällä on jättämässä esim. isovanhemmille, mutta ei tietty vieraille. Ihme yleistystä taas.[/QUOTE]

Yksi?! Ihme sisälukutaitoa taas.
 
"teajohanna"
Tottakai tytsille uskaltaa tämän jälkeen kaikki viedä lapsensa hoitoon...

Koko palsta vahtii!!!! Laittakaa vielä päivämäärät tänne, niin tytsi voi saada reaaliaikaisia ohjeita Anatolian lapsen hoitamiseen koko ajan!!!
 
"vieras"
[QUOTE="...";27028762]Yksi?! Ihme sisälukutaitoa taas.[/QUOTE]

Yksi sanoi, ettei jätä kenellekään, yksi tais mainita ettei jätä muuta kuin lapsen isälleen ja muut on sanoneet, ettei jätä tuntemattomille. Eli sori, siis kaksi.
 
"vieras"
Jättäisin tietty!

Ja olen hei muuten viissiin jättänytkin...en kyllä ihan varmaksi sano, oliko nuorin silloin alle vai yli 6kk, mutta vauvaikäinen vielä kuitenkin. Ja hengissä hän (+isommat sisarukset) edelleen on.
Niin, hengissä voi säilyä myös vaikka vanhemmat hakkais päivät pääksytysten. Mulle vaan ei riitä, että hoitaja pitää lapseni hengissä. Haluan noin pienen lapseni hoitajaksi ehdottomasti luotettavan ihmisen, enkä tytsiin voi palstan perusteella kyllä kovin korkeita odotuksia asettaa. Hieman liian pompoteltavissa tuntuu olevan, ilmeisesti nuoruuden takia.
 
[QUOTE="vieras";27028793]No sehän on yksi pointti miksi tällaisia aloituksia tehdään? Jotain kauhistelua pitää aina saada aikaiseksi, ja jos ei muuta niin sit kauhistellaan kun joku kauhistelee ja sitten asiaankuuluvasti tykkäillään. Ootte te aika hupaisaa sakkia. :)[/QUOTE]

Palsta. :heart:
 
"..."
[QUOTE="vieras";27028794]Yksi sanoi, ettei jätä kenellekään, yksi tais mainita ettei jätä muuta kuin lapsen isälleen ja muut on sanoneet, ettei jätä tuntemattomille. Eli sori, siis kaksi.[/QUOTE]

No eiköhän se Tytsi nyt ole tuntemattomaan verrattavissa :LOL: Ellei siis nää kaikki vastanneet häntä tunne...
 
[QUOTE="vieras";27028834]Niin, hengissä voi säilyä myös vaikka vanhemmat hakkais päivät pääksytysten. Mulle vaan ei riitä, että hoitaja pitää lapseni hengissä. Haluan noin pienen lapseni hoitajaksi ehdottomasti luotettavan ihmisen, enkä tytsiin voi palstan perusteella kyllä kovin korkeita odotuksia asettaa. Hieman liian pompoteltavissa tuntuu olevan, ilmeisesti nuoruuden takia.[/QUOTE]

No mä tunnen tytsin myös palstan ulkopuolella...ja hän on kyllä varsin luotettava ihminen...en mä muutoin olisi mukuloitani hälle jättänyt.

Tytsi on itseasiassa ihminen, jolle kaikkein eniten lapseni luottaisin hoitoon. On meillä hyvä mummo ja siskonikin nuo lapset handlaa, mutta kyllä tytsi vetää silti potin kotiinsa.

Ja mitä sitten, vaikka hän olisikin pompoteltavissa? Ei kai se suoraan tarkoita sitä, etteikö hän sitten osaisi ja kykenisi lapsia hoitamaan? Vai meinaatko, että se anatolian 6kk pompottaa tytsiä sitten mennen-tullen?
 
[QUOTE="vieras";27028834]Niin, hengissä voi säilyä myös vaikka vanhemmat hakkais päivät pääksytysten. Mulle vaan ei riitä, että hoitaja pitää lapseni hengissä. Haluan noin pienen lapseni hoitajaksi ehdottomasti luotettavan ihmisen, enkä tytsiin voi palstan perusteella kyllä kovin korkeita odotuksia asettaa. Hieman liian pompoteltavissa tuntuu olevan, ilmeisesti nuoruuden takia.[/QUOTE]

Nyt pitää heti puhdistaa "mainettani" tuon suhteen, etten todellakaan ole pompoteltavissa vaan hyvin itsepäinen ja omien ajatusten mukaan toimiva. :) Kukaan ei ole koskaan kyennyt houkuttelemaan edes teini-ikäisenä mihinkään typeryyksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
No mä tunnen tytsin myös palstan ulkopuolella...ja hän on kyllä varsin luotettava ihminen...en mä muutoin olisi mukuloitani hälle jättänyt.

Tytsi on itseasiassa ihminen, jolle kaikkein eniten lapseni luottaisin hoitoon. On meillä hyvä mummo ja siskonikin nuo lapset handlaa, mutta kyllä tytsi vetää silti potin kotiinsa.

Ja mitä sitten, vaikka hän olisikin pompoteltavissa? Ei kai se suoraan tarkoita sitä, etteikö hän sitten osaisi ja kykenisi lapsia hoitamaan? Vai meinaatko, että se anatolian 6kk pompottaa tytsiä sitten mennen-tullen?
Eikä, ihanasti sanottu! :flower: :D

6 kk ikäinen vauva saakin "pompotella". :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"teajohanna"
Nyt pitää heti puhdistaa "mainettani" tuon suhteen, etten todellakaan ole pompoteltavissa vaan hyvin itsepäinen ja omien ajatusten mukaan toimiva. :) Kukaan ei ole koskaan kyennyt houkuttelemaan edes teini-ikäisenä mihinkään typeryyksiin.
Kunnioitettavaa varmasti, mutta hiukkasen säälin sua...

Joskus on niin ihanaa antaa houkutella itsensä typeryyksiin... :D

Mutta ehkä sä vielä joskus!!!!
 
Nyt pitää heti puhdistaa "mainettani" tuon suhteen, etten todellakaan ole pompoteltavissa vaan hyvin itsepäinen ja omien ajatusten mukaan toimiva. :) Kukaan ei ole koskaan kyennyt houkuttelemaan edes teini-ikäisenä mihinkään typeryyksiin.
Tuli tästä mieleeni, että kun mies vähän jännittyneenä kyseli, että minkämoinen ihminen se tytsi oikein on, joka tulee meidän lapsia katsemaan...mä silloin selitin, että "oikein semmoinen kunnollinen ja kilttii, todella hyvin lasten kanssa toimeen tuleva ja melko uskonnollinen, kristilliset arvot omaava".

Joku tuossa kyllä vissiin sitten hiukan meni kuitenkin pieleen...:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89

Yhteistyössä