Uskaltaako tilata Hobby Hallista?

minä noissa netti ja postimyyntitilauksissa näen enemmänkin maksamis-kuin laskutusongelmaa (kun tätäkin palstaa olen lueskellut). Mitään pikkujuttua eli vaatetta yms ei varmaan kannata mistään tilata osamaksulla tai tilille vaan tilata vain se ja silloin kun siihen oikeasti varaa on eli maksaa heti. uuden telkkarin tai jonkun sellaisen hankkiminen taas.... tarvitseeko se juuri silloin, pitääkö maksaa osissa vai laittaako vaikka joka kuukausi jotakin rahaa syrjään sitä varten?!
Itselläni ei koskaan ole hobbarin kanssa ongelmaa ollut, mutta en olekaan mikään tiliasiakas tms siellä
 
Mä olen myös kuullut tosi paljon valituksia HH:sta! Ja se aspa-numero ei tosiaan tunnu vastaavan koskaan... Itse en oo sieltä tilannut koskaan mitään.

Muoks: Ja ainakin töissä asiakkaat ovat alkaneet valittaa joskus tuossa kesän alussa tuosta numeron "toimimattomuudesta".
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
En suosittele. Jos tulee palautuksia, olet kusessa. Ja moni on saanut myös karhukirjeitä vaikka on maksanut laskut. Asioita ei pysty selvittämään, koska kukaan ei vastaa aspan puhelimeen eikä emaileihin.
Minä olen saanut karhuja jo maksetuista laskuista ja edelleenkin niitä lähettelevät :attn: En koskaan tilaa sieltä enää mitään,kun asiakaspalvelu/laskutus eivät toimi.
 
neljä-ilman-viidettä
Monta vuotta ja paljon olen hopparilta tilannut. Laskulle aina ja myös osamaksulla. Ikinä ei ole ongelmia ollut ja vialliset tuotteet on saanut vaihdettua ilman ongelmia. Asiakaspalveluun olen saanut yhteyttä aina tarvittaessa.
SUOSITTELEN!!!
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
jos ne on ollukkin maksuongelmia :D
Muista en tiedä, mutta mä olen aina maksanut laskuni samantien, ja siltikään siihen lafkaan ei saa mitään yhteyttä, oli asia mikä tahansa, ja yritti sitten puhelimitse, sähköpostitse taikka kotisivujen kautta :headwall:.
No, asiakas äänestää jaloillaan, ja onneksi Hobbarilla ei ole mitään sellaista tuotetta mitä ei saisi myös muualta.
Samoin tein minäkin,ja kuitit tallella,uhkasinkin hakea pankista maksulliset kuitit pankinjohtajan allekirjotuksella ja vedän koko puljun oikeuteen. :kieh:
 
Mulla on sujunu ihan hyvin, mutta ei kannata ainakaan toiseen osoitteeseen sieltä tilata siten, että menis laskut toiseen osoitteeseen |O .

Kun me vuosia sitten yhteen muutettiin tuon ukon kanssa, niin äitini tilasi meille astiaston ja sen suoraan meidän osoitteeseen ja laskut itselleen ja ne oli hobbarissa siirtäneet äidin osoitteen meille ja vielä tänäpäivänäkään ei ole äitiä saatu omaansa :headwall: . Kaikki äitin tilaukset ja laskut tulee meille vieläkin...

Viime jouluna anoppi tilasi lapsille joululahjat sieltä ja suoraan meidän osoitteeseen ja ei mennyt kauaakaan, kun anopin laskut ja muut alko tulla kanssa meille :headwall: |O .
 
minä vain
TOISEKSI UUSIMMAN HOBBARIN KANNESSA OLI PYYDETTY ANTEEKSI TIETOKONE VIKAA,MINKÄ VUOKSI OLLUT NÄITÄ ONGELMIA!!! ette ilmeisesti lue?? muuta kuin ihastele;)

Mutta oli myös sanottu että viat korjattu.
 
seniorita
itse käytän aika paljon hobbaria,alkukesästä tuli kahteen kertaan laskuja,ei vastattu asiakaspalvelusta moneen viikkoon,nytkin vielä tullut lasku kahteen kertaan.mutta muuten olen ollut tyytyväinen!
 
vieras
Meillä on kyllä hyvin mennyt tilaukset ja mahd. palautukset, ja puhelimeenkin on siellä vastattu, jos on ollut asiaa sinne.
Ja kyllä aion taas tilata uudesta kuvastosta jouluksi kaikkea kivaa.
 
me ollaan tilattu paljonkin hobbarista eikä ole koskaan tullut ongelmia ja kaikki minkä voi maksaa erissä on maksettu erissä. olen soitellutkin joskus joistain asioista hobbariin ja aina on joku puhelimeen vastannut ja asia selvinnyt. ehkä olen sitten erikoistapaus
 
Vatkuli
Me olemme tilanneet hobbarista vuosien varrella aika ahkerastikin ja ei meillä ole ainakaan ollut minkäänlaisia ongelmia. Aion kyllä jatkossakin tilata, koska ollaan oltu tyytyväisiä :)
 
Shannon harmaana
itseäni alkaa tympimään hobbarin toiminta! olen ollut asiakkaana jo tosi monta vuotta ja aina maksanut ajallaan kaikki. nyt kun heillä on tämä laskutussysteemi muuttunut niin saamme jatkuvasti muistutuksia että emme muka ole maksaneet ja bling, kolahtaa 5e lisää! sitten kun yrität soittaa sinne ja selvittää asiaa, joutuu minimissään puoli tuntia jonottaa ja pahimmassa tapauksessa puhelu katkeaa kokonaan. no onneksi hobbari on tossa 20km päässä, mutta kun ei ole autoa tällä hetkellä ja yleisillä mun on hankala lapsen kanssa mennä, niin pakko soittaa välillä. ja kaiken huippu on se että kun niillä muuttu toi laskutusjuttu niin niillä on ihan eri eräpäivät siellä kun taas minulla näissä laskuissa ja siksi tulee muistutuksia, törkeetä! ja kukaan ei korvaa kuluja tietenkään mitä aiheutuu siitä että joudun niille sinne soittelee sen takia kun niillä on eri eräpäivät tiedoissaan, selittävät vaan että kun ne nyt muuttu ja plaa plaa plaa. ihan p*rseestä. näin, nyt on parempi mieli kun sai sanottua tuonkin asian:):)
 
Shannon harmaana
mutta siis muuten mekin olemme olleet tyytyväisiä, ja olemme saaneet hankittua kaikkea sitä mitä ehkä emme muuten pystyisi hankkimaan koska olemme käyttäneet osamaksua. ja aiotaan ostella jatkossakin vaikka tällä hetkellä ärsyttääkin:)
 
Miulla on aina ollu laskut kohdallaan eikä mitää ongelmia ole ollut, nytkin tilasin sieltä digiboxin tallentavana.
 
Ei enään Hobbarista laskulla
Tilasin Hobby Hallista 2 kpl korituoleja. Ajattelin maksaa erissä, maksoin ekan erän ja toisen erän eräpäivävä 6.10 ja ajattelin maksaa vasta kun saan tilin 31.10. No sieltä pärähti karhukirje jossa uhattiin perintätoimistolla. Ja maksettavaksi koko loppusumma n.140 e. Soitin asiakaspalveluun, mihin tietenkin jonotin 30 min. Asiakaspalvelija ei oikein osannut vastata kysymykseeni, jos maksan tuon lokakuun erän onko asia ok ettei tuo mene perintään tuo loppulasku, pitkä hiljaisuus kun sitten kysyin onko näin. Niin sitten vasta joo. Sanoin vielä että keväällä tilasin 2 kpl marimekon keittiöpurkkipakkausta, jotka maksoin käteisellä, niin syyskuun lopussa tuli lasku uudelleen. Maksoin tämän laiskuuksissani, ja ajattelin että palauttavat mutta eivätpä palauttaneet. Siihen tämä asiakaspalvelija sanoi että ei se on maksettu vain kerran. Sanoi sitten vielä että se marimekko unikko vahakangas on toimitettu teille, sanoin että se ei ole tullut. Kotiin on tullut lappu että toimitetaan lokakuun lopussa. Tähänkään ei sanonut nimeään. Kysyin vielä lopuksi asiakaspalvelijan nimeä, niin tämäpä sulki puhelimen. Että sellaista, no tuohduin tästä niin paljon että kirjoitin käsin 2 a4 ja faksasin ne Hobby Hallille. Nimenomaan huonosta palvelusta. Pelkkä etunimi olisi riittänyt mutta ei naps linja poikki vaan. Tästälähtien kysyn ensin nimen ennenkuin kerron asiani. Tästä opin sen että kun jouluksi tilaan, niin en laskulle vaan maksan verkkopankin kautta. Nim. Vahingosta viisastuu!!!!
 
runde
minä viime viikolla soitin hobby halliin ja noin kymmenen minuutin jonottamisen jälkeen pääsin läpi.asiani koski palautusta tai oikeestaan tuotteen vaihtamista.saa nähdä miten sen laskutuksen kanssa käy,koskaan ei kyllä ole ongelmia ollut.
 

Yhteistyössä