Tilasin Hobby Hallista 2 kpl korituoleja. Ajattelin maksaa erissä, maksoin ekan erän ja toisen erän eräpäivävä 6.10 ja ajattelin maksaa vasta kun saan tilin 31.10. No sieltä pärähti karhukirje jossa uhattiin perintätoimistolla. Ja maksettavaksi koko loppusumma n.140 e. Soitin asiakaspalveluun, mihin tietenkin jonotin 30 min. Asiakaspalvelija ei oikein osannut vastata kysymykseeni, jos maksan tuon lokakuun erän onko asia ok ettei tuo mene perintään tuo loppulasku, pitkä hiljaisuus kun sitten kysyin onko näin. Niin sitten vasta joo. Sanoin vielä että keväällä tilasin 2 kpl marimekon keittiöpurkkipakkausta, jotka maksoin käteisellä, niin syyskuun lopussa tuli lasku uudelleen. Maksoin tämän laiskuuksissani, ja ajattelin että palauttavat mutta eivätpä palauttaneet. Siihen tämä asiakaspalvelija sanoi että ei se on maksettu vain kerran. Sanoi sitten vielä että se marimekko unikko vahakangas on toimitettu teille, sanoin että se ei ole tullut. Kotiin on tullut lappu että toimitetaan lokakuun lopussa. Tähänkään ei sanonut nimeään. Kysyin vielä lopuksi asiakaspalvelijan nimeä, niin tämäpä sulki puhelimen. Että sellaista, no tuohduin tästä niin paljon että kirjoitin käsin 2 a4 ja faksasin ne Hobby Hallille. Nimenomaan huonosta palvelusta. Pelkkä etunimi olisi riittänyt mutta ei naps linja poikki vaan. Tästälähtien kysyn ensin nimen ennenkuin kerron asiani. Tästä opin sen että kun jouluksi tilaan, niin en laskulle vaan maksan verkkopankin kautta. Nim. Vahingosta viisastuu!!!!