V
vieras
Vieras
Oon tänään ottanut puolikkaan opamoxin 15mg klo 12 maissa. Voiko ottaa muutaman siiderin, kokemuksia??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokija:no en suosittele...ota ennemmin yksi opamox ja mene nukkumaan. itse ainakin hikoilin kuin sika ja näin painajaisia tuolla sydeemillä
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Sanoisin että kyllä voit, jos tosiaan tuosta lääkkeen ottamisesta on jo 9 tuntia. Otat yhden siiderin ja kuullostelet oloa. Mulla ei ainakaan vaikuttanut aamulla otettu Opamox jos illalla oluen tai kaksi otin. TOSIN se on yksilöllistä eikä minkään rauhottavan lääkkeen kanssa suositella alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Sanoisin että kyllä voit, jos tosiaan tuosta lääkkeen ottamisesta on jo 9 tuntia. Otat yhden siiderin ja kuullostelet oloa. Mulla ei ainakaan vaikuttanut aamulla otettu Opamox jos illalla oluen tai kaksi otin. TOSIN se on yksilöllistä eikä minkään rauhottavan lääkkeen kanssa suositella alkoholia.
Oliko sulla mikä annostus tota opamoxia ?