Uskallanko vai enkö? (opamox )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisin että kyllä voit, jos tosiaan tuosta lääkkeen ottamisesta on jo 9 tuntia. Otat yhden siiderin ja kuullostelet oloa. Mulla ei ainakaan vaikuttanut aamulla otettu Opamox jos illalla oluen tai kaksi otin. TOSIN se on yksilöllistä eikä minkään rauhottavan lääkkeen kanssa suositella alkoholia.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Sanoisin että kyllä voit, jos tosiaan tuosta lääkkeen ottamisesta on jo 9 tuntia. Otat yhden siiderin ja kuullostelet oloa. Mulla ei ainakaan vaikuttanut aamulla otettu Opamox jos illalla oluen tai kaksi otin. TOSIN se on yksilöllistä eikä minkään rauhottavan lääkkeen kanssa suositella alkoholia.

Oliko sulla mikä annostus tota opamoxia ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:

Oliko sulla mikä annostus tota opamoxia ?

Sori, en ollu koneella... Siis mulla oli 1-3 kertaa päivässä 15-30mg pahimpina aikoina, nykyisin en syö niitä ollenkaan. Silloin jos otin vain tuon yhden kerran päivässä 15mg, uskalsin ottaa oluen tai kaksi, mutta jos jouduin ottamaan enemmän lääkkeitä, en ottanut alkoholia. Kerran nimittäin kävi niin että kolmen kaljan jälkeen en muistanut illasta yhtään mitään... Enkä vielä aamustakaan. Joten varovainen täytyy noiden lääkkeiden kanssa olla ja nyt olen kyllä tyytyväinen että en niitä tarvitse.