Uskallanko tehdä ls-ilmoituksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap teki ihan oikein, lapset ovat syyttömiä ja saavat traumoja tuollaisessa perhe-elämässä. Perheen äiti kiittää siskoaan vielä jonain päivänä.

Ja toivottavasti isä saa tarvitsemaansa hoitoa tuohon käyttäytymiseen!

[QUOTE="a p";24444295]Juu töissä käy kyllä ja kai heillä kaikki tarvittava on, mutta iso perhe toki kuluttaa hirveesti, että aika kädestä suuhun vissiin joutuvat elämään.

Ja mulla on siskoon niin paljon ikäeroa, että ei olla koskaan oltu kovin läheisiä.. ja olen niin nössö, että en uskalla kyllä asiasta suoraan sanoa siskolleni. En pysty. Maha kääntyy ylösalaisin pelkästä ajatuksesta :([/QUOTE]

Mutta seläntakana olet valmis puukottamaan? Hieno käyttäytymistä jopa omalta siskolta!!! Jos ei pysty naamatusten sanomaan asiaa niin sitten kannattaa unohtaa koko juttu, tuo on halpamaista eikä auta siskoasi yhtään. Teit ruman tempun josta toivottavasti itse kärsit loppuelämäsi. Selkäänpuukottajille ei käy koskaan hyvin, sen olen elämässäni huomannut.

[QUOTE="huoh";24450541]Mutta seläntakana olet valmis puukottamaan? Hieno käyttäytymistä jopa omalta siskolta!!! Jos ei pysty naamatusten sanomaan asiaa niin sitten kannattaa unohtaa koko juttu, tuo on halpamaista eikä auta siskoasi yhtään. Teit ruman tempun josta toivottavasti itse kärsit loppuelämäsi. Selkäänpuukottajille ei käy koskaan hyvin, sen olen elämässäni huomannut.[/QUOTE]

Avun pyytäminen siskolle ja lapsille ei ole selkään puukotusta! Älä ap välitä näistä kommenteista. Oikein teit!

• Tykkää
Reactions: Satku-
Eräältä lestaadiolaisäiti joka eroaa miehestään on huora olkoot syynä eroon sitten miehen mielenterveys ja lasten huostaanotto. Vaimo ei miehen rinnalta poistu jos mies sairastuu :(

Tiedätkö mitä valopää? Se on yksi ihan v*tun sama onko se huora tai mikä tahansa lutka eräiden vl-sekopäiden mielestä jos lasten ja äidinkin henki ja terveys on uhattuna! Tossa on heille mahdollisuus päästä pois noista sekopäiden piireistä ja normaalien ihmisten pariin jotka ei huorittele lapsiaan suojelevaa äitiä.

Helvetti sentään mitkä arvojärjestykset!

[QUOTE="huoh";24450541]Mutta seläntakana olet valmis puukottamaan? Hieno käyttäytymistä jopa omalta siskolta!!! Jos ei pysty naamatusten sanomaan asiaa niin sitten kannattaa unohtaa koko juttu, tuo on halpamaista eikä auta siskoasi yhtään. Teit ruman tempun josta toivottavasti itse kärsit loppuelämäsi. Selkäänpuukottajille ei käy koskaan hyvin, sen olen elämässäni huomannut.[/QUOTE]

Mene hullu hoitoon. Sunlaisten sekopäiden takia niin moni lapsi saa kärsiä! Joten ryömihän takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin.

ap hatunnosto sulle!

Mene hullu hoitoon. Sunlaisten sekopäiden takia niin moni lapsi saa kärsiä! Joten ryömihän takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin.

ap hatunnosto sulle!

Miksei voi toimia rehellisesti ja oikein, pitääkö aina toimia jonkun seläntakana muka auttaakseen? Sitä minä ihmettelen. Jos on pakko tehdä ilmoitus OMASTA siskostaan, luulisi että olisi sen verran selkärankaa toimia rehdisti ja kertoa siskolleen että aikoo tehdä ls-ilmoituksen jos ei asiat muutu. Ap varmaan luuli nyt pelastavansa lapset ja äidin mutta epäilenpä suuresti että pisti nyt asiat vielä pahemmin solmuun.
En minä sitä väitä etteikö tilanteen pitäisi muuttua, mutta tuollainen toiminta on vain ala-arvoista ja ap tietää sen sydämmessään oikein hyvin.
Hoitoon vaan tuollaiset selkäänpuukottajat!

[QUOTE="huoh";24451160]Miksei voi toimia rehellisesti ja oikein, pitääkö aina toimia jonkun seläntakana muka auttaakseen? Sitä minä ihmettelen. Jos on pakko tehdä ilmoitus OMASTA siskostaan, luulisi että olisi sen verran selkärankaa toimia rehdisti ja kertoa siskolleen että aikoo tehdä ls-ilmoituksen jos ei asiat muutu. Ap varmaan luuli nyt pelastavansa lapset ja äidin mutta epäilenpä suuresti että pisti nyt asiat vielä pahemmin solmuun.
En minä sitä väitä etteikö tilanteen pitäisi muuttua, mutta tuollainen toiminta on vain ala-arvoista ja ap tietää sen sydämmessään oikein hyvin.
Hoitoon vaan tuollaiset selkäänpuukottajat![/QUOTE]

Ihan sivuseikka tuossa on se tekikö selän takana vai ei. Pääasia, että aloite on nyt tehty. Enpä usko että sillä olisi ollut mitään vaikututa, että ap olisi siskolleen jutellut tai kertonut ilmoituksesta. Parempikin niin, että eivät tiedä, kuka on ilmoittanut, niin ei mene kaikki energia sille ihmiselle suuttumiseen. Älä välitä ap tällaisista syyllistämisistä. Parasta on nyt, että tuon perheen helvettiin puututaan ammatilaisten toimesta.

[QUOTE="Minä";24451229]Ihan sivuseikka tuossa on se tekikö selän takana vai ei. Pääasia, että aloite on nyt tehty. Enpä usko että sillä olisi ollut mitään vaikututa, että ap olisi siskolleen jutellut tai kertonut ilmoituksesta. Parempikin niin, että eivät tiedä, kuka on ilmoittanut, niin ei mene kaikki energia sille ihmiselle suuttumiseen. Älä välitä ap tällaisista syyllistämisistä. Parasta on nyt, että tuon perheen helvettiin puututaan ammatilaisten toimesta.[/QUOTE]

Aika yksisilmäistä ajatella että sillä ei ole mitään vaikutusta tekeekö seläntakana vai ei. Entäpä jos kyse olisi sinun elämästäsi? Sillä todellakin on väliä. Mutta sehän on sivullisten helppo unohtaa ja painaa villaisella. Nyt sillä siskolla vasta meneekin energiaa miettiessään kuka hänet petti. En ymmärrä tuollaista toimintaa.

[QUOTE="huoh";24451260]Aika yksisilmäistä ajatella että sillä ei ole mitään vaikutusta tekeekö seläntakana vai ei. Entäpä jos kyse olisi sinun elämästäsi? Sillä todellakin on väliä. Mutta sehän on sivullisten helppo unohtaa ja painaa villaisella. Nyt sillä siskolla vasta meneekin energiaa miettiessään kuka hänet petti. En ymmärrä tuollaista toimintaa.[/QUOTE]

Kuka sitten on pettänyt lapset?

Isä ja Äiti.

Äidille puhuminen tuskin ratkaisisi asian varsinaista ongelmaa eli isän väkivaltaisuutta. Äidin energia taitaa mennä elämässä selviämiseen. Ja tässähän pyritään vaikuttamaan ongelmaan, jolloin seläntakana tekeminen on todellakin sivuseikka.

Onko siis mielestäsi asian suurin ongelma se että äidille voi tulla paha mieli? Lapsista viis.

[QUOTE="huoh";24451260]Aika yksisilmäistä ajatella että sillä ei ole mitään vaikutusta tekeekö seläntakana vai ei. Entäpä jos kyse olisi sinun elämästäsi? Sillä todellakin on väliä. Mutta sehän on sivullisten helppo unohtaa ja painaa villaisella. Nyt sillä siskolla vasta meneekin energiaa miettiessään kuka hänet petti. En ymmärrä tuollaista toimintaa.[/QUOTE]

Taidat joko pahoinpidellä lapsiasi tai sitten olet naimisissa sellaisen kanssa? Kuulutko kenties myös vanhoillislestadioilaisiin? Ne kulissit, ne kulissit...

Yhteistyössä