Perättömien juttujen huutelu ja ls-ilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eräs sukulaisemme on tehtaillut perättömän ls-ilmoituksen meidän 3-vuotiaan lapsen puheista (mummolle kuulemma lapsi näitä asioita kertonut), värittäen tarinaa reilusti. (Lapsi muka kertonut todella laaja sanaisesti asioista, eikä varmasti edes kyseisiä sanoja osaa saati tiedä mitä ne tarkoittaa)
Huudellut ympäri kyliä mieheni pahoinpidelleen minua, ja leimannut hänet mm.. facebookissa "vaimonhakkaajaksi"

Alkaa pinna palaa, onko rikosilmoituksesta apua?

Kyseinen henkilö ei ole miestäni tai lapsiani nähnyt ikinä, minut viimeksi 5 vuotta sitten.
Ihan tarkoituksellisesti näin.

[QUOTE="Fakta";27249500]Voit tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Mut sulla pitää olla näyttöä.Mitkään huhupuheet ei riitä.[/QUOTE]

Faktana varmaan riittää facebookissa hänen omalla profiilillaan (julkiset)kirjoitetut tekstit? Kuvakaappaukset otettu kyllä kaikista vaikka heti ollaankin poistettu kun ollaan ne nähty mutta valitettavasti ei 24/7 ole aikaa katsoa mitä tämä siellä kirjoittelee ja monen muiden silmiin on myös tekstit osuneet ja koko suvulle yksityisviestillä levitellyt tätä asiaa. Näistä viesteistä minulla on myös kuvakaappaus.

[QUOTE="vieras";27249601]Faktana varmaan riittää facebookissa hänen omalla profiilillaan (julkiset)kirjoitetut tekstit? Kuvakaappaukset otettu kyllä kaikista vaikka heti ollaankin poistettu kun ollaan ne nähty mutta valitettavasti ei 24/7 ole aikaa katsoa mitä tämä siellä kirjoittelee ja monen muiden silmiin on myös tekstit osuneet ja koko suvulle yksityisviestillä levitellyt tätä asiaa. Näistä viesteistä minulla on myös kuvakaappaus.[/QUOTE]

Siis ettehän te saa fb:ssa poistettua jonkun muun sinne kirjoittamaa tekstiä. Omalta etusivultanne saatte sen kyllä piilotettua, mutta muille se jää näkyviin...

Alkuperäinen kirjoittaja ölk;27249826:
Siis ettehän te saa fb:ssa poistettua jonkun muun sinne kirjoittamaa tekstiä. Omalta etusivultanne saatte sen kyllä piilotettua, mutta muille se jää näkyviin...

ap tais tarkottaa,että tää kirjottaja on ite ne poistanu sen jälkeen,ku ap on ne nähny...

Alkuperäinen kirjoittaja ölk;27249826:

Kyllä saan itse omilta sivuiltani poistettua myös toisten kirjoittamat jutut. Tai ei ne ainakaan enää minulle/miehelleni/siskolleni näy. Samalla tavalla niihin tulee kulmaan rasti josta ne voi poistaa. Jos esim. minun seinällä olevaan kirjoitukseen jättää kommentin.