Upotettu keittotaso ja liesisuoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
Ollaan muuttamassa asuntoon, jossa on työtasoon upotettu keittotaso. Sen alapuolella on kyllä uuni, mutta kuitenkin sillä tavalla erillisenä, että se tosiaan se keittotaso on siinä työtason "sisällä". Mietin, että onkohan tohon nyt sit ollenkaan mahdollista laittaa liesisuojaa? Monta vuotta vielä jäljellä sitä aikaa, kun muksut on höpöjä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23721900:
Kyllä tuohon sais (meillä on myös), mutta meillä ei oo. Ikealla niitä muistaakseni niissä turvatuotteissa on ainakin.

Niin, mä vaan mietin just esim. sitä Ikean Patrull-mallia, kun siinä lukee, että helppo kiinnittää lieden ja työtason väliin, siis ymmärsin, että jos olis sellainen vanhanmallinen liesi, niin niihin sivuväleihin, mutta mitenköhän tollaisessa upotetussa kiinnitetään...?

Mä en tiiä tarkemmin, kun en oo kokenu sitä tohon tarpeelliseksi. :snotty: Joo, voishan tuosta vetästä paistinpannun vaikka päälleen, mutta kun meillä jäi lapsella mielenkiinto hellaa kohtaan tuon myötä pois kokonaan, niin homma jäi. Siis ei oo enää näppäimet siinä houkuttelemassa ja jotenkin tuo on sen verran syvemmällä siellä pöytätasossa, ettei lapsi siihen heti ylläkään samalla lailla kuin lattialieteen. Ei esim. pysty työntämään sormiaan kuumalle levylle. Ainoa, mitä vois tehdä, on just tuo paistinpannun kahvasta kiinni ottaminen, jos se on jääny ulospäin sojottamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23721949:
Mä en tiiä tarkemmin, kun en oo kokenu sitä tohon tarpeelliseksi. :snotty: Joo, voishan tuosta vetästä paistinpannun vaikka päälleen, mutta kun meillä jäi lapsella mielenkiinto hellaa kohtaan tuon myötä pois kokonaan, niin homma jäi. Siis ei oo enää näppäimet siinä houkuttelemassa ja jotenkin tuo on sen verran syvemmällä siellä pöytätasossa, ettei lapsi siihen heti ylläkään samalla lailla kuin lattialieteen. Ei esim. pysty työntämään sormiaan kuumalle levylle. Ainoa, mitä vois tehdä, on just tuo paistinpannun kahvasta kiinni ottaminen, jos se on jääny ulospäin sojottamaan...

No juu täytyy nyt kattoa varmaan ensin, millainen se käytössä on. Voihan se olla, että ei tarvita. Meillä vaan nää lapset tuppaa tulemaan "auttamaan" mua ruuanlaitossa. :)

Yhteistyössä