Ja naapurissa taas huudetaan :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epine

Vieras
Se on muuten karmean kuuloista, kun aikuinen ihminen menee ihan täydelliseen kontrolloimattomaan raivoon ja karjuu muille. Nyt siellä karjuttiin niin lujaa, että mä kuulin sen huudon telkkarin äänen päälle. Eikä meidän olohuone, jossa tv on, ole edes seinäkkäin naapurin kanssa. Joskus mietin, että onkohan sillä elämässään joku, joka raivoo sille samalla tavalla, ja se pistää sitä eteenpäin.

[QUOTE="vieras";23068315]Aijaa. Eikö tuo olekaan aivan normaalia?[/QUOTE]

No, en tiiä onko normaalia, ei minusta. Kyllä mä sen ymmärrän, että välillä tulee ääntä korotettua tai huudettuakin, mutta se että ilta toisensa jälkeen on ihan raivon vallassa, ja karjuu perheelleen... kyllä tulis mieleen, että ehkä niiden pitäis tehdä jotain jo tilanteelle. Tai sit ne on vaan niin tottuneita siihen, että taas iskä kilahtaa kun lautanen oli väärässä paikassa, ja sitten se haukkuu meidät kaikki kusipäiksi ja huoriksi ;/

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23068328:
Ooksä varma, ettei se laula karaokea?

Niin, en tiiä, olisko tää jotain Petri Nygårgia. "Kuka vitun saatana on jättänyt tän lautasen tähän, jumalauta, vittu, saatanan huorat perkele". Kyllä se vois itse asiassa olla.

[QUOTE="mä";23068321]onko siellä lapsia kotona?[/QUOTE]

On, niille lapsille se pääasiassa huutaakin.

En usko, että on kännissä, eivät taida kumpikaan juoda. Isä on vaan vähän räjähdysherkkä :/ :/

Mulla oli myös raivohullu naapurin isäntänä. Kylmät väreet meni aina . aivan kamalaa kuunnella seinien läpi. Poliisille olisin soittanut Silloin mutta en metelin takia vaan jos ne äänet ois selkeesti liittyny esim väkivaltaan. Kaipa sitä saa ihminen laillisesti perheelleen huutaa.

Laita nimettömänä lappu postiluukusta. Kirjota että jos se lasten kuullen huutaminen ei lopu, niin äänität ja viet viranomaisille. :kieh: Lapsiraukat :| Ja mites perheen äiti? Eikö uskalla pitää lasten puolta?

Laita nimettömänä lappu postiluukusta. Kirjota että jos se lasten kuullen huutaminen ei lopu, niin äänität ja viet viranomaisille. :kieh: Lapsiraukat :| Ja mites perheen äiti? Eikö uskalla pitää lasten puolta?

Me asutaan paritalossa, eli nimettömän lapun laittaminen olis varmaan ihan turhaa. Kyllä se välillä kesällä kuuluu muillekin, kun niillä on ikkunat auki, mutta eihän se talvella muualle kuulu kuin meille. Ei kuulu äidistä ääntäkään silloin, kun se mies raivoaa. Semmonen aika hiljainen tuntuu olevan muuten, joskus huutaa lapsille mutta ei sillä tavalla raivon vallassa niin kuin tuo mies.

Jos suinkin jaksat/uskallat niin ajattele niitä lapsia. Joku tolkkua tuommoisella huudollakin, jättää jäljet pieniin ihmisiin. Kilauta poliisille niin voisi virkavallan käynti ovella rauhoittaa tuon "ihanan perheenisän". Että pistää vihaksi tuommoiset..

Mulla oli myös raivohullu naapurin isäntänä. Kylmät väreet meni aina . aivan kamalaa kuunnella seinien läpi. Poliisille olisin soittanut Silloin mutta en metelin takia vaan jos ne äänet ois selkeesti liittyny esim väkivaltaan. Kaipa sitä saa ihminen laillisesti perheelleen huutaa.

jatkuva riitely, yms. eli tuollainen raivoaminen, ei ole sallittua.
ei edes päiväsaikaan siis, jos on jatkuvaa...

eli se lasketaan siis häiriköinniksi, ja siitä pitäisi jotenkin kyllä ottaa kiinni :( lapset oireilevat ihan varmasti jossain, koulussa tai muualla tuosta hyvästä.
Näin paha pääsee vaan leviämään.
Perheen äidin asenne ei myöskään ole terve.