unohdin kertoa teille että minusta nyt tykkää yks lesbo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vittu kuuluko se sulle mikä aloituksia teen ja en tee, en jaksa kavereille häiritseä, enkä jaksa soittaa, sekä huomasin myös että mulla vaan mieskavereita jotka jaksa mua kuunnella ja auttaa

Mä oon sanonut ennenkin, että haluaisin herättää sut ajattelemaan omaa elämääsi ja sitä, mitä olet tekemässä itsellesi ja läheisillesi. Mä luen sun kirjoituksista naisesta, jonka joka solu huutaa apua. Sä sanot että kaikki on OK, mutta mä en ole uskonut sitä enää aikoihin. Jotenkiin haluaisin auttaa, ihan jo sun tytärtenkin takia. Tuo meno ei ole tervettä, ja tekee pahaa katsoa kun sä tuhoat itsesi.

[QUOTE="vieras";22461679]Ja sitten SUA ITTEES vituttaa, kun sun lässyn lää aloituksiin ei aina vastata heti tai sua miellyttävällä tavalla.
Ole isompi ihminen ja lopeta tällanen ihme vainoaminen, jätä avaamatta ketjut jotka noin pahasti ottaa sua aivoon. Niin kuule tekee moni muukin esim .sun aloitusten kohdalla.[/QUOTE]

Niin kauan kuin siun kaltaiset "vainoaa" mua, ei liene kenelläkään asiaa ohjeistaa mua mitä mie saan tehdä tai mitä en saa.

[QUOTE="vieras";22461476]Sama tuli mieleen... Jotenki outoa, että kertoo KAIKEN ja sit on tekemässä ilmotusta poliisille.[/QUOTE]

Juu,outoa meininkiä.
Taitaa olla osa ihan ap:n omaa vilkasta mielikuvitusta/fantasioita,niin vailla järjen häivää osa näistä aloituksista on :/

Niin kauan kuin siun kaltaiset "vainoaa" mua, ei liene kenelläkään asiaa ohjeistaa mua mitä mie saan tehdä tai mitä en saa.

No voithan sä toki jatkaa tota hyvyyden ja valon enkelinä olemistasi Savannan ketjuissa, ja odottaa, että sun viesteistä hän saa herätyksen ja muuttuu käpylehmillä leikkiväksi pullantuoksuiseksi äidiksi.Kyllä, sä olet niin loistava ja ihana ihminen, kun niin huomaavainen jaksat olla !
Ei luoja. I rest my case.

[QUOTE="vieras";22461745]No voithan sä toki jatkaa tota hyvyyden ja valon enkelinä olemistasi Savannan ketjuissa, ja odottaa, että sun viesteistä hän saa herätyksen ja muuttuu käpylehmillä leikkiväksi pullantuoksuiseksi äidiksi.Kyllä, sä olet niin loistava ja ihana ihminen, kun niin huomaavainen jaksat olla !
Ei luoja. I rest my case.[/QUOTE]

Mitäs sä jatkat, kieltelet ihmisiä kritisoimasta kun ap kertoo tänne kaikki yksityisasiansa? Miksi tehdä tällainen aloitus jos ei kestä kuunnella kritiikkiä?

Mä oon sanonut ennenkin, että haluaisin herättää sut ajattelemaan omaa elämääsi ja sitä, mitä olet tekemässä itsellesi ja läheisillesi. Mä luen sun kirjoituksista naisesta, jonka joka solu huutaa apua. Sä sanot että kaikki on OK, mutta mä en ole uskonut sitä enää aikoihin. Jotenkiin haluaisin auttaa, ihan jo sun tytärtenkin takia. Tuo meno ei ole tervettä, ja tekee pahaa katsoa kun sä tuhoat itsesi.

peesaan isosti!
Mulla on oma kokemus siitä, että mitä sekavammin meni itsellä, sitä tiukemmin rakensin yllättäen juuri tänne palstalle omaa todellisuutta. Kerroin kaiken elämäni tänne ja pidin tiukasti kiinni omasta näkökulmasta ja yhteistä oli vielä sekin uskomus, että raha ja tavara on avain onneen ja lapset voi hyvin...

Voi vittu kuuluko se sulle mikä aloituksia teen ja en tee, en jaksa kavereille häiritseä, enkä jaksa soittaa, sekä huomasin myös että mulla vaan mieskavereita jotka jaksa mua kuunnella ja auttaa

No en yhtään ihmettele jos ei sinulla ole yhtään naispuolista ystävää...

Ja kai ne mieskaveritkin on ihan oikeita kavereita eikä niitä maksavia rikkaita miehiä?

[QUOTE="jepulis";22461851]No en yhtään ihmettele jos ei sinulla ole yhtään naispuolista ystävää...

Ja kai ne mieskaveritkin on ihan oikeita kavereita eikä niitä maksavia rikkaita miehiä?[/QUOTE]

ei mulla menee ikinä hyvin naisten kaa, enkä luottaa paljon naisille, miks pitää ees heitä olla, on mulla muuta tärkeämpi elämässä

no luulis sun ite ajattelevan kun olet tekemässä syytteitä että lakkaisit kertoilemasta asioista näin avoimesti :O
ajatteletko yhtään siis asiaa pidemälle?

ei mulla menee ikinä hyvin naisten kaa, enkä luottaa paljon naisille, miks pitää ees heitä olla, on mulla muuta tärkeämpi elämässä

No siis mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi siis?
Näistä aloituksistasi saa sen kuvan ,että se on juurikin "biiletys" ja nuo ah,niin rikkaat miehet jotka elättävät miehesi ja lapsesi...

Siis sen aviomiehen ja lapset eli perheesi jotka nyt sattuuvat olemaan aika monelle muulle palstalaiselle ne elämän tärkeimmät asiat eli oma perhe eikä vieraat rikkaat miehet :(

Mä en halua olla kenellekään pahantahtoinen, mutta ihan ystävyydellä kysyn, että miksi raportoit ihan joka ikisen risahduksen ja tisahduksen elämässäsi tänne palstalle?

Jotenkin se on surullista, minusta, ja ehkä jopa pelottavaa...

Elämässä voi myöhemmin tulla vastaan tilanteita, jolloin liika avoimuss harmittaa. Jos ei omasta puolesta, niin lasten :(

[QUOTE="sipsi";22461980]Mä en halua olla kenellekään pahantahtoinen, mutta ihan ystävyydellä kysyn, että miksi raportoit ihan joka ikisen risahduksen ja tisahduksen elämässäsi tänne palstalle?

Jotenkin se on surullista, minusta, ja ehkä jopa pelottavaa...

Elämässä voi myöhemmin tulla vastaan tilanteita, jolloin liika avoimuss harmittaa. Jos ei omasta puolesta, niin lasten :([/QUOTE]

Tähän edelleen vastausta haluaisin...

[QUOTE="vieras";22461679]Ja sitten SUA ITTEES vituttaa, kun sun lässyn lää aloituksiin ei aina vastata heti tai sua miellyttävällä tavalla.
Ole isompi ihminen ja lopeta tällanen ihme vainoaminen, jätä avaamatta ketjut jotka noin pahasti ottaa sua aivoon. Niin kuule tekee moni muukin esim .sun aloitusten kohdalla.[/QUOTE]

Niinpä. Paraskin sanomaan tää Riepu että ap raportoi tänne kaiken, no vähän niin tekee R kans, ja hänkö sitten tietää ap:n elämästä niin paljon että saa kommentoida, mut R:n asioita ei kukaan saa?

Ja sit, 'älä tee näitä alotuksia nii en kommentoi pahasti', no itse aina riehuu että älkää lukeko mun avauksia jos ärsyttää :D Mites se meni, pata kattilaa jne...

Yhteistyössä