unohdin kertoa teille että minusta nyt tykkää yks lesbo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
huh:x se kokoajan on siitä mieltä että mun pitää olla sen kaa, se on twilight fani ja muuten tykkää valkoihoisista niin kuin mä olen. Se itsekin on Edwardin siskon näköinen tai sen Bellan kaverin. Nyt mulla ei ole rauhaa hänestä:|, miks vaan mulle sattuu ja tapahtu

yhdessä nukkuminen ei tee kenestäkään lesboa.olen nukkunut monenkin naispuolisen ystävän vieressä eikä ikinä ole tullut mielenkään mikään seksuaalinen.
sähän voisit kokeilla ja tykästyä,kun hetero seksihän ei sua oikeen kiinnosta jos olen oikein puheistasi ymmärtänyt

[QUOTE="vieras";22461336]yhdessä nukkuminen ei tee kenestäkään lesboa.olen nukkunut monenkin naispuolisen ystävän vieressä eikä ikinä ole tullut mielenkään mikään seksuaalinen.
sähän voisit kokeilla ja tykästyä,kun hetero seksihän ei sua oikeen kiinnosta jos olen oikein puheistasi ymmärtänyt[/QUOTE]
no se halusi muutakin, se pitää vaan mua kauniina koska olen vaalea ja musta tukka

No sano sille, että olet naimisissa etkä halua pettää. Ei ehkä heti mene viesti perille, mutta pysy sitkeänä ja toista niin monta kertaa kuin tarve vaatii. Välit sitten vaikka kokonaan poikki jos toinen ei tajua muuten.

Juu, ei järjen häivääkään.

Sä et voi olla kovin onnellinen tyyppi,kun olet AINA nälvimässä näissä ketjuissa Savannalle. Jotenkin kai olen tyhmä ja naiivi, mutta jos itsellä on hyvä olla ja onnellinen fiilis, niin osais jättää nää ketjut omaan arvoonsa tai ainakin jättää nää vittuilukommentit pois.
Mitä sä näistä saat itsellesi ? Paremmuudentunteen ?

[QUOTE="vieras";22461558]Sä et voi olla kovin onnellinen tyyppi,kun olet AINA nälvimässä näissä ketjuissa Savannalle. Jotenkin kai olen tyhmä ja naiivi, mutta jos itsellä on hyvä olla ja onnellinen fiilis, niin osais jättää nää ketjut omaan arvoonsa tai ainakin jättää nää vittuilukommentit pois.
Mitä sä näistä saat itsellesi ? Paremmuudentunteen ?[/QUOTE]

Hän on vaan liian tyhmää nainen, mulla ei muuta löytyy sanottava hänestä

Hän on vaan liian tyhmää nainen, mulla ei muuta löytyy sanottava hänestä

:laugh: :laugh: :laugh: Sanoo varsinainen älyn jättiläinen.

Oikeasti, Savanna, jos sua häiritsee kommentit joita saat, niin tiuedätkö - asiaan on yksinkertainen ratkaisu. Älä tee tällaisia aloituksia tänne. Ota puhelin ja soita jollekin ystävälle. Hän varmasti osaa tukea sua sillä tavalla kuin tarvitset.

Mä niin toivoisin, että sie oppisit rakastamaan itseäsi ja sitä kautta suojelemaan itseäsi. Hiukan suodatinta siihen, mitä kirjoitat.

Oikeasti, Savanna, jos sua häiritsee kommentit joita saat, niin tiuedätkö - asiaan on yksinkertainen ratkaisu. Älä tee tällaisia aloituksia tänne. Ota puhelin ja soita jollekin ystävälle. Hän varmasti osaa tukea sua sillä tavalla kuin tarvitset.

Mä niin toivoisin, että sie oppisit rakastamaan itseäsi ja sitä kautta suojelemaan itseäsi. Hiukan suodatinta siihen, mitä kirjoitat.

Voi vittu kuuluko se sulle mikä aloituksia teen ja en tee, en jaksa kavereille häiritseä, enkä jaksa soittaa, sekä huomasin myös että mulla vaan mieskavereita jotka jaksa mua kuunnella ja auttaa

Ja sitten SUA ITTEES vituttaa, kun sun lässyn lää aloituksiin ei aina vastata heti tai sua miellyttävällä tavalla.
Ole isompi ihminen ja lopeta tällanen ihme vainoaminen, jätä avaamatta ketjut jotka noin pahasti ottaa sua aivoon. Niin kuule tekee moni muukin esim .sun aloitusten kohdalla.

Yhteistyössä