Unista, osaako joku kertoa mitä tarkottaa??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unennäkijä

Vieras
Näin siis unta kuolemisesta/kuolleista, unessa kuulin parhaan ystäväni kuolleen ja samassa unessa näin mieheni isän kuolleena ja sen hautajaisia järjestettiin, mitä tämä mahtaa tarkottaa????

Jonkun ihmisen kuolema unessa ei tarkoita sitä,että hän olisi oikeasti kuolemassa,että sitä ei tarvi pelätä.. Yleensäkään noita unia ei kannata liian tosissaan ottaa,ne on kuitenkin vaan unia...

Alkuperäinen kirjoittaja vierastyttö:
Jonkun ihmisen kuolema unessa ei tarkoita sitä,että hän olisi oikeasti kuolemassa,että sitä ei tarvi pelätä.. Yleensäkään noita unia ei kannata liian tosissaan ottaa,ne on kuitenkin vaan unia...

Juu, en tosiaankaan tosissani ole ottamassa, ihan mielenkiinnolla ja uteliaisuudella halusin tietää, mulla on ollut unien tulikinta kirja, mutta nyt en löydä sitä mistään, ni aattelin et täällä joku tietäs......

itse aikoinaan, esikkoa odottaessa, näin unta hautakivistä. oli 4 hautaa joista 3 tytön ja yksi pojan. siitä joitais kuukausia eteenpäin minä ja kaverini saimme jokainen yhden lapsen ja tulos oli 3 poikaa ja yksi tyttö. eli meni aivan päinvastoin :) liekkö kuitenkin sattumaa... http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/90829?kuudesaisti-tarua_vai_totta-unien_tulkinta
tuolta kuitenkin jotain löytyy

Uni ei siis tarkoita heidän kuolemaan.Voi viitata heihin tämä uni jotenkin ja monesti kuolema tietää hyvää.Ei siis pahaa unissa.Itsensä kuolleena näkeminen tarkoittaa monesti terveyttä jne.
Uni voi myös viitata siihen, että saa jonkun uutisen kyseisiltä ihmisiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja cisse:
itse aikoinaan, esikkoa odottaessa, näin unta hautakivistä. oli 4 hautaa joista 3 tytön ja yksi pojan. siitä joitais kuukausia eteenpäin minä ja kaverini saimme jokainen yhden lapsen ja tulos oli 3 poikaa ja yksi tyttö. eli meni aivan päinvastoin :) liekkö kuitenkin sattumaa... http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/90829?kuudesaisti-tarua_vai_totta-unien_tulkinta
tuolta kuitenkin jotain löytyy

Minä en ihan tuollaiseen uskoisi.Moni tuolla on aika outo kuvaus unesta.Esim.erot yms."tarkoittaa huonoa parisuhdetta jne." Tämä ei kyllä pidä paikkaansa.Jokainen unen näkijä näkee unet erilailla ja jokainen uni ei tarkoita samaa. Kuitenkin monesti unet ovat alitajunnan pelkoja yms. ja ne tulevat esiin unissa.Tietenkin jos parisuhde menee huonosti ja tietenkin se tulee uniin jne. Kuitenkin monesti unet tarkoittaa päin vastaista.Moni näkee unia pettämisista,jättämisestä jne. ja ne on monesti vain pelkoja,joita ei tuoda esiin hereillä ollessa.Tämä ei tarkoita sitä,että olet epävarma ja epäilet kumppania.Tämä on siis päin vastainen uni ja moni ei ymmärrä tälläisiä unia, koska parisuhde oikeasti voi hyvin ja tälläiset unet tulee jostain syvältä päästä jne.

On myös ihmisiä, jotka näkee unia enteestä.Tälläisiä ihmisiä ei kovin paljon ole ja unet ei tarkoita juuri niin,et tapahtuu samanlaillla mitä unissa.Pitää osata tulkita unet oikein.

Uskoisin sen tarkoittavan että olet lukenut lehtiä juhannuksena ja nähnyt monien taas kuolleen liian nuorina ja yhtäkkiä. Paras ystäväsi ja miehesi sekä myös miehesi isä ovat tärkeitä sinulle.

Yhteistyössä