mitä tarkottaa kun näkee käärmeen unessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Entä jos näkee työkaverin unessa, heti ensimmäisen työpäivän jälkeen??? (nainen) ja vieläpä sen josta ei niin hirveästi pidä??

Tähän vastauksen odotan ja sitten hyvää yötä!! :wave:

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/90829?kuudesaisti-tarua_vai_totta-unien_tulkinta

Käy tuolta katsomassa jos löytyy, itse en löytänyt.

tarkoittaa just toissailtana tulleessa Voimala-ohjelmassa esiintyneen psykiatrin mukaan: uuden luomista, luot nahkasi ja uudistut tai jotkut asiat elämässäsi saavat uuden suunnan. Ei siis ollenkaan mitään pahaa kuten me suomalsiet perinteisesti aina ekaks ajattelemme! Tsemppiä uuteen elämään!

Riippuu siitä mitä käärme unessa teki ja missä se oli?
Sori olitkin sen kirjoittanut tohon.. Jos unessa on enemmän kuin yksi käärme joka puree, puolisosi pettää jollain tasolla. Iikävä kyllä mulla tää on aina pitänyt paikkansa.. Mut älä nyt suoraan lähde syyttelemään miestä, voihan olla että ei tarkoita tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja unikko:
tarkoittaa just toissailtana tulleessa Voimala-ohjelmassa esiintyneen psykiatrin mukaan: uuden luomista, luot nahkasi ja uudistut tai jotkut asiat elämässäsi saavat uuden suunnan. Ei siis ollenkaan mitään pahaa kuten me suomalsiet perinteisesti aina ekaks ajattelemme! Tsemppiä uuteen elämään!

Mie kyselin kans tässä joku aika sit täällä mitä tarkoittaa kun näkee unessa käärmeitä. Mulla unessa oli 2 mustaa käärmettä luikerteli akvaarion reunalla. No kieltämättä sen jälkeen on alkanu olemaan töitä tarjolla ja tyttö sai päiväkodista paikan.... =)

...kun näkee isonkäärmeen luikertelevan ovesta sisään sohvan alle ja itse olin pesemässä ikkunoita ja säikähdin ja hyppäsin ikkunan kautta ulos. Mitä tuo merkitsee?

Unessani toinen iso käärme oli kuristajakäärme, joka luikerteli vieraassa tilassa minulta piiloon. Pelkäsin kissani ja lapseni puolesta. Toinen iso käärme oli myrkkykäärme, joka myös pääsi lukitusta huoneesta luikertelemaan ja yrittäessäni sitä torjua kädelläni, se puri kättäni lujasti. En saanut hampaita irti ja lopulta käärme pureutui myös toiseen käteeni kiinni. Heräsin unesta ja käsiäni kihelmöi kummasti. Mitähän moinen uni mulle yrittää kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22050214:
Veikkaan, että jos on kullinpuutetta, niin minä ainakin rohkenen nähdä unta KULLISTA eikä mistään käärmeistä, madoista tai nakkimakkaroista.

Heh, tuo olisikin kätevää, että voisi itse päättää mistä rohkenee nähdä unta.

Minä näen todella usein unia käärmeistä. Inhoan niitä todella. Monesti unessa on purtu tai juoksen pakoon. Kerran myös yritin ajaa sellaisen ison paksun käärmeen yli autolla eikä se kuollut.

Vuosia olen näitä unia nähnyt ja varmaankin siksi, kun niitä näkee telkkarissakin aika usein ja kovasti inhottaa. Jotenkin jäänyt tuonne aivoon kuva ällöttävista käärmeistä ja sitten tulevat unissakin esiin.

Mä näin unta että käärme kuristaa mun koiran ja lopulta syo sen. Olen ennenkin nähnyt unta, että käärme kuristaa koirani, eri koira tosin. Mitä tämä tarkoittaa?

Heräsin just unesta jossa oli lähellä meidän postilaatikoita iso musta ja paksu käärme jonka takana oli paljon pieniä kuolleita. Se iso seurasi minua ja puri hanskan läpi käteen. Heräsin kun tein "pakkoliikkeen" ja vähän löin kättäni jotta unessa ollut käärme päästäisi irti. Ilmeisesti kyykäärme. Olen nähnyt todella paljon unia kyykäärmeistä. Mistä mahtaa johtua, mitä se tarkoittaa?

näin unta että uin pihalammessa . yhtäkkiä edessä ui käärme mutta se hävisi . sen jälkeen se luikerteli jostain esiin . puri kädestä . sen jälkeen lammen reunalle ilmesyi neljä käärmettä , luulin että kaikki olivat kuolleita . yhtäkkiä kaikki alkoi liikkumaan ja puri mua jalasta . muistan tarkasti että unessa oli yhteensä 5 käärmetta .

Minäkin näin unta jostakin todella isosta käärmeestä joka puri ensin kaulasta 3 ihmistä jotka kuoli siihen paikkaan, sitten se käärme tuli ympärilleri ja kuristi ja puri minuakin kaulasta ja olin tuskissani mutta silti selvisin. sitten se vaihtuikin että istuin kaverini kanssa saunassa... :D

Yhteistyössä