osaako joku kertoa mitä tarkoittaa käärmeen/käärmeiden näkeminen unissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen myös nähnyt käärmeitä unissani silloin, kun olen ollut tulossa sairaaksi. Noissa unissani olen yrittänyt tappaa käärmettä, mutta se ei ole kuollut - ei kuitenkaan käynyt kimppuunikaan tai muuten ollut sen kummemmin "uhkaava", kunhan luikerrellut vain...

Näin unta, että pitkä akressiivinen käärme vainosi minua, pääsi kuin pääsikin puremaan käsivarrestanii ja hampaat jäivät törröttämään käteeni. Mitähän mahtaa tarkoittaa?

täällä kans yks joka on aina välillä nähnyt jo vuosia käärmeitä unissa.
niissä unissa olen aina lapsuuteni kodissa mun silloisessa huoneessa,siis unet sijoittuu aina sinne, mikä ihmeen yhteys näillä on?
unissa käärmeitä on välillä vain yksi tai sitten koko huone ihan täpötäynnä, unissa käärmeet jahtaavat mua ja itse juoksen karkuun minkä kerkiän mutta silti pysyttelen vain siellä yhdessä huoneessa, usein joudunkin käärmeen puremaksi.

käärmeunia näin viimeksi viikko sitten ja sitä edellisistä käärmeunista on vierähtänyt useampi kuukausi...

Näen usein unta käärmeistä. Väistelen ja tapan, vastoinkäymisiä ja niistä jotenkin selviämistä.
Yksi uni niiden hyökkäyksestä sai koiran ja lapsen kuolemaan. Kolme viikkoa myöhemmin äitini jäi junan alle koiraansa pelastaessaan. Molemmat kuolivat heti.
viime yönä näin käärmeen nielevän edesmenneen isäni,jolta sain pelastettua puolisoni vihki sormuksen, joka muuttui unessa omakseni. Hieman kärsineenä.

Yhteistyössä