UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta tärkeintä on, ettei vanhoja vaatteita ja pussilakanoita heitetä roskiin, koska niille on käyttöä myöhemmin! (y)

Voit säilyttää esim. risat farkut ja keskeltä kuluneet lakanat. Muut osat voi hyödyntää. (y)
 
vierailija
Hyvä. Kiitos vinkeistä. Olisi kyllä kiva tehdä matto. Täytyy miettiä asiaa. ;)(y)

:pEn ottanut vanukasta. Säästän sen huomiseksi.

:love::love:
Joo, säästetään jotain herkkua myös huomiselle! :p :love:

Kivaa, että tykkäsit mattoideastani! ❤ Se on tosi hyvä tapa kierrättää vanhat kankaat, mukavaa ja luovaa ajanviettoa sekä myös hyvää liikuntaa käsille! Niin, ja siitä saa vielä tyylikkäitä mattoja. :love:

Olen tehnyt alustavia suunnitelmia, esim. pelkästään vanhoista farkuista yhdistettynä valkoiseen saa hienon maton. Sitten myös kolmella eri yhteensopivalla värillä saa tyylikkään (ja se on myös helppo). Haasteellisempi on häivytysmatto (googlaa häivytys matonkudonta, kuvahaun ekalla rivillä on yksi hieno). (y)
 
vierailija
Joo, säästetään jotain herkkua myös huomiselle! :p :love:

Kivaa, että tykkäsit mattoideastani! ❤ Se on tosi hyvä tapa kierrättää vanhat kankaat, mukavaa ja luovaa ajanviettoa sekä myös hyvää liikuntaa käsille! Niin, ja siitä saa vielä tyylikkäitä mattoja. :love:

Olen tehnyt alustavia suunnitelmia, esim. pelkästään vanhoista farkuista yhdistettynä valkoiseen saa hienon maton. Sitten myös kolmella eri yhteensopivalla värillä saa tyylikkään (ja se on myös helppo). Haasteellisempi on häivytysmatto (googlaa häivytys matonkudonta, kuvahaun ekalla rivillä on yksi hieno). (y)
tarvitsisin kyllä mattoa noin. 80-100cm leveä ja n.250cm pitkä. ja värit voisivat olla tummat ;) teesinä minulle. olet parempi suunnittelemaan ja väreissä... annan sinulle siihen työhön vanhat lakanat ja vaikka alushousut...:sneaky:
 

Yhteistyössä