UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä vain, että mitä teet vanhoille vaatteille ja pussilakanoille? Voisiko ne säästää? Ajattelin, että voisin tai voitaisiin vaikka yhdessä tehdä niistä hieno matto. Minua kiinnostaisi Taitoshopin kurssi tai jokin vastaava kurssi. :oops:

Ahaa. Laitoinkin sinulle juuri kysymyksen mitä haluat kysyä.. :D

Jotain vanhoja rikkinäisiä lakanoita olen joskus heittänyt roskiin ja Tosi rikkinäiset vaatteet myös laitan roskiin. Jotkut hyvät vanhat vaatteet olen myynyt kirppiksellä.

Jotkut vanhat lakanat menevät vielä käytössä mökillä.

Matto olisi kyllä kiva tehdä. (y)
 
vierailija
Joskus h&m:ssä oli sellainen juttu että jos vei pussillisen vanhoja tekstiilejä sinne myymälään kierrätykseen (voi olla myös rikkinäisiä) niin sai jonkun alennuskoodin.
 
vierailija
Ahaa. Laitoinkin sinulle juuri kysymyksen mitä haluat kysyä.. :D

Jotain vanhoja rikkinäisiä lakanoita olen joskus heittänyt roskiin ja Tosi rikkinäiset vaatteet myös laitan roskiin. Jotkut hyvät vanhat vaatteet olen myynyt kirppiksellä.

Jotkut vanhat lakanat menevät vielä käytössä mökillä.

Matto olisi kyllä kiva tehdä. (y)
Kiitos vastauksesta! :love:

Mietin onko kysymykseni ihan pöllö... Nimittäin jotkut saattavat ajatella, että vanhoista kankaista ei saa mitään hienoa, kivan näköistä aikaiseksi. :unsure: Mutta vanhat farkut, housut, paidat ja pussilakanat ovat hyvää materiaalia mattoon. Matosta voi saada tosi hienon, jos osaa mm. suunnitella ja laskea värit tarkkaan. (y)
 
vierailija
Olen perehtynyt vähän sommitteluun ja kudontaan. Olisi mukavaa päästä valmistamaan oma matto joskus (ei vielä lähi aikoina kuitenkaan, koska kankaita pitää kerätä). :rolleyes:
 
vierailija
Kiitos vastauksesta! :love:

Mietin onko kysymykseni ihan pöllö... Nimittäin jotkut saattavat ajatella, että vanhoista kankaista ei saa mitään hienoa, kivan näköistä aikaiseksi. :unsure: Mutta vanhat farkut, housut, paidat ja pussilakanat ovat hyvää materiaalia mattoon. Matosta voi saada tosi hienon, jos osaa mm. suunnitella ja laskea värit tarkkaan. (y)
Kyllä vanhoista vaatteista ja kankaista voi tehdä jotain hienoa. Jotkut tekevät vanhoista farkuista hienoja laukkuja.
 

Yhteistyössä