vierailija
Söin samaa!Minä menen nyt myös jääkaapille leipää ja ehkä jugurttia
Söin samaa!Minä menen nyt myös jääkaapille leipää ja ehkä jugurttia
Söin samaa!
Mitä herkkua!
söin myös kaksi suklaapiparia.
Kysy vainYstäväni... minulla olisi pieni kysymys....
On minulla jääkaapissa taas myös suklaavanukastaMitä herkkua!
Herkkuviikonloppu!On minulla jääkaapissa taas myös suklaavanukasta
Joo. pitää olla vähän jotain herkkua jemmassa viikonlopuksi.Herkkuviikonloppu!
Sitä vain, että mitä teet vanhoille vaatteille ja pussilakanoille? Voisiko ne säästää? Ajattelin, että voisin tai voitaisiin vaikka yhdessä tehdä niistä hieno matto. Minua kiinnostaisi Taitoshopin kurssi tai jokin vastaava kurssi.Kysy vain
Oli... Söin viime yönä lakupaketin loppuun. Mutta sen jälkeen nukutti hyvin.Onko sinulla jäätelöä?
Postasin juuri samaan aikaan.Mitä halusit kysyä ystäväni
Sitä vain, että mitä teet vanhoille vaatteille ja pussilakanoille? Voisiko ne säästää? Ajattelin, että voisin tai voitaisiin vaikka yhdessä tehdä niistä hieno matto. Minua kiinnostaisi Taitoshopin kurssi tai jokin vastaava kurssi.
Kiitos vastauksesta!Ahaa. Laitoinkin sinulle juuri kysymyksen mitä haluat kysyä..
Jotain vanhoja rikkinäisiä lakanoita olen joskus heittänyt roskiin ja Tosi rikkinäiset vaatteet myös laitan roskiin. Jotkut hyvät vanhat vaatteet olen myynyt kirppiksellä.
Jotkut vanhat lakanat menevät vielä käytössä mökillä.
Matto olisi kyllä kiva tehdä.
Olen kuullut tuosta, mutta en ole vienyt koskaan mitään.Joskus h&m:ssä oli sellainen juttu että jos vei pussillisen vanhoja tekstiilejä sinne myymälään kierrätykseen (voi olla myös rikkinäisiä) niin sai jonkun alennuskoodin.
Kyllä vanhoista vaatteista ja kankaista voi tehdä jotain hienoa. Jotkut tekevät vanhoista farkuista hienoja laukkuja.Kiitos vastauksesta!
Mietin onko kysymykseni ihan pöllö... Nimittäin jotkut saattavat ajatella, että vanhoista kankaista ei saa mitään hienoa, kivan näköistä aikaiseksi. Mutta vanhat farkut, housut, paidat ja pussilakanat ovat hyvää materiaalia mattoon. Matosta voi saada tosi hienon, jos osaa mm. suunnitella ja laskea värit tarkkaan.
Minulla on nyt yksi Cittarin kassi täynnä, toisessa kodissa olisi paljon lisää.Ystäväni, voidaan miettiä ehdotustani. Jos sinulla on vanhoja vaatteita ja varsinkin pussilakanoita, älä heitä niitä pois. Käytetään ne joskus mattoon!
Kyllä. Minustakin olisi kiva tehdä matto. Mummollani oli kangaspuut ja sain pienenä vähän myös kokeilla kun mummo teki mattoaOlen perehtynyt vähän sommitteluun ja kudontaan. Olisi mukavaa päästä valmistamaan oma matto joskus (ei vielä lähi aikoina kuitenkaan, koska kankaita pitää kerätä).
Voi minulla ei ole yhtään. En osaa tehdä matonkuteita lakanoista... en tiedä minkä kokoistaMinulla on nyt yksi Cittarin kassi täynnä, toisessa kodissa olisi paljon lisää.
Ja istuintyynyjä.Kyllä vanhoista vaatteista ja kankaista voi tehdä jotain hienoa. Jotkut tekevät vanhoista farkuista hienoja laukkuja.
Niin minunkin mummollani oli ja ne olivat kovassa käytössä. En vain itse kiinnostunut niistä silloin.Kyllä. Minustakin olisi kiva tehdä matto. Mummollani oli kangaspuut ja sain pienenä vähän myös kokeilla kun mummo teki mattoa