vierailija
En ole leikannut vielä. Myöhemmin ehtii!Voi minulla ei ole yhtään. En osaa tehdä matonkuteita lakanoista... en tiedä minkä kokoista
En ole leikannut vielä. Myöhemmin ehtii!Voi minulla ei ole yhtään. En osaa tehdä matonkuteita lakanoista... en tiedä minkä kokoista
Hyvä. Kiitos vinkeistä. Olisi kyllä kiva tehdä matto. Täytyy miettiä asiaa.Avasitko vanukkaan?
Joo, säästetään jotain herkkua myös huomiselle!Hyvä. Kiitos vinkeistä. Olisi kyllä kiva tehdä matto. Täytyy miettiä asiaa.
En ottanut vanukasta. Säästän sen huomiseksi.
tarvitsisin kyllä mattoa noin. 80-100cm leveä ja n.250cm pitkä. ja värit voisivat olla tummat teesinä minulle. olet parempi suunnittelemaan ja väreissä... annan sinulle siihen työhön vanhat lakanat ja vaikka alushousut...Joo, säästetään jotain herkkua myös huomiselle!
Kivaa, että tykkäsit mattoideastani! Se on tosi hyvä tapa kierrättää vanhat kankaat, mukavaa ja luovaa ajanviettoa sekä myös hyvää liikuntaa käsille! Niin, ja siitä saa vielä tyylikkäitä mattoja.
Olen tehnyt alustavia suunnitelmia, esim. pelkästään vanhoista farkuista yhdistettynä valkoiseen saa hienon maton. Sitten myös kolmella eri yhteensopivalla värillä saa tyylikkään (ja se on myös helppo). Haasteellisempi on häivytysmatto (googlaa häivytys matonkudonta, kuvahaun ekalla rivillä on yksi hieno).
Vanhat alushousut...!tarvitsisin kyllä mattoa noin. 80-100cm leveä ja n.250cm pitkä. ja värit voisivat olla tummat teesinä minulle. olet parempi suunnittelemaan ja väreissä... annan sinulle siihen työhön vanhat lakanat ja vaikka alushousut...
saat tee minulle matto joka tuoksahtaa kakalle....Yli 2 metriä vanhoja pikkareita!
Onnistuuhan se...saat tee minulle matto joka tuoksahtaa kakalle....
Sydänystäväni! Olet täällä! Pus!
no en halua kakan hajuista. minulla on puhtaat alushousut...Onnistuuhan se...
Joo, ei hajua ja raitoja...no en halua kakan hajuista. minulla on puhtaat alushousut...
Niin piti. Jäin valvomaan ja piristyin hieman.Nyt mennään nukkumaan....vai kuinka
Hm... voisi keittää yrttiteen ja mennä petiin, kuten yleensä.Niin piti. Jäin valvomaan ja piristyin hieman.
Onko kainalossasi tilaa minulle?Sydänystävä?
anteeksi, minäkin piristyin. kävin lämmittämässä nuudeleita....Sydänystävä?
AinaOnko kainalossasi tilaa minulle?