'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

:wave: taas..

isopoika täyttää elokuussa 15v :D
ainokainen tyttö (ainakin tähän mennessä ;) ) on kohta 11v
sitten nuorimmat pojat on parttiarallaa 8v, hiukka yli 4v ja sitten hiukka yli 2v
Nuo kaks nuorimmaista on oleet koko kevään isin kanssa kilpaa jossain ihmeen vauva kuumeessa..nuorimmainen sanoo jokakerta autoon mennessä että "isi mennään prismaan hakemaan se meidän vauva".. ihan hirvittääkin että jos poitsu on jonkin sortin *näkijä* ja ennakoi miun synnytyspaikan.. :eek: :xmas: ..ois muuten ihan kiva sitten synnytellä siellä ruuhkassa kun kaikki tuhlailee veronpalutuksiaan.. :LOL:

ja nyt nukkumaan huomenna on taas sokerin mittausta..ei ne hirveesti ole sekaisin mutta vähän on ihan yhtä huono miun tapauksessa kuin paljon :ashamed:

tsemppiä kaikille pudotuksiin :hug: :flower:
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 76,7kg
Muutos/vko: +-0
BMI: 26,5


Juhannus teki tehtävänsä eli paino ei pudonnut yhtään, mutta positiivista se, että ei noussutkaan! :D Jospa se tästä lähtisi helpommin nyt juhannuksen jälkeen. Laihdutus-into on ainakin 100%. :D
 
Nalatus: Upea suoritus! :flower:

NinniNuppunen: Parempihan se on noin, että o pysynyt samas kuin että olisi noussut :D

-------------------------------

Itsellä juhannus meni ihan herkutellessa.. Mieletön himo popcorn:eihin tuli :ashamed: . Eilenkin tein 5 l kattilan täyteen niitä & varmaan minä ne kaikki söin :ashamed: .

Hyvä oli katsoa suurin pudottaja -ohjelmaa viikonloppuna.. Nyt pitäisi vain itsekin saada sama tsemppi päälle kuin heillä. Heidän on vain vähän helpompaa, ku o oma personal trainer. Miekii haluaisin sellaisen.

Kohta lähden salilla käymään, että saan uudistetun saliohjelman, ja illalla bodypump:iin.
Pitäisi kai sinne jaksaa lähteä :whistle:

----------------
 
Laitanpa tänne muutamat mitatkin ylös, niin voi sitten seurailla miten senttejä hupenee.

Vyötärö: 92cm
Lantio: 105cm
Reisi: 59cm ja 45,5cm


Tässä myös eilinen ruokarytmi:

-aamupalaksi klo 9.00 neljän viljan puuroa ja kuppi kahvia
-välipalaksi klo 12.30 yksi ruisleipä, juustolla ja kurkulla
-päivälliseksi klo 16.30 makaroonilaatikkoa (vanhasta normaali annoksesta melkein puolet vähemmän) ja iso kasa salaattia
-iltapalaksi klo 21.00 yksi banaani

Päivän mittaan join 3.5 litraa vettä.


Jumppasin lasten päiväuniaikaan noin puoli tuntia ja kävin reilun tunnin kävelylenkillä vaunujen kanssa iltasella.

Nyt on parempi painon pudota! :LOL: Mullahan on välitavoitteena saada pudotettua heinäkuun loppuun 7kg eli päästä alle 70kg. Tavoite on todella kova, mutta niin on yrityskin. :D
 
NN: Mie tsempitän sinua! :attn:
Minä pistän heinäkuun loppuun mennes tavoitteex tuon 65 kg :whistle: . Jos mie edes siihen pääsisin. Olisi päällä neljä kiloo pudotettavaa.. 60 kg en viitsi siihen luvata. Menee liian tiukille.

Ja varsinkin, kun minun syömiset on olleet mitä on.

Eilen kävin vähän aikaa salilla+bodypumpissa, ja tänään ladyjam:issa+blastissa. Ihan mielettömästi on alkantu hiki virtaamaan. Ja vettä menee tuplasti enemmän! Ellei jopa enemmänkin, mitä ennen on mennyt.

Mutta nyt laittaa neidit maate. Hetki sitten salilta palanneena. Ensmäistä kertaa kävin salin saunassakin.

:wave:
 
tonen toiseen ketjuunkin jo kirjoitin tästä, mutta laitetaan tännekkin..

eli vaikka jussina tippui paino sen 1,4kg, niin veikkaan että tällä viikolla tulee painoa sitten korkojen kerta takaisin.. erottiin jussina (su) ja minä nyt sitten suruuni ja yksinäisyyteen (vaikka poika on kin kotona) ahmin ja syön ihan mitä vaan, ilman määrärajoituksia... |O

tänää pitäis kauppaan taas mennä, ja pelkäänpä, että herkkuja lähtee mukaan enemmän ko laki sallii, ja pitäis tässä sit yrittää painoo pudottaa!!!! :x
 
Nalatus :hug: , voimia. Mä oon kanssa tunnesyöppö, et tiiän miltä susta tuntuu.

Täällä oli noita tavotteita mietitty. Mullahan tuli juhannuksena hiukan plussaa, mutta en pahemmin oo siitä masentunut tästä suunta nyt taas alaspäin. Mä voisin pistää tavotteeks heinäkuun loppuun mennessä 74kg, silloin oisin BMI:n mukaan normaalipainoinen! Ja siitä ois loppurutistuksena pois vielä se neljä kiloa.
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 75,1kg
Muutos/vko: 1,6kg
BMI: 25,9



Hyvin on pudonnu tällä viikolla. Eli sama meno jatkuu. :D Viikonloppuna otan rennosti. Grillataan ja herkutellaan, niin viikolla jaksaa taas. ;)

Arcatha: Hyvin on pudonnu. :D
 
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 69,9 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26)


---------------------------------------------------------

Tuon osasin jo odottaakin. Kesä ei ole minun aika laihduttaa..
Eilen en edes salille kerenny. Eka kampaajalla kävin, sitten lähdin miehen kanssa kiertelee kaupoissa & siinä menikin loppu päivä.

Tänään olisi miehen serkun 11-vuotis synttäritkin. Sinne pitäisi jaksaa lähteä & minua väsyttää mielettömästi.

Jospa mie huomenna jaksaisin lähteä salille.

-----------------------------------------------------------------

NN & Arcatha: Hienot pudotukset! :flower:
 
:wave: moi kaikki!!! :wave:

ihan innoissani hypin ja huudan jippiitä vieläkin :D kun sisätauti lekuri oli sitä mieltä että jatkellaan vaan sokerin mittaamista.. ei tarvetta insuliinille ainakaan vielä..

siis pienestä se hyvämieli tulee.. :D ..kuten siitä että siirsin makkareiden järjestyksen yksin..ja siivosin huoneet ihan seiniä myöten ja pesin huushollin isot matot..

ja kissan madotus rauhotti mirrin massun :heart:
 
Darelbeida: Hienoa, että sokerin mittauksella selviät toistaiseksi. :D Pesänrakennusvietti on näköjään saapunut kuvioihin. :LOL: Meillekin saa tulla tuollainen tehopakkaus siivoomaan ja puunaamaan. :D

Omaa napaa sen verran, että ajattelin käydä tänään karkkikaupassa ostamassa itselleni karkkipussin. :p Viikolla ei ole tehnyt karkkia mieli ollenkaan mikä on mulle todella outoa. Oon oikea karkkisyöppö. :whistle:

Ja tämä helle... HUHHUH!! Oikein rasva tirisee ihon läpi, kun on niin kuuma. :LOL:
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 77 kg
Muutos/Viikko: +1100g
BMI (edellinen lukema): 26 (25.7)

Voihan saakelin saakeli :headwall: . Mä kyllä luulen että osa tästä plussasta on vaan nesteitä kun ihan selvästi mulla on nyt turvotusta kun on helle. Onhan tää paino laskenutkin ihan hirmu hienosti viime aikoina että ei pitäis valittaa jos välillä vähän tulee takapakkia...

Arcatha ja NN, hienot pudotukset teillä :flower: . Onnittelut!

Darelbeida, ompa hienoa että ei tarvii piikittää ittees ainakaan toistaiseksi. Mä oon ihan kade tosta sun energisyydestä siivota :LOL: .
 
Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:65,5kg
Muutos/vk.:+200g
Bmi:26


No,niin....Nythän sitä nousua on pikkusen jo tullutkin :eek: Tätä mä pikkusen odottelinkin jo et'koska nuo grillimakkarat rupee näkyyn :LOL: Noh,mutta suokoo tuollainen pikku nousu-alaspäin seuraavalla kerralla :wave:
 
juu pesänrakennus vietti :D

ja sitten kävi niin että piti mennä kaverin pojan synttäreille..yksin oisin päässyt ja autolla niin suutuin kun en saanut kävellä :ashamed: ja mitenkäs purin kiukkuni.. :whistle: ..

no silleen että kun pyykkikone hajos ja oli ainakin kolme koneellista pyykkiä niin mie pesin ne käsin..siis kauheen ihana olo kun sai oikein huiskia kiukun ulos..sitten suihku ja nukkumaan..

sitä en tiiä mihin isi meni lasten kans sitten autolla.. :xmas: täällä ei ole kotona kuin teini ja kissa..no säikähti vissiin että äitin pinna on katkeemassa ja älys rauhottaa ympristön..vitsi kun sattuikin viisas mies ;)

ja juu voin vaikka puhallella ympäri suomea tätä innostusta siivoamiseen ja puuhailuun..

nyt pieni kuppi kahvia ja sitten lueskelemaan.. :D
 
selis & epätoivoinen myös: :hug: Tsempitetään toisiamme! Mitä nyt minua pitää tsempittää eniten, ku ruoka näyttää maistuvan näin kesällä enemmän :whistle:

-----------------------------

Tänään käytiin synttäreillä. Eikä tullut pahemmin herkuteltua. Jokaista maistoin vähän, mistä tykkäsin. Santsannut en, kuten yleensä teen. Kävin pienellä vauvulenkilläkin kesken synttäreiden, ni sain pikku neidin nukkumaan.

Kotiin tulin vaunuillen+esikoinen pyörällä. 2km yhteensä, josta suurimman osan matkasta hölkkäsin. Enemmänkin olisin jaksanut, mutta esikoisen pyöräily teki esteen, ku piti toista seurata koko ajan. Pitäisi hommata 16 tuuman renkailla oleva pyörä, ku nykyinen on liian pieni.

------------------------

Kuopus oppi eilen nousemaan ite istumaan :heart:

----------------

Darelbeida: Sie oot kyl jaksanut uurastaa! Nyt lepäämään! =)
 
Huh, mulla oli tänään vaa'alla joparemmat lukemat kun oon nyt taas juonut paremmin niin on turvotukset lähtenyt menemään taas. Ja huomenna pitäis alkaa menkat niin kaipa sekin tuo oman osansa painoon...
 

Yhteistyössä