'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
sister surprise: Wow, sinullahan on hienot pudotukset jo toistamiseen. Viimeksikin pudotit -1,6 kg. :flower:
Kiitos Red Dragon. Tuo 1,6 kiloa on kahden viikon ajalta, joten viikossa paino on pudonnut -0,8 kg viimeisen kuukauden ajan. Nyt yritän tosissaan pudottaa vielä painon tuohon 70 kg heinäkuun alkuun mennessä. Aika paljon, mutta yritetään. Nyt on laihdutuksessa kunnon vimma päällä =)
 
Mie tein eilen ekologisen teon & lähdin kävellen liikenteeseen, vaikka autolla asiat olisi toimitettu paljon nopeammin.

Esikoinen ajoi pyörällä & keskimmäinen oli vaunuissa. Ensiksi mentii mummon luokse kastelee kukat.. Siellä join kahvit & neidit leikki vähän aikaa. Sen jälkeen tiputettiin kirjaston kirjat luukusta & sitten prismasta jotain pientä. Sitten kohti kotio :D.

Ja iltapalaksi söin porkkanoita dippaillen. Ja vain muutaman sipsin otin. Enkä koko pussia kuten yleensä :)

Nyt rupean siivoilee & yritän keretä rvp:hen.

:wave:
 
RD: Minä ilmoittaudun pysymään tässä pinossa, jos vain jaksat jatkaa päivittämistä. Nyt, kun imetyspuuhat on päätyneet tiensä päähän (kiitos kamalan flunssan), niin pääsen aloittamaan laihduttamisen ihan niin kuin oikeasti. :D Ilmoittelen vaikka huomenissa tilanteen, kun nyt en ole vaakalla käynyt pitkään aikaan. Kauhulla odotan huomista. :kieh:
 
Eli mun tiedot mitkä eilen lupasin.

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 76,7kg
Muutos/vko: En tiedä
BMI: 26,5


Tästä se alkaa. Ja kova tavoite on päästä 70kg heinäkuun loppuun mennessä. Ehkä liian kova tavoite, mutta sillä mennään. :kieh:
 
Mie unohdin ilmottaa!! Kävin pe vaa-assa ja se näytti edelleen tasan 72 kg.

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72 kg
Muutos/vko......
BMI.....

Perjantaina kyllä on MIINUSTA!!! =)

Kävin hakemassa vähän lisämotivaatiota Kiloklubin sivuilta... tavoitepaino olisi 4 viikon uurastuksen päässä.... ei paha. Sehän on heinäkuussa ja vähänkös olisin sitten ylppis ittestäni!! =)
 
Kävin tänään pitkästä aikaa salilla ja Pumpissa.. Ylitin itseni! Pumpissa kului 921kcal ja koko tunnin vedin 2,5kg/puoli painoilla :)

Hirveä **tutus ja harmitus iski kun pukkarista olin lähdössä kenkiä laittamaan jalkaan; joku oli lähtenyt salilta jalassaan minun koon 41 pinkit Apple-merkkiset "crocsit" ja oli jättänyt hyllyyn omat koon 37 pinkit halpiscrocsit.. Argh!! :headwall:

Jätin lapun hyllyn reunaan.. Saas nähdä onko kengät palautuneet huomenna kun menen salille.. :'(
 
Mie kyllä voin jatkaa päivittelyä, jos ette harmistu siitä, että silloin tällöin päivitys tapahtuu myöhässä.

Arcatha: saitko sie kengät jo takaisin?

--------------------------------------------------------------

Mie oon tyytyväinen miten oon ns. elänyt viime viikon maanantaista lähtien :D. Varsinkin ruoka-annosten kokoihin & liikunta määrään. Olen herkutellut jäätelötuutillakin, mutta olen sen itselleni sallinut.

Maanantaina kävin varaa vartissa, jossa kati päivittää minulle saliohjelman. Ensi viikon maanantaina saan sen sitten :D.

Kysyin Katilta, että mitä mieltä o mun suunnitelmasta:

Maanantaisin: Bodypump
Tiistaisin: Blast fx
Perjantaisin: Ladyjam + Bodypump
(Sunnuntaisin: Blast fx)

Kati sanoi, että hyvältä kuulostaa, mutta pystyisinkö lisäämään yhden lihaskuntoharjoituksen vielä. Niin perjantaisin myös Bodypump:in.

Nyt sitten pitää yrittää jaksaa käydä. Olen ollut paljon pirteämpi, ja tosiaan.. Viime viikolla kävin ma pump:issa, tiistaina blastissa, su blastissa. Tällä viikolla ma pumpissa, eilen blastissa. Ja torstaina sitten käyn sitten salilla.
Ja ennen tuntia olen ollut juoksumatolla.

Katsotaan saanko jonkinlaisia tuloksia kahdessa kuukaudessa. Ainakin tällä hetkellä on + merkki eessä, johtuuko lihasmassan lisäyksestä vai mistä. Syönyt en ole ainakaan liikaa.

Joulukuun alkuun mennessä olisi tarkoitus painaa 60 kg. Eli onko mahdollista saada 9 kg pois siihen mennessä?

Mutta nyt käymään kaupassa :wave:
 
:wave: ..ihan vaan aattelin kilauttaa kuulumisia.. mie seikkailen odottajissa ja sokeriklubilla nykyseen enemmin..

masu elää ja voi hyvin :heart: viikkoja kasassa 14+2 la 14.12.09.. :heart:

ja kuinka illakkaan miun paino on kiikun kaakun 100 eli hyvin menee ..vielä.. sokerit heittää ja rd dietillä mennään ja ens viikolla tiedän tarviinko insu piikkiä..




eli raskaus ei ole este elämän remontoimiselle.. :D
 
Darelbeida: Ihana kuulla sinusta! :hug: :heart: Eilen illalla mietinkin, että mitenkähän siun raskaus etenee =). Joko on rakenneultra ollut? Tiedättekö onko tyttö vai poika tulossa?

Rupes hymyillyttää tuo: rd dietillä mennään :D. Mikäs on Red Dragon Dieetti :D.

Mie haluaisin kanssa odottaa. Mieletön vauvakuume, mutta varmaankin siirtyy haave ensi vuodelle, kun jatkan oppisopimusta elokuussa, mutta silti haluaisin :whistle:
 
saakohan tänne vielä ilmoittautua mukaan? tosin heinäkuun alku ei ole takarajana meikäläisellä.. kun tiputettavaa olisi yli 30kg ja kunnon startti tapahtui vasta tiistaina.. (16.06.09)

eli...

lähtöpaino 85,8kg
painoindeksi: 30,2
tavoitepaino: 55kg

tosin olen "aloittanut" tämän jo nelisen viikkoa sitten, mutta en ole päässyt puntarille ennenkuin nyt.. en tiedä millä tahdilla painoa on tippunut, mutta 4 vk sitten painoin vielä 98kg, eli 12,2kg lähtenyt...
 
Nalatus: Tervetuloa mukaan! :flower: Kyllä mukaan mahtuu! Pinon päivitys jatkuu heinäkuusta eteenpäinkin, koska osallistujia on tulossa :D. Jos olisin yksin jäänyt höpöttelee, ni sitten ois loppunut :D.

Miten sie oot noin mahtavasti saanut pudotettua painoa neljässä viikossa? Tosi hyvin on pudonnut! :flower:

Sinut on lisätty meidän listalle, joten perjantaina tulet ilmoittamaan viikottain tuloksen.

------------------------------

Kyllä on inhottavan vetinen juhannus tulossa :(. Olisin toivonut, että edes vähän lämpimämmät ilmat olisi ollut.. Tai, että ei sataisi vettä.

Eipä sillä.. Ei me mökille olla menossa, vaan ihan kotosalla ollaan & grillaillaan. Itse yritän vähemmällä syönnillä olla.

--------------------------
 
Omat tiedot:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 69,1 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema): 26 (25,9)


Ei nyt niin hirveänä tullut.. Mutta ihan hirveältä tuntuu 69 alkuiset numerot.. Kun miettii, että jossain vaiheessa oli 65 kg :'(

Mutta katsotaan, mitä ens viikko näyttää. Nyt ei pidä repsahtaa.. Mitä nyt tänää ajattelin herkutella popcorn:eilla & ehkä myös sipseillä :ashamed:.

---------------------------------------------------------

Arcatha: Pieni plussa vain! :hug: Suunta on vain seuraavaksi alaspäin :).

Selis: Hieno pudotus. :flower: Ensi viikolla sinun BMI on normaalipainossa.

-----------------------------------------------------------

Mukavaa Juhannusta kaikille! :flower:
 
Mun aamuinen punnitustulokseni:

Aloituspaino:69,4kg
Paino nyt:65,3kg
Muutos/vk.:-300g
BMI:26(26)


Eli ihan kivasti on taas pikkusen pudonnu =) Pitää olla tyytyväinen!

Grillailtua on kyllä tullu muutamina iltoina,mut koitetaan pitää se oma syöminen kohtuudessa :D Illalla olis tarkotus ajella asuntovaunu alueelle(anopin&appiukon asuntovaunulle :kieh: )ja sielä GRILLAILLAAN ja katsellaan juhannuskokkoa :) Yöksi kotiin nukkumaan ja huomenissa taas vaunulle,jos vaan kiva ilma!?! :/ Ei sielä oo mitään järkeä oleskella jos sataa ja on kylmää...Mut pääseehän pikkusen näistä kotiympyröistä pois.....

HAUSKAA JUSSIA KAIKILLE!!! :flower: :wave:
 
Mie ilmoittelen nytten:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,7
Muutos/vko: - 300g
bmi 26,3.

Tästä on hyvä mennä eteenpäin!! :flower:

Hyvää Juhannusta kaikille! =)

Unohdin tietty sanoa: teretulemast nalatus!! =) Kyllä joukkoon mahtuu, ja mie luulen, että olen täällä kyllä heinäkuun jälkeenkin. Niin takkuista tää laihduttaminen on miun kohdalla just nyt!
 
:D juu mun red dragon dietti tarkottaa raskaus diabetes ruokavalioo= lautasmalli-sokerit ja valkoset jauhot jne+liikuntaa..

sitten kun otin osaa Radiel tutkimukseen niin saan tosissaan olla kuin hamsteri juoksupyörässä.. :LOL: .. kun pitäisi saada vähintään 10 000 askelta mittariin päivässä..

no vielä ei ole menn kuin yhtenä päivänä yli tuon määrän.. on ollut hiukka muita juttuja.. mutta eiköhän tuota nyt ehdi purtsille kun on koti saatu aseteltua odottamaan vauvn tarvikkeita.. :heart: :D

juu ja viel ei oo ollut rakenne ultraa.. se on jossian tossa elokuun tietämillä jos oikeen oon laskenu.. oli se sitten tyttö tai poika niin ei väliä, kunhan on suht terve..

t: dare jolla 4 poikaa ja yks tyttö ..ja "simojasmin" tulossa :whistle: ;) :wave:
 
Minä haluun salille!!! :attn: Miksi salin pitää olla tänään just kiinni :D

On vähän lähtenyt herkuttelu käsistä.. Luulen ainakin niin.. Tuli hieman leffan aikana syötyä popcorn:ia & sipsejä.. :ashamed: Ja tänään on myös tullut niitä maisteltuu.. Onnex ne o loppu.
 

Yhteistyössä