'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517
Tammikuun höpötykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1282499
Helmikuun häpätykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1315245
Maaliskuun jutustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343433
Huhtikuun keskustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1371114
Toukokuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397753#m15636544 [/color]



Mukana:

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Tavoitteena: 60 kg
On Päässyt Tavoitteeseensa!


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


Nalatus
Aloituspaino: 85,8 kg
Tavoitteena: 55 kg
BMI: 30,2


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Tavoitteena: 70 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 27


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3





KESÄKUU 2009

Viikko 23

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 122,7 kg
Muutos/Viikko: -2,3 kg
BMI (edellinen lukema): 39,2 (39,7)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,1 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI: 26,4 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 66,4 kg
Muutos/Viikko: -1 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 70,4 kg
Muutos/Viikko: +3 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 76,9 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 26 (26,3)





Viikko 24

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 121,6 kg
Muutos/Viikko: -1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 38,8 (39,2)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 65,6 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI: 26 (26,4)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Muutos/Viikko: ? kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,7)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 68,7 kg
Muutos/Viikko: -1,7 kg
BMI (edellinen lukema): 25,9 (26,5)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 76,6 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 25,9 (26)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 72,6 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI: 24,6 (25,3)




Viikko 25

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 122,1 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI (edellinen lukema): 39 (38,8)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 65,3 kg
Muutos/Viikko: -300
BMI: 26 (26)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 66,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg


Nalatus
Aloituspaino: 85,8 kg
Paino nyt:84,4 kg
Muutos/Viikko: -1,4 kg
BMI: 29,8 (30,2)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,5


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,7 kg
Muutos/Viikko: -30+ g
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 69,1 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema): 26 (25,9)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 75,9 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 25,7 (25,9)




Viikko 26

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 121,1 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 38,7 (39)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 65,5 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI: 26 (26)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 66,5 kg
Muutos/Viikko: +100 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 75,1 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 25,9 (26,5)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 69,9 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 77 kg
Muutos/Viikko: +1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (25,7)
 
Siis minä olen ihan oikeasti teille kaikille niin kateellinen, mutta onnellinen teidän puolesta! :flower:

Miten teillä itsekuri pitääkään. Itse olen niin pettynyt itseeni, että voisin vain mennä maan alle.. Ei tästä nimittäin mitään tuu..

Kun olisi joku tuttu asumassa ihan naapurissa, jonka kanssa käydä lenkillä yms. Vaikka tuo koiruliini löytyykin, niin ei se yksinään se kävely kivaa aina ole.. Ku siihen sitten ruokailut päälle.. Kesä on pirullista aikaa, koska silloin mulla katoaa kaikki itsekuri todellakin.

Eilen aloitin TAAS kuntokuurin.. Ja otin itseä niskasta kiinni & tein aikaa lähteä salille. Kävin pump:issa & tänään olisi tarkoitus mennä uuteen jumppaan. Ruokailut meni uusiksi & yritän pitää näppini erossa herkuista.. Enpä usko, että onnistun.

Mutta yrittänyttä ei laiteta :D
 
Red Dragon :)

Minäkin otin itseäni niskasta kiinni ja uskalsin soittaa salille..
Huomenna olisi aika klo 19.20 ilmeisesti punnitukseen ja mittauksiin..

Huomasin, ettei puolen tunnin pumppia enää olekaan :(
 
Mie olen ihan jymähtänyt tähän 72 kiloon! Olen jopa unohtanut punnita itteni ja sitten kun käyn, niin se näyttää vaan tuota seiskakakkosta. Toisaalta, mie olen tavallaan tyytyväinen näihinkin kilopudotuksiin, mutta se 70kg on niin lähellä!!! Ei vaan meinaa olla itsekuria!! :ashamed:

Koitan nyt vielä tsempata, ja sitten loppukuusta katotaan, sainko sen pois vai kuin miulle kävi!!
 
Ei taida ihan onnistua päästä tavoitteeseen heinäkuun alkuun mennessä. Seittämän kiloo ois vielä.... Tosin siihen pitäis olla realistiset mahikset että saisin tuon BMIn sinne 25, mikä oli mulla toinen kriteeri, mutta silloin paino ei mee niin alas. Molempi parempi :D .

Red Dragon, täälläkin käydään lenkillä lähinnä koiran ja mp3-soittimen voimin... Paljon mukavampaa oliskin jos ois kaveri mukana. Yksin ei tuu ees kävelty niin reippaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Red Dragon :)

Minäkin otin itseäni niskasta kiinni ja uskalsin soittaa salille..
Huomenna olisi aika klo 19.20 ilmeisesti punnitukseen ja mittauksiin..

Huomasin, ettei puolen tunnin pumppia enää olekaan :(
Joo, sen huomasin itsekin, että pirskatti.. Se on sit pois ohjelmistosta :(. Mulla on saliohjelman uusinta Katille maanantaina.
Kävin muuten tänään siinä uudessa jumpassa & se on sika ihana! Taisi löytyä jumppa, joka kilpailee pump:in kanssa suosiosta :D. Hiki virtaa. Ja mikä on ihaninta: 10 minuuttia vatsoja!

pitkä kiekko: Kuulostaa niin tutulta, ettei itsekuria meinaa olla.. Ja että jymähtää johonkin lukemaan. Tsemiä tälle viikolle! :hug:

Selis: Mp3-soitin on täälläkin kovassa kulutuksessa sekä salilla että koiran kanssa lenkkeillessä. Eniten kyl lenkil tulee tuota puhelinta kuunneltua, jonne saa mahtuu paljon, paljon enemmän musiikkia kuin mun tuohon rihkama mp3-soittimeen :D

----------------------------------------------------

Oikeastaan, ku itsellä on tosiaan mieli ollut jotenkin vain maassa, etten oo saanut tehtyä oikeastaan kuin pakolliset hommat.. Kun on ollut tuo olotila, niin sitä on oikeastaan vaan pakonomaisesti käynyt kaupassa & hoitanut kotihommat. Sentään kävelin mökille, kun oli ne lämpimimmät päivät. Suuntaansa on se 6 km joten yhteensä tuli käveltyä 12 km & voin sanoo, että kuuma oli B)

Olen paistellut muurinpohjalettuja :p . Että ne voikin olla niin hyviä.

Meille tulee ehkä kissa 9 viikon päästä. Otetaan eläinten löytökodista. Nyt on vain vielä päätettävä, 1 vai 2 kissaa :whistle: . Mies on sitä mieltä, että vain ja ainoastaan yksi kissa :whistle: .

Mikä minun mielen on oikeastaan alas saanut, niin meiltä meni sänky. Vesisänky meni ja puhkes :LOL: . Vesipatjaan tuli jotenkin vain reikä.. Onneksi mun sisko (13wee) sen huomas, kun mies töni toista leikillään sänkyyn, ettei yöllä tarvinnut herätä märkänä :D.

Siinä sitten ruveta miettii, että mistä rahat, mutta huomenna mennään ostaa uusi, hieno & hyvä jenkki-sänky. Tiukkaa tulee tekee, mutta sänky me tarvitaan. Minun selkä on muutenkin huonossa kunnossa.

Sitten tilasin uuden peiton, tyynyt, pussilakanasetin & lakanoita :D.

Mutta nyt nukkumaan. Aamulla pitää herätä viemään vanhimmat lapset kesäleiripäivään. Tänään olivat & tykkäsvät kovasti. Seurakunnan järjestämä.

Hyvää yötä!
 
No niin myönnettävä on että tavoite jäi saavuttamatta.....

Paino onnyt vähän noussut... Ja siinä tai tässä ilmeisesti pysyy kuin naulattu...

Eli olen nyt kokonaan laihdutus jutun pistänyt jäihin, kun ei kerran onnistu niin ei sitten....

Mutta toisaalta olen tyytyväinen tähän kun kuitenkin oli 8 alkava paino kun homman aloitin.... Nyt siis on aikasta lailla tuossa 74-75 kiloa..... Alimmillaanhan kävi siinä 72 pinnassa...

Ja toisaalta en myöskään jaksa sitä ääretöntä stressiä siitä että mitenää ei saisi ottaa, siis herkkuaj.. Helpompi näin.....

Kiitos kaikille kannatuksesta!

Lämpimät onnittelut hienosti pudottaneille!

Ja kovat tsempit vielä pudottaville!!
 
Tää on niin tätä! Just kun meinaa ottaa itteensä niskasta kii, niin jo on jotkut kissanristiäiset tiedossa ja meikällä on taas itsekurissa pitelemistä... :|

Tänään olen heilunut töissä ja täällä kotonakin kuin heikkopäinen, mutta het kun mies ehdotti, että grillataanko, niin mie olin kieli pitkällä grillimakkaran perään!! :ashamed: Hävettää niin tää heikkous!

Nyt ei auta muu, kuin tehdä se perinteinen: vetää umpipienet housut jalkaan, kattoa mahamakkaroita peilistä kun ne tursuavat "housunkauluksen" ylitse ja siitä jos ei itsekuri nouse, NIIN EI SITTEN MISTÄÄN!!

Perjantaihin siis!
 
:wave: Terppa!

juu täällä ollaan! ja siis mitämitämitä, ihmettä kummaa! minä kun en kauheesti kerkiä ns. oikeasti laihduttaa, salille, jumpaan tms. ... niin nyt olikin ihan salaa yhtäkkiä painoa taasen pudonnut!! viime perjantaina vaaka näytti 58 kg! :D en meinannu uskoa ja kävin siinä muutamaan kertaan!

täytyy kait vaan alkaa vannomaan tähän hyötyliikuntaan. rappusia tulee juostua ihan sikana kun oikeen kunnolla alkaa asiaa miettimään, ja lenkille lähen aina kun pääsen!!! eli kun nuorin on laitettu nukkumaan, isi on kotona toisten kanssa tai sit ku sovitaan. sauvakävelylenkin oon löytänyt nyt semmosen ympyrän josta tulee reilu tunnin lenkki, ah ihanaa!

No nytkin tällä viikolla mun miehellä on rankka työviikko, 3 iltaa menee töissä myös, niin mähän heti palkitsen itseni herkuilla kun oon saanu lapset hoidettua ja nukkumaan! mutta sen itelleni suon. kyllä on niin paljon helpompaa kun on kaksi aikuista, ero on vielä niin iso kun hän oikeesti tekee ja on lasten kanssa paljon.
ens viikolla mummilaan ja miehelläkin Juhannuksesta viikko lomaa! :D

en tiä miten sen 56 kg tavotteen kanssa on, olen nyt jo TODELLA tyytyväinen tähän:
(168 cm / 58kg) kaikki vanhat, siis jopa 4 vuotta sitten ennen ekaa lasta ostetut vaatteet menee päälle!! jippii!

tsemppiä tytöt!! älkää luovuttako! herkutella saa ja pitää välillä kuhan se ei jää päälle! :p

Pamuk
 
Pamu: :flower: Hyötyliikuntahan se oikeastaan parasta on :D. Hyvin oot tiputtanut!

Meillä, kun ei noita portaita pahemmin oo, ni en voi niitäkään tepastella :). Ainoastaan kolme porrasaskelmaa.

Me jouduttiin taas kerran wii lähettämään takaisin, kun siinä oli laiton virtalähde. Tuli vain huollosta viestiä, että ottakaa yhteyttä sinne, mistä olette ostaneet laitteen.. Saadaan uusi tilalle.. Ja jos sekin alkaa sitten temppuilemaan, ni otetaan kyllä rahat takaisin.. Ei jakseta koko ajan lähetellä takaisin.

Eilen ostettiin uusi, kunnon jenkki-sänky & tietokone :whistle: . Rahaa paloi, mutta onpahan kunnollinen sänky. Kunnon sänky todellakin on. On kyllä totuttelu siinä nukkumiseen, mutta jospa siihen tottuis.. Toisaalta on aika kovan puoleinen :whistle: . Ei ole pehmeimmästä päästä.

Meillä oli tarkoitus, että vain 160 cm sänky ostetaan, mutta tuli ostettua sitten 180 cm, koska sen verran hyvän tarjouksen teki toisesta sängystä & vielä siitä pystyi tinkaamaan. Nyt pitää vain vaihtaa tilattujen tuotteiden koot yhytä kokoo isommaksi :D.

Mutta nyt vähän siivoilee.. On tulossa vieraita :heart:
 
en millään pääse kyllä tohon 60kg 1.7.2009 mennessä, mut tiputan sen verran kuin lähtee :) ja jatkan kesän aikana painonpudotusta, syksyyn mennessä kilot karistan pois. Oon alkanu syömään aamuin ja illoin puuron ja päivällä vain yhden lämpimän aterian :) sitten välipalana pala leipää, vihanneksia tai noita pilttejä. Lenkilläkin oon koittanu päivittäin käydä. Ja vaatteista jo huomaa, että kyllä niitä senttejä on lähteny ympäri kroppaa pois.. ison kasan saanu laittaa myyntiinkin, kun on jääny liian isoksi.
 
hammyy: :flower:

Itsellä kanssa jää tuo tavoite todellakin saavuttamatta.. Olisin sen kyllä ehkä saavuttanut, jos en olisi repsahtanut koko ajan :ashamed: .

Huomasin tiistain jumpan jälkeen, että minun ei pidä jättää liikuntaa yhtään pois, koska silloin mieliala menee vain alaspäin & mitään en saa tehtyä. Jumpan jälkeen olin niin energinen, että rupesin imuroimaan, kun sain neidit nukkumaan, siivosin keittiön & olohuoneen. Ja, kun yritin silloin tiistai-iltana tai oikeastaan keskviikko aamuna ruveta nukkumaan, niin eihän se uni meinannut millään tulla, vaan meinasin pyöriä koko ajan vain sohvalla. Pitkään meni ennen kuin sain unen päästä kiinni. Energiaa olisi kyllä riittänyt :D

---------------------------

Tässä, kun alkaa kesäkuu pikku hiljaa olemaan lopussa, niin kysyisin sellaista, että onko kenelläkään halukkuutta jatkaa samassa pinossa, jos jatkan päivittelyä?

----------------------------

Mutta nyt syömään.
---------------------------

Arcatha: Mitä Kati sanoi sinulle varaa vartissa?
 
Jos jatkat niin voin täällä käydä ilmoittelemassa itsestäni, mutta kuten aikaisemmin laitoin niin ei ole just nyt enää se "maailman tärkein" asia...

Tänään hain puhdistuskuurin, otin tabletti version tällä kertaa... Saas nähä onko mitään apua
 
Minä haluan jatkaa pinossa.. :wave:

RD, Jaa'a, että mitä Kati sanoi..
Siitä kun Kati ensimmäisen kerran otti mitat niin vyötäröltä on lähtenyt 9cm ja lantiolta 6cm.
Kehoanalyysivaa'alla otti, mutta kun ne oli prosentteina niin ei oikein ymmärtänyt lihas ja rasva ja muita juttuja..

Kolmesti viikossa pitäisi käydä salilla; Pumpissa ja Spinningissä.. Miten minä jaksan työpäivien jälkeen? :headwall: Ei sais kotona käydä välillä ollenkaan kun sitä jumii kotiin..

Ostin kokeilumielessä tänään Nutriletin suklaapirtelöjauhetta.. 15 annospussia paketissa..
Ensimmäinen juotu, eihän se mitään hirveän hyvää ollut mutta kyllä sitä juo :D
 
äiti eteläsuomesta: Hyvä hyvä!! Haluan joukossa jatkamaan tutut jäsenet, niin on paljon mukavampaa! :hug:

Selis & Arcatha: Mukava kuulla, ni ei tarvii mun yksin olla.

Arcatha: Hyvin on lähtenyt! Minulle on vain lisää tullut. Tuo on kyl totta, ettei kannata kotio mennä töiden jälkeen tai sitten sinne jää jumittaa. Nyt sitten vain teet ohjelman, jonka mukaan yrität keritä salille!
Mitä Kati sanoi sinulle siitä uudesta jumpasta?

----------------
 
haluun myös jatkaa pinossa siihen asti, että tavoite on saavutettu :wave:

RD mullakin vaikuttaa liikunta selvästi mielialaan. Kun käy lenkillä olo paranee ja mieliala kohenee, jaksaa paremmin touhutakkin.

Arcatha hyvin on lähteny :flower: =)
 
hammyy: Itselle vaan välillä tulee huono olo siitä, kun lähen liikenteeseen.. Ku itestä tuntuu, ettei mies aina siitä tykkää. Mutta kuulema vain kuvittelen. Olen kyllä toiselle sanonutkin, että minun on pakko käydä liikkumassa tai muuten ei tuu mitää.

Mutta olis kai sitä lähdettävä nukkumaan.. Nyt on jotenkin jäänyt tähän koneelle.. :whistle:

Toisaalta, en kyllä uskalla tuonne makuuhuoneeseenkaan mennä, kun nuorimmainen on vähän itkeskellyt.. Että tietenkin herää siihen, kun aukaisen tuon huoneen oven. Kunhan ei ole kipeäksi tulossa, kun yskii välillä. Ei nimittäin ole toisella tapana itkeskellä öisin.
 
..Ilmoittamaan omaa punnitus tulostani =)
Ja ihan todella tyytyväinen saankin olla...

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:65,6kg
Muutos/vk.:-500g
BMI:26(26.4)


Mä oon siis ihan todella oikeestaan menny iltasin nukkumaan niin että maha kurnii :eek: Ei se tietty hyvä niinkään oo,mut kun oon saanu unenpäästä kiinni niin ei oo haitannu :D Jotenki on ollu nyt sellasia asioita mietittävänä,ettei oo kauheesti ruoka maistunu ja siitähän toi pudotus on nyt johtunu...Mut jos saisin sen putoomaan sittenkin kun asiat on selvitelty ja kohdallaan,niin toivotaan et'ei ala nousu suunta |O Siihen tavoitteeseeni 60kiloon on vielä matkaa,mut yritys hyvä kymmenen B)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Arcatha, Selis & epätoivoinen myös: Hienosti on pudonnut! :flower:

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 68,7 kg
Muutos/Viikko: -1,7 kg
BMI (edellinen lukema): 25,9 (26,5)


Itse olen aloituspainossani.. Eli alusta mennään.. Mutta tavoite 60 kg on jouluna. Pakko olla! Nyt on pakko tsempata itseäni, ettei tule pahempia romahduksia. EI tästä mitään tule, jos koko ajan jojoilen ylös-alas-ylös-alas. Sitä ei pitäisi ruokaa miettiä liiaksi :)

Mutta nyt kauppaan. :wave:
 
Moi vaan kaikille. Vaikka minulla laihdutus on tökkinyt välillä tarkoitus olisi saavuttaa tavoite kuitenkin kuunlopussa. Vaikka sitten hampaat irvessä =) Tässä tämän hetken tilanne.

viikko 24
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 72,6 kg
Muutos/Viikko: -1600 g
BMI: 24,6 (25,3)

Hehkutan sen verran, että painoindeksin mukaan olen nyt normaalipainoinen!
 

Yhteistyössä