V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ajattelin ihan samaa. Haluaisin kuulla kun Neea laulaa tämän.Balladi vois olla hyvä jonkun toisen laulamana, mutta Viivillä liian käheä ja heikko ääni tähän. Toistaiseksi yksikään biisi ei oo vielä kolahtanut, joten toivottavasti joku kolmesta vikasta toimittaa.
Huomista odotan kovasti!
Toivottavasti osittain jotain tosi raskasta. Metalcore taisi olla tyylilajin nimi. Mun odotukset on tässä, heidän Beat It on 10/10.Tuleeko huomenna sen sinisen mörrin mukana hardrockkia? Katsoin videoita ja mahtava on kundeilla meno.
No mun mielestä ehkä jopa heikoin. Ja tää mielipiteiden hajaantuminen ei oo hyvä merkki, kuten joku jo kirjoitti. Ei oo sellaista selkeää ykkössuosikkia, joka ois suurimman osan mielestä selvästi paras, vaan äänet on ihan hajallaan. Siis tällä hetkellä. Toivottavasti kolme viimeistä muuttaa tilanteen.No paras tähän asti
Mahtavat sanat. Vanhuuteen, kauniiseen vanhuuteen viittaa.:
Oisin vuosituhannen voinu odottaa
Jos oisin tienny et sen päätteeksi
Mä sut saan
Riittää ku suhun nojaan
Meidän koteja ja aikaa kun
Nähdään kumpi ensin harmaantuu
Ja jos joskus joudut sen päivän näkemään
Ku mun päästä muistot häviää
Mä olen sun kanssa aina, aina, aina.
Sanat upposi omalla kohdalla. Läheisten muistisairauksia ja leskeksi jäämistä on kamala seurata. Myös mietityttää, periikö saman sairauden, ja muistot katoaa Kiitos vaan Viivi, pistit itkemään kesken yön.