UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auts, paljon kertyy kriittisiä kommentteja youtuben kommenttikenttäänkin. Tuntuu vähän pahalta Costeen puolesta jonka suuri hetki ja oma päivä valokeilassa tää pitäis olla, mut onhan tuo biisi kieltämättä pettymys siihen nähden mitä UMK:ssa odottaa. Vähän kyllä valitsijaraadin vika, kun ovat ottaneet mukaan jotain noin keskinkertaista.
Paras näistä kolmesta minulle, onhan siellä kyllä positiivisiakin.

Sitten on Viivin radiokelpoinen slovari, liian sekava ja äänekäs koirasakki, tuttu irstailija. Mä jätän toiveeni Goldielocksin varaan. Ei sillä, että hän saisi riittävästi ääniä- ne on pedattu Erikaa varten.

Samaa tasaista rallatusta tämäkin. Nuorille suunnattu. Ääntä käsitelty jotenkin oudosti, ainakin minun kuulokkeissa todella suhisevaa. Aika samaa kategoriaa Nellin kanssa, joten toisen olisi voinut jättää pois ja vaikka sen Virossa olevan Stereo Terrorin ottaa mukaan. Nellin aihe ehkä laajemmalle kuulijakunnalle.

Saattaa purra niihin nuoriin faneihin hyvinkin kovaa. Ja varmasti menee radiossa, mutta omalle soittolistalle ei. En tiedä onko Costeen perinteinen materiaali sitten kovin erilaista.

Copy Youtuben kommenteista:
"Tehtiin biisi, levy-yhtiö pakotti lähettämään sen skabaan vaikkei edes tiedetä mikä euroviisut on, unohdettiin c-osa ja sit ne niinku lahjoi jonkun ja ollaan mukana vaikkei oikeasti haluta"- biisi"
Hyvin summattu