UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuoriin faneihin, niinpä niin. Eikö sitä käyty läpi että Costeella on hyvin intensiivinen fanikunta? Toivottavasti nyt eivät vaan raivoäänestä idoliaan ihan vaan periaatteen vuoksi niin huolella, että sen takia jouduttaisiin tämä lähettämään viisuihin. Toivottavasti faninsa ovat järkevää porukkaa.

Mua vähän hämmensi että Costee on syntynyt -95, siis tänä vuonna 30 v. Vain kaksi vuotta nuorempi kuin Neea ja Erika? Jotenkin tuntuu paljon nuoremmalta. Tuntuu ja kuulostaa juuri sellaiselta nuorisoidolilta, joiden minun korvaani tylsää musaa ja kyseenalaisia sanoituksia pyörii kaikki radiot ja striimauslistat täynnä.

Mua vähän hämmensi että Costee on syntynyt -95, siis tänä vuonna 30 v. Vain kaksi vuotta nuorempi kuin Neea ja Erika? Jotenkin tuntuu paljon nuoremmalta. Tuntuu ja kuulostaa juuri sellaiselta nuorisoidolilta, joiden minun korvaani tylsää musaa ja kyseenalaisia sanoituksia pyörii kaikki radiot ja striimauslistat täynnä.
Joo, kappale ei kyllä iske kolmekymppiselle.

Tässä on nyt vähän sellainen tilanne, että aina vaan isompi paine ja odotus kohdistuu seuraaville kappaleille, ja niitä odotuksia on sitten yhä vaikeampi lunastaa.

Costee on oikein hauskan näköinen ja asiallinen. Hän tietää, ettei biisi yllä voittoon. Fanit pitävät hänestä huolta. Tunnettavuutta osallistumuinen lisää ja hän on siitä tyytyväinen. Kun oikea biisi tulee vastaan saa hän hyvän vastaanoton.
Kaikki kolme saavat julkisuutta mahdottomasti. Tänään julkaistaan taas uutta. Odotetaan, milloin se iskevin tulee ja siinä se sitten on.

Tää oli ihan ok. En tajunnut sitä musiikkivideon pinkkiä taustaa? Ja sitä auringonpimennyshommaa, ja välillä näytti kuulta. Se aina aina aina -kohdan tausta särähtää vähän huonosti korvaan. Enkä tykkää välillä esiintyvästä karheudesta Viivin kurkussa. Metsä ja usva olivat kauniit. Sanat osittain hyvät. Loppu sai mielen matalaksi, koska on omakohtaista kokemusta asiasta.

Kaunis lavastus on niin luonnollinen, ehkä hieman hämyinen. Sanat ei minuun niin tarttunet. Hänen äänensä voisi alkaa korkeammalta saattaisi särkyä, mutta jos näin on päätetty. Ei varsinaisesti repäissyt.

Entä nyt One-miesartistit ja sitten Goldiecloks ja viimeisenä minulle niin vaikeasti sulatettavissa Vikman.
Ella kyllä jotain pientä esityksestään mainitsi, mutta oli epävarman oloinen. No katsotaan ja minä toivon
parasta,
Viivin ääni on vapiseva hitaissa kohdissa, ehkä hän parantaa vielä.

Mahtavat sanat. Vanhuuteen, kauniiseen vanhuuteen viittaa.:
Oisin vuosituhannen voinu odottaa
Jos oisin tienny et sen päätteeksi
Mä sut saan
Riittää ku suhun nojaan
Meidän koteja ja aikaa kun
Nähdään kumpi ensin harmaantuu
Ja jos joskus joudut sen päivän näkemään
Ku mun päästä muistot häviää
Mä olen sun kanssa aina, aina, aina.